29 Nisan 2015 Çarşamba

Bahar Yorgunluğu?

alıntı
Aslında olması gereken
Dünden beridir üzerimde bir halsizlik, bir yorgunluk, bir uyuşaklık sanırsın tüm komşuların evine temizliğe gittim. Bir de iştahım kesildi. Canım hiçbir şey istemiyor.

Ay şuan bile üzerimde yorgunluk var. Hatta dün hiç uyumayacağım bir saatte vurdum kafayı yattım.

Ben kendi kendime ''Ne oluyor niye böyleyim?'' diye sorarken annemin de benimle aynı durumda olduğunu öğrendim. Dediğine göre üzerimizdeki bahar yorgunluğuymuş. Ay ama çok kötü bir durum ya şuan bilgisayara bayık bayık bakıyorum. Parmaklarım takatsiz. İnşAllah biran önce geçer.

gerçekte olan :D
Bir de geçen şu yazımda saçlarıma dökülmesinler diye kına yaktığımı söylemiştim. Ama maalesef bir faydasını göremedim. Acaba birkaç kere daha mı yakmam lazım?

Eğer saç dökülmelere karşı bir öneriniz varsa lütfen söyleyin. Saçlarım haddinden fazla dökülüyor çünkü.

Böyle işte uff sevmediğim sıcak havalar geliyor. Artık tüm enerjim gider. Kendimi kış uykusuna yatan hayvanlar gibi hissettim :D

8 yorum:

  1. Hiç anlamam ama Sarı ya sorarım senin için sever bu tip şeyleri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok makbule geçer komşum :D Sağ ol :))))))

      Sil
  2. merhabalar yazınızı okudum ve sıcak havaların vereceği rehaveti hissettim emin olun hepimizde o sıkıntı var !! bu arada bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende bloğuma beklerim esen kal!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten her yaza girerken böyle oluyorum. Zaman zamanda tekrar ediyor bu durum.

      Bende uğramaya çalışacağım. Sende esen kal :)

      Sil
  3. bahar gelsin de yaz gelmesin yaaa. :)

    saç dökülmesi bilmiyom amaa sorun sürerse bütün bloglara sorarız kii söle banaaa taam mıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya Tövbe Yarabbim yazı hiç sevmiyorum :/

      İnşAllah biter artık bu sorun. Eğer hala devam ederse haber ederim komşum sağ ol :)

      Sil
  4. Valla bende aynı dertten muzdarip..... Derse gidesim dahi yok bi de benden ders çalışmamı bekliyorlar. Yaz gelse de dinlensek artık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah seninki dersten yırtmak için iyi bir sebep gibi duruyor :DD

      Şaka yapıyorum komşum sürekli bir yorgunluk, uyku hali çekilir dert değil :(

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma