13 Nisan 2015 Pazartesi

Whatsapp Çılgınlığı


Arkadaşlarımın aylardır watsap indirmem için ettikleri ısrarları biraz kulak arkası yapmışlığım doğrudur. Diyecekseniz ki iki dakikalık iş taş atacaksın da kolun mu yorulacak. Haklısınız....

Ama mazeretim var sayın okuyucu. Benim hatcağızım internete kapalıymış. Bu angarya işlerle uğraşan bayiiye gidip, hattımı internete açtırmam lazımmış. Yılların tembeli ben bunu öğrenince ''Aman yarın giderim.'', ''Aman öbür gün giderim.'' diye diye bugünlere geldim :D

Şimdi herkesin watsabı olunca birbirleriyle iletişime geçmeleri saniyeleri buluyor. E bir benim yok hal böyle olunca bir bana haber vermekte zor olmuyor. -Gerçi bir kaç defa unutuldum neyse :D-

Yani onlar için müşkül bir durum olmayınca iyice savsakladım bayiiye gitmeyi bir de benim hattı ben reşit olmadan önce aldık. -Bu yüzden ne anılar yaşadım bu hattımla misal şu yazımda anlattığım gibi :DD-

Hat babamın üstüne asıl gitmesi gereken o ben bir şey demedikçe babamda bir şey demedi belki aklına bile gelmemiştir. Bin türlü işi var başında haklı yani adam.

Velhasıl kelam bugün o çok istediğim (!) watsaba kavuştum :DD Şimdilik işin tek güzel tarafı telefonumdaki net :DD






4 yorum:

  1. Nası ya interneti özel açtırmak mı neden ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam adamına sordun komşu inan bende nedir ne işe yarar hiç bilmiyorum. Belki hattım fi tarihinden önce alındığı içindir :D

      Sil
  2. Ben bi ara açmıştım sonra tekrar sildim asdgjk arkadaşlarım benim de çok ısrarcı amma ve lakin mutsuz muyum değilim o yizden uzunca bir sire açmamaya karat verdim ldjdkdj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde hayatımda pek bir değişiklik olmadı. Sanki yine watsabım yokmuş gibi hissediyorum :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma