9 Nisan 2015 Perşembe

Korkularımm

Az evvel kendi kendime bir şeyler karalarken, ne kadar korkak bir insan olduğumu fark ettim. Ciddiyim :D

Yani tabii herkesin korktuğu şeyler vardır elbet. Ama benimkiler biraz garip. (bence)

Mesela dizi - film postu yayınlamaya korkuyorum. Niye mi? Çünkü anlatmaya kalktığım dizi yada filmin hakkını veremem diye düşünüyorum. Rahatsız olduğum yada çok sevdiğim yada çok etkilendiğim bir sahneden bahsederken kitlenip kalırım sürekli aynı kelimeleri söylerim sıkarım gibi geliyor. Hani diyelim çok sevdim yazarak okuyan insanı teşvik edemem. Aynı şey bazı yazmak isteyip de yazamadığım yazılar için de geçerli.

Sonra arkadaşlarımla aramın bozulmasından korktuğum için bazı şeyleri kulak arkası yapmıştım. Sonradan o mevzu biraz karıştı benim kafamda kime inanacağımı sapıttım falan ama ilk duyduğumda kulak arkası yaptım mı yaptım.

Küçükken de benimle dalga geçen bir arkadaşıma (!) ağzının payını vermekten korkardım. Hani ''Aman ben o değilim. Hiç seviyesine inemem'' gibisinden değil. Bizzat o kızdan korktuğum için bir şey diyemezdim. Ama şimdi işler değişti tabii :DD
Şapşik yaa :D

Daha normal korkularıma dönersek; seyrettiğim ve seyretmediğim bütün korku filmlerinden korkuyorum üstüne üstlük 23412 yıl etkisinde kalıyorum :/

Bir de karanlıktan çok korkuyorum. Gerçi karanlıktan korkan insanlar zeki olurlarmış. :D Hani benden başka korkan kim varsa selam olsun ona :DD


9 yorum:

  1. ha haaaa ben de köpeklerden korkuyom yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben korkmuyordum ama şu son bir kaç yıldır korkuyorum :/

      Sil
  2. Örümceklerden korkuyorum :D O saçma örümcekli filmler var ya onları hiç izleyemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kuzenim gibisin örümceğin oyuncağına bile tahammülü yok :D Bu arada mimlisin yaparsan çok sevinirim :)

      Sil
    2. aa görmemişim hemen kurcalıyorum nerdeymiş :D Teşekkürler :D

      Sil
  3. Akşam sevimli kedi videoları izleyip sabah yolda kediler kaçmak hangi sınıfa giriyor? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah sanırım ''Seviyorum ama uzaktan.'' sınıfı olabilir :DD

      Sil
  4. Ya yazıların inanılmaz samimi :) Beğeniyorum efenim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efenim :) Çok çok mutlu oldum. Sayenizde yazma şevkim artıyor :))

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma