24 Nisan 2015 Cuma

Mim: Sorular ve Cevaplar

Çok sevgili komşum miss lovebird beni mimlemiş. Orijinal başlıktan da anlaşılacağı üzere soru cevaplı bir mim. Tamam tamam başlıyorum :DD

-En son okuduğun kitap?

Yarım bıraktığım Türk ve Annem'i saymazsak Jülyet kitabı.

-En son izlediğin film?

Devlerin Aşkı filmini izledim. Hani şu Kadir İnanır ve Türkan Şoray'ın oynadığı olan. İzlemeyen var mı? Varsa ki pek sanmıyorum hemen izlesin :D

-Siyah mı beyaz mı?

Ama bu çok kazık bir soru oldu ya. İkisinin karışımı olan gri diyorum hahaah tamam tamam siyah :P

-Tiyatro mu sinema mı?

Tiyatroya tee ne zaman gittim onda da okulla birlikte gitmiştik. Kazık kadar kızdım ve gittiğimiz ilkokullu çocuklara uygundu bu yüzden feci sıkılmıştım.

Sinema ise; ben Türk sinemasından ümidimi kesmiş durumdayım. Yabancı film gösterime girdi desen zaten nete düşüyor e çevirisi de yapılıyor açıkçası netten izliyorum. Anca arkadaşlarımla vakit geçirmek için gidiyorum yoksa inanın merak ettiğim bir film bile olmuyor. Olursa da kırk yılın başında.

-Mesaj mı aramak mı?

Elbette aramak telefonda uzun uzun konuşmayı seven bir insan olduğum için mesaj yazmak zor geliyor. Hem komşum Miss Lovebird'ün de dediği gibi meramını anlatmak daha kolay oluyor.

Alıntı

-Hep olmasını istediğin hayalin?

Bir kaç tane var. Diğerleri bende kalsın. Size söyleyebileceğim dünya turu önce Türkiye'den başlayıp, dünyayı gezmek isterdim. İnşAllah gerçek olur. Amin.

-Gelecekte kendin için ne düşlersin?

İnançlarıma uygun yaşamaya çalışıyorum. İnşAllah gelecekte daha dikkat ederek  hakkıyla yaşarım. Amin.

-Burası olmasa hangi ülkede yaşamak isterdin? Neden?

Türkiyeyi özellikle de yaşadığım şehri çok seviyorum. Ama başka bir ülke desek Suudi Arabistan'ın Medine şehrinde yaşamak isterdim.

-Bloguma on üzerinden kaç verirsin? Devamlılığı için tavsiyen ne olur?

Blogun çok eğlenceli devamlılığı için sık sık yazmanı okuyucularınla aranı açmamanı tavsiye ederim bu yüzden on üzerinden sekiz (sık sık yazmaya başlayınca on üzerinden on vereceğim komşu :DD)

Bu mimi; ReyhaneMinikminilady WitchMerveElif ve Emine'ye pasladım kolay gelsin komşular :DD

8 yorum:

  1. Ama sen benim mimdaşımdın bana paslamamışsın üzüldüüüm :( Yine de mim güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım :)

      Pasladım sana da mutlaka yap tamam mı bekliyorum :)))

      Sil
  2. İkidir 8 alıyorum ya :) Ahh ahh şimdi okuyor olaydım her gün yazı girerdim.Daha benim anlatacağım bir sürü şey var ama inşallah anlatmak nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka kimden aldın kötü hissettim şimdi :(

      Belki bu sekizler iyi gaz olur da sık sık okuruz seni komşum :))))

      Sil
  3. yaktın başımı :D şaka tabi bunlar kolaymış soruları ama ben hile yaparım seçemem söyleyeyim

    YanıtlaSil
  4. Hahah. Bende öyle diyordum ama cevaplarken seçmesi kolay oluyor komşu :DD

    YanıtlaSil
  5. ordaki elif benmiydim yaw dfgh Yapayım da okuyun bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh yap bari ay İlahi komşu :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma