17 Nisan 2015 Cuma

Beklediğim Diziler

Her ne kadar büyük bir iştahla başlasam da ben dizileri sonlarına doğru izlemeyi bırakıyorum. İnanın bende düşündüm niye böyle olduğunu ama maalesef bulamadım :/

Ama gel gelelim bu illet huy yeni dizi beklememe engel olamıyor :D İlk olarak;

Masked Prosecutor

Konusu: Gün boyunca esas adam görevine bağlı her meslektaşı gibi doğruları savunan bir savcıdır. Fakat geceleri kanundan kaçan kişileri kendi yöntemleriyle cezalandıran biridir. Esas kadın ise şiddet suçlarında görevli kadın dedektiftir. Tüm bilgiler için tık tık

Bu diziyi konusu yüzünden değil de sadece baş roller için bekliyorum :D Napayım ya bu ikisinin çift olduğu bir dizi olacakta ben en azından kıyısından köşesinden bakmayacağım hadi canım :DD

Diğeri ise;
My Love Eun Dong

Konusu: Çok popüler bir aktörün yirmi yıldır aynı kadını sevmesini anlatıyor. Bilgiler için tık tık

Bu diziyi ise konusu yüzünden bakmak istiyorum :D Secret vakti zamanında çok etkilemişti beni bundan mütevellit favori dizimdir kendisi :D Konuları benzemese de türlerinin benzediğini düşünüyorum bakalım nasıl olacak.

Neyse şimdilik benden bu kadar diziler çok belki bu yazının serileri gelebilir :)


12 yorum:

  1. Bende bu iki diziyi merakla bekliyorum. İnşallah beklediğimiz gibi olur :)

    YanıtlaSil
  2. Secret i falanda izlemedim ama guzel dersen alesten sonra kurulurum basina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Secret benim bebeğimdir canımcım. :D Yani hakkında olumsuz bir şey söyleyemem. Ama dram ağırlıklı yani sürünmeye razıyım diyorsan gözüm kapalı şiddetle tavsiye ederim :)

      Hatta izle beraber üzerine konuşalım. Eğer seversen Kore dizileri başka tavsiyelerde de bulunabilirim :)

      Sil
    2. Sinavdan sonra baslâyayim dedikodusunu yapariz

      Sil
    3. Tamam canımcım hatta eş zamanlı da başlayabiliriz istersen tabii :) Bakalım beğenecek misin merak ettim :D

      Sil
  3. Secret Garden'i arkadaşımla beraber yeniden izliyorum ben de ilk dizi dikkatimi çekmedi ama ikincisini izleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşın ilk defa kdrama izliyor. Eğer öyleyse kdramaya alışması için güzel bir alternatif adaşım :D Aynen ikincisi benim de çok dikkatimi çekti. İlki sırf oyuncuları yüzünden merak ediyorum :DD

      Sil
  4. Bazı diziler de sıkıyor ama cidden! :)

    ben de beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok komşu sorun bende ama çözüm yok :)

      uğramaya çalışırım. Hoş geldin bu arada :)))

      Sil
  5. Ben de hep Kore dizisine başlamak istemişimdir gerçekten çok iyi oldu bu :)) en yakın zamanda başlıyorum sayende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bahsettiklerim daha çıkacak ama ne zaman bilmiyorum :D İstersen Secret dizisinden başla istersen ben sana başka dizi önereyim :)))))

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma