13 Nisan 2015 Pazartesi

Durum Bildirimi

Alıntı
Benimki bu kadar kötü değil.
İt dirseği yada bir diğer adıyla arpacık çıktı gözümde sayın okuyucu. Daha doğrusu çıkma belirtileri gösterirken misal; göz kırptıkça göze bir şey batıyormuş gibi hissetme. Çıkacak olan yerde kızarıklık gibi durumlar olurken, anneme gözümü gösterdim ve akabinde gösterdiğim gözüme doğru bir ''tü tü tü'' tükürdü.

Aslında tam tükürdü sayılmaz. Arpacık bunu ayırt etmiş olacak ki hala çıkmak için gayret gösterdi. Az evvel de teyzeme gösterdim hay göstermez olaydım. Sağ olsun sol gözümü ve yanağımı yıkadı. Yalnız hala geçmedi batma hissi. Neden tükürüldüğünü merak eden varsa şöyle açıklayayım; Aslında önemli olan tükürmek değil aniden bu işlemi yapmak yani bir nevi korkutmak böylece çıkması engelleniyor. Bir diğer sebepte nazardan dolayı çıktığı için sanırım. Neyse bilmiyorum geçelim :D

Bir de şuan kafamda sarımsaklı kına adı altında tona eşdeğer bir ağırlık var. Saçlarım çok dökülüyor. İnşAllah bu sorundan kurtuluruz. (Bknz: Teyzem, yengem ve bizim gelin.) Ama sanırım tek sefer etkili olmayacak. Artık bir kaç kere daha tekrarlarız bu durumu. ''Kokusuna nasıl katlanıyorsun?'' diyen soran varsa onu da açıklayayım :D

Ben kına kokusuna bayılırım. Sarımsağın kokusunu ise neredeyse hiç hissetmedim. İşte tek rahatsız olduğum kısım kafamdaki ağırlık. Hem saçlarım uzun hem de teyzem bolca sıvadı karışımı şuan kafamı hissetmiyorum :D

Bir de babaannem bize geldi aslında başka bir sebepten geldi (Merak etmeyin güzel bir olay)  ama olsun özlemişim tontişimi :DD

Benden bu kadar yazdım da yazdım. Bu aralar hastaydım ilgilenemedim burayla. Hazır iyileşmişken hasret gidereyim dedim. Peki sizler nasılsınız? Dikkat edin kendinize :)

8 yorum:

  1. tükürük mü bak bunu duymamıştım. Çay pansumanı var benim bildiğim. Sarımsak olmazsa onu dene bak birde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey sanırım hani hıçkırık tutunca korkutarak şoklarsın ya buda öyle bir şey sanırım. Sarımsak kafamda gözüme uygulamadım :)

      Sil
    2. Bak geçmezse yap sen yarıyor işe :D

      Sil
    3. Çok sağ ol komşum. Gözüm çok kötü değil. Ama resimdeki gibi olursa denerim :D

      Sil
  2. Kına ile sarımsağın beraber yakıldığını ilk defa duyuyorum. Annemi ikna edebilirsem saçına sarımsak sürdürmeye bir bizde evde deneyelim inşallah :)
    Çok geçmiş olsun sanada, geçer inşallah çabucak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa duymakla birlikte üstüne üstlük uyguladım :D Eğer kına kokusunu seviyorsa annen sarımsağın o belli belirsiz kokusu rahatsız etmeyecektir. Hem yıkadıktan sonra sarımsağın S'inden eser kalmıyor :)

      Çok teşekkür ederim komşum Elhamdülillah şimdi daha iyiyim. Gözüm resimdeki kadar kötü değil belli belirsizdi sanırım oda geçti :D

      Sil
    2. Kafama yattı bayağı ikna çalışmalarına başladım, en kısa zamanda deneyeceğiz inş :) Sanada şifa olmuştur umarım.

      Sil
    3. Valla daha anlayamadım etkisini istersen sonuçlarını söylerim. Ama şimdilik bir şey demem zor komşu :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma