14 Nisan 2015 Salı

Gerçekten Çok Şeker

alıntı
Yıl 1962 filmin adı: Ne Şeker Şey.

Şimdi filmin tamamını izleyip, kimin şeker kimin tuz olduğunu çözemedim. Türkan Şoray ve Göksel Arsoy'un bir filmini ararken başrol oynadıkları bu filme denk geldim. Ama aradığım film bu değildi. Burada sözü kesip fil hafızama selamlar gönderiyoruz. :D

Sanırım ben film başlarken isimler yazıyor diye ileri sarıpta izledim. Yoksa böyle şahane bir başlangıcı unutmazdım sanırım :D

İşte geçen defa izleme girişimimde nasıl olduysa filmi sarmayıp, bekledim. Filmin başlama tarzı beni benden aldı. Hele de Hulusi Kentmen'in

-Hoş geldiniz sayın seyirciler. Bendeniz Hulusi Kentmen. Şimdi seyredeceğiniz filmde benim rolüm yok. O halde burada işin ne diyecekseniz?...

Son cümlelerinde sanki benimle konuşuyormuş hissine kapılarak ''Aman efendim olur mu? İyi ki geldiniz.'' tarzı cümleler kurdum valla hahah (Tüm samimiyetimle)

Ama ne kadar güzel bir fikirdir bu Allah aşkına. Düşünsene Hulusi Kentmen, Vahi Öz, Mualla Sürer, Ali Şen ve Mürüvvet Sim gibi isimler kendilerini size tanıtıyorlar. Seninle konuşuyorlar. Müthiş ya tekrar tekrar başa sardım o sahneleri.

Aslında sonradan aklıma geldi böyle birkaç siyah beyaz filmde  yine rastlamıştım bu tarz sahnelere (belki o zamanın modası öyleydi. Ne güzel düşünülmüş devam edilseydi ne olurdu sanki yaa) lakin bu filmdeki daha güzel :D

4 yorum:

  1. Vize sonrası filmim olacak belli :D İzlememiştim ki ben yeşilçam falan çok severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu filmi baştan sona hiç izlemedim :D Ama başlama sahnesi acayip şeker :))))

      Sil
  2. ben bayılırım yeşilçama. bunu da izlememişim. açılışdaki süpriz falan çok hoşmuş.
    izleyeceğim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya baya baya Hulusi Kentmen'le muhabbet ettim :DD Ben izlemedim sonuna kadar seversen haber et :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma