26 Nisan 2015 Pazar

Tabure Mağdurları

Bugün yengemin kardeşinin nişanına gittik. Normal sıradan bir nişandı. Hatta son saatler kulaklarım tıkanmaya ve beynim uğuldamaya başlamıştı artık, yaşasın sakinlik :D


Benim anlatacağım olay şu; Şimdi biz  nişana biraz erken gittik işte diğer davetlilerin gelmesini bekliyoruz. Derken bir gürültü kıyamet ay bir baktım yengemin (Başta bahsettiğim değil bende yenge çok bu bahsettiğim diğer yengem :D) taburesinin ayağı kırıldı haliyle kadın yere kapaklandı ayy çok fenaydı ya ama inanır mısınız gül gül öldüm :DD

Durun daha bitmedi. Yengemin başına gelen o elim olayın ardından ben diyeyim on siz deyin on beş dakika geçti geçmedi bir başkasının taburesi de kırıldı tabureye oturan abla toto üstü düştü.  Pek tabii ona da gül gül öldüm :DD

En son bizim gelinin kardeşi F'de düşünce bende hatlar koptu. Yav düşünsenize herkes olmuş meyve misali patır patır yere düşüyor :DD

O kadar gülmeden sonra kendi kendime ''Kızım D.S.K. fazla gülme kendin düşeceksin şimdi.'' dedim ama Allah'tan düşmedim. hahaha

Şimdi baktık herkes düşüyor. Biz düşmeyenler hemen tedbir alıp, taburelerimizi çiftledik :D Düşenlerde çiftlediler ama neye yarar olan oldu bir kere hahhah

Sanırım taburelerin kırılma nedeni nişanın yapıldığı ortamın rutubetli olmasıymış. Ben diyenlerin yalancısıyım :))

İşte böyle totom hasar almadan günü tamamladım ya gerisi önemli değil. Bencilim evet :D

10 yorum:

  1. Yalnız benim başına gelse o yerin sahibine ne şikayetler sıralardım var ya adam bana özel taht getirirdi ahahaahahaha. Bulunmak istemediğim bir ortamda tatsızlık çıkarsa çok fena çirkefleşiyorum da biraz ahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma bizim gelinin kardeşi çok kötü oldu sinirlendi falan ben karşısında kıkır kıkır gülüyorum tam dayaklıktım hahahah

      Ben ortamı sevmiştim -bir iki şey dışında- hem bol bol oynayıp kurtlarımı döktüm tabi otururken temkinli oturdum hep hahaha

      Sil
  2. İyi yurtmışsın paçayı ahahah
    bi de şu olmayacak yerde gelen gülme yok mu ahaha bana da çok olur gülmemem gereken yerde hep gülerim kkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah aynen ama aynı şey bana yapılınca çok bozuluyorum :DDD Diyorum tam dayaklığım :P

      Sil
    2. ben bana yapılsa da gülüyorum yaa hatta onlardan daha fazla :D Biraz tuhafım sanki sdfgh

      Sil
    3. Ben ciddiysem gülen olunca çok kızıyorum. Yoksa normalde bende gülerim kendime :D

      Sil
  3. hhahah senin yengeler kaç kilo sorusu ilk aklıma gelen soru. Tabure mağdurları. :D
    Şakası bir yana annem bir gün mutfak dolabının üst rafından bir şey almak için çıkmıştı. Kırılınca kafasını mermere çarptı çok korkmuştuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının başlığı olabilirmiş ''Tabure Mağdurları'' hahhah.

      Yok komşum kiloyla alakalı değil. En son düşen F zayıf bir kız en azından tabure kıracak kadar kilolu değil. Nemden çürümüş tabureler :DD

      Ay kuzenin kayın validesi de düşmüştü. Onun ki ciddiydi görenler ''İki tane kafası var'' diyordu. Ama şuan iyi neyse ki.

      Sil
  4. ya ama çok komik. Patır Patır dökülmüş sizinkiler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer düşen ablayı tanımıyorum ama yengem ve F bizden :DD

      Sorma onların düşmesi üzerine herkes ayaklanıp, taburelerini çiftlediler :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma