15 Nisan 2015 Çarşamba

Kitap mı? Ben mi?

Dikkat bu bir mim yazısıdır!!! Buradan bu kazık mimi bana paslayan pek sevgili komşum Nabrut'a teşekkürlerimi gönderiyorum :D


alıntı

Bir kitap olsam adı: Bıraksalar Dünya'yı Kurtaracak olurdu sanırım. 

Nasıl bir kitap olurdum: Şimdi bildiğiniz kitapların aksine soru cevaplı muhtemelen iki yüz sayfayı geçmeyen bir kitap olurdum. Neden soru cevaplı diye soran varsa? Nedeni şu; ''Hadi anlat'' deyince zınk diye kalan bir tipim ben o yüzden :D

Kitap kapağında: Sıdıka nın günümüz uyarlaması bir çizimi olurdu. Sonracığıma böyle renkli cıvıl cıvıl hani görenin içini açan cinsten, böyle bir kapağımın olmasını isterdim. :))

Kime ithaf olurdunuz: Pek tabii ben gibi Sıdıka olan hanım kızlara :D

Arka kapak yazısı: Bomboş içeriği ve size herhangi bir şey katmayacak olan, üstüne üstlük hem para hem de zamanınızı çalan, dahası fakir birine yardım yapılması daha hora geçecek olan odunları, israf etmek suretiyle, kitap demeye bin şahit isteyen bu ne idüğü belirsiz şeyi, kim neden basar hala araştırıyoruz.

Ön Söz: 

Çok yararlı bu yüzden mutlaka okunması gereken bir kitap değil elbette. Belki vakit kaybı yada aklınıza gelen daha kötü kelimeleri hak eden bir kitap.

Okuduğunuzda size bir şeyler katmayacak. İçinde altını çizeceğiniz cümleler olmayacak yada size bazı konularda tavsiye vermeyecek.

Yakınlarınıza da  fersah fersah uzak durmalarını söyleyeceksiniz. Belki birileriyle dalga geçmek için hediye edeceksiniz.

Bu kitabı yalnızca;

Sıdıka gibi insanlar anlayıp, benimseyecek ve sevecek. Belki hayatından yaptığı seçimler sonucu pişman olup, bundan mütevellit yaşamından memnun olmayanlar daha pozitif daha ılımlı olmaya çalışacaklar.

Sonlarda neden duygusala bağladığımı anlamadım hehe şey mim bitti :DD

Zevkli ve çok kazıktı fikir kimden çıktı bilmiyorum ama çok zorlandım cevaplarken tebrik ediyorum hazırlayan kişiyi. 

Sıra paslamaya geldi; Sawako, Aslı Seymen, Esra Kaymak, Bollywood Terapi ve Chadaqiel kolay gelsin :)))))



16 yorum:

  1. 50 soruda D.S.K. gibi bi şey mi yani? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir komşu :) Gerçi benim çenem çok elli soru kitabı beş yüz sayfa yapabilir :)

      Sil
  2. hahah ben bu kitabı alırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrada bana beddua ederdin seni okuyacağıma sınavıma çalışsaydım diye :D

      Sil
  3. Ne kadar guzel yazmissiniz hosuma gittintakioe aldim siz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efendim :) Bende sizin yazılarınız baktım gerçekten hobileriniz çok ilginç :)

      Sil
  4. Dün Nabrutta bunu okurken, senin mimlendiğini gören ben bir sevindirik olmuştum sorma :) Ne ara yaptın, ne ara yazdın, hızlısın maşallah. Paslamanı görünce daha bilem şok oldum tabi. Şu hafta sonu bir geçsin, bende yapayım inşallah.

    Ona nasıl bir arka kapak öyle. Ben sana arka kapak referansı olsa idim " İçindeki datludan haberin olsaydı, dışını okumakla vakit harcamazdın" derdim. Çok çok öperekten hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazıyı okuduktan sonra bana pasladığını görünce şok yaşamıştım :D Sonrada kara kara düşünmeye başlamıştım ki aniden ''Altı üstü mim içinden geldiği gibi yaz gitsin'' dedim. Hızlılığım o yüzden sanırım komşu :D Senin yapmanı da sabırsızlıkla bekliyorum :)))

      Ay valla çok mahçup oldum ya (Şuan kendimi çok samimiyetsiz hissettim :/)

      Bende çok çok öper uğradığın için bir o kadarda teşekkür ederim <3 :)

      Sil
  5. Arka kapak yazında fazlaca tebessüm etsem de kendine haksızlık etmişsin bence sanki :)
    Bence sen kitap olsaydın, 'Aynı ben.' tepkileri vereceğim, okurken yüzüme tebessüm iliştireceğim bir kitap olurdun :) Çok güzel olmuş yazı bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sen fazla iyimsersin bence :)

      Şuan bende tebessüm etmekle beraber ne diyeceğimi şaşırmış durumdayım. Hani ne söylesem samimiyetimi anlatamayacakmışım gibi.

      Çok teşekkür ederim komşu gerçekten her zaman destek ve böyle beni gülümsettiğin için iyi ki tanışmak nasip olmuş <3 :))))

      Sil
  6. bu mim bana ait öncelikle onu söyleyim ve tebriğimi alayım:)
    devamında ismini çok sevdim. Arka kapak yazına bayıldım.
    önsöz ise değiğin gibi pek duygusal olmuş.üsonuç seni alabilirim çünkü ben anlayabilirim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek senin başının altından çıktı komşu :D Şaka bir yana çok zorladı bu mim beni :)

      Mimi çok ciddiye aldım ve bana uyan şeyleri yazmaya gayret gösterdim. Hani samimi olmak adına beğendiysen gerçekten sevindim. Cevaplarımı merak ettiğini yazmıştın. Bende olabildiğince kendimi yansıtmaya çalıştım :)

      Beni almasına al da ama sonra verdiğin paraya ve boşa geçen zamanına acıyacaksın demedi deme bak böylede düşünceliyim :D

      Mim çok zekice ve eğlenceliydi ellerine sağlık komşum. Çok çok öptüm :*

      Sil
  7. Aaaa bana da mim gelmiş :o :D yalnız cidden zormuş bu mim ya. Şimdi bir bakayım dedim neler çıkıyor diye de yok yani benden pek bir şey olmaz gibi :D bakalım ben neler çıkaracağım :D teşekkürler mim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum komşu bakalım senden neler çıkacak :D

      Sil
  8. Aaa kız niye haber vermiyon mimlediğini. Bak ben kontrol etmesem haberim olmicaaak. Aaa,kötü kızz. :) Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı seni mimledim :DD Rica ederim :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma