22 Nisan 2015 Çarşamba

Bu Nasıl Yanlışlık?

Yine absürt bir anımı anlatmaya geldim. Okumak istemeyenler için çıkış sağ üst köşedeki çarpı işaretinde :D Ama geldiniz madem gitmeyin yahu :D

Şimdi anlatacağım hadise bugün açıklığa kavuştu. Başlangıcı ise birkaç güne dayanıyor.

Evet Alakasız :D
Malumunuz artık bendenizin de bir watsap hesabı var. Arkadaşlarla grup kurduk muhabbet ediyoruz falan her şey tıkırında neyse bir gün ben mesaj attım watsap grubumuza  ''Selam'' diye yav Türksel Müşteri Hizmetlerinden bir ''As'' geldi.

Hahah ciddiyim. Ama bir yandan da anlamıyorum hattım Türksel değil hadi Türksel olduğunu varsayalım Müşteri Hizmetleri ne alaka hadi alaka diyelim bizim gruba nasıl sızmış :DD

Kuzene ''Birisi benle dalga geçiyor galiba'' diye olan biteni anlattım. Kız tabii gül gül öldü.

Yav meğer arkadaşın biri Türksel Müşteri Hizmetleri diye kaydolmuş telefonuma :DDD Ama inanın nasıl olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok :DD

Halbuki kızın numarasını aldığım zaman H... diye kaydetmiştim. Annem ben senin telefonunu karıştırmadım  diyor ama neyse günahını almayayım :) belki ben telefonumla uğraşırken yaptım. Bilemiyorum

Neyse Allah'tan sorun çözüldü de rahatladım ama aklıma geldikçe kıkırdayıp duruyorum :DD

4 yorum:

  1. ahahahah çok iyiymiş yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma komşu :DD Hala nasıl öyle bir şey oldu anlamadım :DD

      Sil
  2. Güldüm yav ölmekten,bu nasıl yanlışlık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma komşu bende çok güldüm durum açıklığa kavuşunca :DD İnan hala bilmiyorum bu yanlışlık nasıl oldu :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma