9 Nisan 2015 Perşembe

Yirmi Üçken On Sekiz Göstermek

Yaşlılık zor bu yazıyı okumaya başlayan pek muhterem okuyucu. Öyle ki annemin ''Sen daha yolun başındasın ne yaşlılığından bahsediyorsun'' lafı bile ikna edemiyor beni genç olduğuma :D

Şimdi bunu bir kenara bırakıp, yazıyı başlıkla bağlayalım; bu zamana kadar kiminle tanıştıysam kimse gerçek yaşıma inanmadı. Aslında son üç yıldır bu durumu sıklıkla yaşadım hala da yaşıyorum desem daha doğru olur. Onun öncesinde yine yaşımdan küçük sananlar oldu lakin şu son üç yıldır daha fazla :)

Ne alaka dimi? Ama çok hoş :D
Alıntı
Peki bu durumdan memnun musun diye sorarsın sen şimdi :D Eskiden komik geliyordu şimdi ise alıştım bu duruma tepkilerim daha heyecansız ''Beni on sekiz yaşında sanan sadece sen değilsin bebeğim'' modundayım :D

Bir anımı anlatayım da gideyim :)))

Bir akşam bizim gelinin annesine gitmiştik. Mahalleden komşular çoluk çocuk ev bayram yeri gibi. Ama hepsi de kafa insanlardı ne yalan söyleyeyim. Hatta beraber oyun bile oynadık. Neyse asıl olaya geleyim; bizim gelinin kardeşi F... benle konuşurken bana abla diye hitap ediyor. E sonuçta aramızda yedi yaş falan var :/ (Yaşlıyım işte :((  ) Bu durum misafir çocuktan birinin dikkatini çekmiş olacak ki F'ye hitaben ''F... abla sen neden ona (Bahsi geçen ''O'' benim (hadi canım :P) ) abla diyorsun sen ondan büyük değil misin?'' diye pat diye sordu. 

F ve ben (Sanırım beni tanımayan diğer ablalarda küçük sandı beni) gülmeye başladık neyse sonra çocuğa dönüp ''Ben ondan büyüğüm.'' dedim. Çocuk yaşımı sorunca da ''Yirmi üç'' dedim. Çocuktan kocaman bir ''OHA'' geldi :DD Biz tabii  yine gülüştük.

Buna benzer yaşadığım ve düşünsem daha da bulacağım bir sürü anım var. Hıı hatta F.. ile ilk tanıştığımızda o da beni küçük sanmış. Bahsi ne zaman geçse ''Keşke kandırsaymışım seni'' derim her defasında :D

16 yorum:

  1. benden 5 yaş küçük kardeşimin öğretmeni de hanginiz daha büyüksünüz diye sormuştu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sitede okumuştum. Abla kardeşi abi kardeş sanmışlar :D Tabii çocuk bozulmuş bu duruma :DD

      Sil
  2. Yaşı tam da olduğu gibi gösteren birisi olarak sadece bir kaç kez liseye gittiğim sanıldı. Ben hep küçük göstermek isteyengillerdenim sanırım :) Ama gel gör ki kimse yaşımı söylediğimde şaşırmıyor, aksine ben kendi yaşımı söylerken 'Yaşlandım sanırım.' diye düşünüyorum. Bence çok avantajlı bir durum, minyonsan demek ki....... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minyonum ama kilomda var hala nasıl küçük sanıyorlar bilmiyorum. Ama genelde yüz tipin küçük duruyor diyorlar.

      Valla ben duruma ziiyadesiyle alıştığım için pek etkilenmiyorum. Ama bazen düşününce de hoşuma gitmiyor değil komşu :D

      Sil
  3. Bu durum benim de başıma sık sık geliyor. Kendimi bildim bileli böyle hatta. :) 22 yaşında olmama rağmen, en fazla 17 veriyorlar. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu durum hoşuna gitmiyor komşu. Belki ileride gider :D

      Sil
  4. Kova burclarinda sıkça görülen durum ;) bakınız
    Ajda Pekkan
    mehmet ali Erbil ve ben nabrut ;))))
    Güzel hoş da benden küçükler bana canimli cicim konuşup sonra yasimi ögrenince ne diyeceklerini sasiriyorlar zor oluyor ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajda Pekkan ve Mehmet Ali Erbil'i sevmiyorum ben (Ne alaka dimi :D) Mali'yi bilmiyorum ama Ajda Pekkan estetik harikası (Ama sevmeme nedenim bu değil. :D) Mesela Nebahat Çehre yetmiş küsur yaşında ama kırk altı duruyor resmen onun sırrını merak ediyorum :)

      Daha önce başıma hiç öyle bir şey gelmedi beni küçük sanan ergenler hiç öyle canımlı cicimli konuşmadılar benle :))

      Sil
  5. Yazıyı okudum tam gidecekken şunu gördüm "Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD" yazayım bari dedim.Benim hadise de böyle 20 ye kadar çok taktım bunu özgüven eksikliğine dahi yol açtı bende .Sonra yaş ilerleyince çokkkkk hoşuma gitmeye başladı meğersem nimetmiş benim için.Mahallem deki tüm kızların büyüğü olmama rağmen hepsinden küçük gösteriyordum .Hepsi abla diyorlardı.Sonra kendileri büyüp aramızdaki yaş farkı açılınca hemen hepsi abla demeyi bırakıp cici lakaplarla seslenmeye başladılar.Neyse şimdiler de en ilginci 10 15 yaş küçük kuzenlerim boyları uzayıp ergenliğe girer girmez abla demeyi bıraktılar onlarda lakapla hitap ediyorlar.Abla diyenim kalmadı artık.Kardeşimi abim sanıyor herkes .Bende bozmuyorum çok gerekmedikçe yaşımıda söylemiyorum :D Bu durum güzel ama kendini göstermeyen yaş akıp gidiyor ruh yaşlanıyor maalesef .Sen 23 de yaşlılık kompleksine girmişsin göstermediğin halde birde.Ben öleyim o zaman (keşke ben 23 e geri dönebilsem )Artık içindeyken yaşlandım diye sızlandığım kıymetini bilmediğim her geçen yaşıma geri geri dönmek istiyorum.Ve karar verdim içinde olduğum yaşın tadını çıkaracağım artık sonradan pişman olmamak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi son söylediğin sanırım :) Sen bana bakma ben tembelliğimden yada annemi sinir etmek adına öyle diyorum yoksa komplekse falan girmedim Şükür :D

      Belki bu durum ileride benimde çokkk hoşuma gidebilir. Şimdi de gidiyor gerçi ama o kadar çok duydum ki yaşından küçük gösteriyorsun lafını benim için sıradanlaştı :)

      Başta demem lazımdı aslında hoş geldin bloguma dahası düşüncelerini paylaştın. Çok mutlu oldum. Yine beklerim :D

      Sil
  6. Hoşbuldum yine gelirim.:)Espirili yazım tarzın çok hoş.Yalnız bloguna google plus botunu koysan çok güzel olur.Oradan takip daha kolay oluyor.Baktım da göremedim takibe alacaktım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      google plus baktım ama bende göremedim izleyiciler butonunu kullanamıyorsun sanırım. :/

      Sil
  7. İzleyiciler botunundan takibe alırım .Fakat benim blog baya eski artık bıraktım ilgilenmiyorum uzun zamandır girip takip ettiklerimin yayınlarına bakmayıda unutuyorum .Google plus iyi oluyor izlediklerimin paylaştıkları yayınları anında görebiliyorum :) eğer o butonu eklersen bloguna eklediğin her yayın orada da otomatik çıkıyor.Gmail hesabından ekleyebilirsin blogunu plusa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dediğiniz şeyi yapmaya çalıştım ama pek başarılı olduğum söylenemez. Aklınıza ne zaman eserse beklerim bloguma :)

      Sil
  8. Ben de yirmi üç yaşındayım. Aslımda 23 ü doldurmadığım için 22 yim diyorum. :) Çümkü artık yaşımı takıyorum ama ben de neyse ki küçük gösteriyorum liseli bile zanneden var. Bazen seviniyorum bazen üzülüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha tepkisizim artık şaşırmıyorum başıma sık geldiğinden sanırım. Ama şöyle düşününce küçük göstermek çok güzel bir şey :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma