18 Nisan 2015 Cumartesi

Değerlendirilen Güzel Hava

Ay çok yorgunum yahu bugün çarşıya gittik arkadaşlarla ay ayaklarıma kara sular indi. Yaşlılık zor bir kez daha anladım :/

Neyse.

Ben buraya yaşlılığımdan dem vurmaya gelmedim bikere tamam mı hıh :D Dediğim gibi bugün çarşıya gittik. Arkadaşımın dünya tatlısı çok yakışıklı bir oğlu var MaşAllah o da geldi bizimle yalnız daha yürüyemediği için. Arabasına atlayıp gelmiş :DD

Alıntı
Çarşıya giderken yolun başında küt uyuyakaldı :D Hava çarptı sanırım. Neyse bir mağazada oyalanırken kuzenim de bize katıldı.

Neyse biz mağaza mağaza dolaşmaya başladık. Yalnız bir mağazaya arkadaşım bebek arabasını sokamadı ben bekledim annesi çıkasıya kadar zaten o ara paşa şekerleme yapıyordu :D

Asıl olay şu ki bebeği benim sandılar :DDD Teyzenin biri çocuğun üstündeki örtünün örneğini isteyecekti benden. Benim yapmadığımı öğrenince bozuntuya vermeden gülümseyerek geçti gitti yanımdan :)))

Dışarıda gençten bir abla vardı mağaza dışarıdaki kocaman sepete zıbın falan koymuş. (Belki ellerinde kalan ürünler bilemiyorum.) onlara bakıyordu. Gidecekken bana arabadaki bebeği işaret edip ''Kaç aylık'' diye sordu (Tamda adamına :D) Biraz düşündükten sonra söyledim. Evet düşündüm noolmuş :DD Sonradan da ''Ben annesi değilim'' dedim. Kadın ''Ne biçim anne daha çocuğunun kaç aylık olduğunu bilmiyor'' bakışlarını atmaya başlamıştı çünkü :DD

Neyse tüm işimiz bitti bir yerde otururken kızlara ''Beni M'nin annesi sandılar'' dedim. İşte yukarıda yazdıklarımı anlattım falan gülüştük. Sonra M'nin annesi ''Benim deyip kandırsaydın'' dedi.

O söyleyene kadar aklıma öyle bir şey gelmemişti. Gelseydi kandırırdım :DDD

Daha önce yaptım çünkü :D Gerçi o mesele daha farklı bir şekilde tezahür etti. Neyse o anımda başka yazının postu olsun artık. Görüşmek dileğiyle kendinize iyi davranın :D

8 yorum:

  1. hahaha sallasaydın keşke :D anneler garip bir şekilde ay ay tutuyor ya. ya da benim etrafımdakiler fazla psiko yaş sorunda 48 aylık diyen var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya benim çocuğum olsa herkese farklı farklı ay söylerdim sanırım kandırmak için değil de çocuğun kaç aylık olduğunu bir türlü hesaplayamadığımdan :DD

      Sil
  2. Yapayım bari :) Benm de abla sanılmışlığım var -yaşım malum anne sayılamayacak kadar küçük kkkk Ben direk bilmiyorum diyip geçiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende bilmiyorum derdim ama kuzenle aynı gün doğdular. Kadın kaç aylık diye sorunca kuzenin E şimdi on aylık dediği aklıma geldi. Öylelikle söyledim. Yoksa ya kandırırdım yada bilmiyorum der geçerdim :DD

      Sil
    2. Ben geneldr bilsem de o sıra aklıma gelmiyo sorun bende mi?? :D

      Sil
  3. Eğlenceli bir yazı! :))

    Evet o film Yeşilçam'da da vardı iki kez... :)

    Kafa'da Ters Düz'ün videosuna da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.

      Bakıyorum hemen :)

      Sil
  4. Dram mı dediniz? Tamam işte, doğru yerdesiniz! Ters Düz bir dram! Ağlayacağınıza emin olabilirsiniz! Şok edici olaylar gelişecek. Tam da aradığınız şeyin bu olduğunu garanti edebilirim. Bu daha ilk fragman. Bunun teması gerilimdi sadece. :)

    yorumu blogdan da cevapladım :))

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma