3 Nisan 2015 Cuma

Antikalarla İmtihanım

Fi tarihinden kalma arkası tüplü televizyonunuz varsa, uydunun U'sun dan bihaberseniz, anteniniz evinizin çatısında direğe bağlı olmak suretiyle, asılı bir şekilde duruyorsa gelin sarılalım kader ortaklarım :D

Evin tek çocuğu olduğumdan mütevellit, bizim anten sağa sola yalpalayıp, şahane (!) televizyonumuzun ekranını mundar edince, çatıya çıkıp anteni eski pozisyonuna geri getirmek bendenize düşüyor.

Üstteki bizim
Nazlı gelin :D
Tabii bu görevin yazı kışı yok. Antenimiz bir tüy kadar narin olunca, eğilip bükülmesi de her an olası bir durum. Ama sanırım bu aralar muayyen gününde ne yapsam rahat ettiremiyorum. Belki de değişen havaların bir parmağı var bu işte bilemiyorum :D Kış olunca totom fazla yemiyor çatıya çıkmaya ama ilkbahar ve yaz aylarında, anteni düzelttikten sonra kuruluyorum yanına manzarayı seyre dalıyorum. Az evvel olduğu gibi, oh o zaman değmeyin keyfime :D

Ama bir yandan da bazı insanların oturduğu yerden, kumanda ihtiyacı olmaksızın elleriyle kanal değiştirdikleri teknolojinin anasını ağlattıkları bu dünyada benim antenimizin yönünü değiştirmem kanıma dokunuyor :D

Birkaç sene önceki şu anımı anlatayım da gideyim :D (Bu arada aşağıda anlattığım olaydaki anten bizim bir önceki antenimizdi)

Kara kışın olduğu bir zamandı. Televizyonu açtık yada açtıktan bir kaç saat sonra bilemiyorum bizim emektar camdan hallice gösteriyor. / göstermeye başladı. Hani uzansam sanki kolunu kavraya vereceğim dizideki oyuncunun. Biz tabii annemle şok olduk. Hemen terasa çıktık maksat eğer televizyon yine bozuk gösterirse anteni bulduğumuz şekilde tekrar aynı pozisyona getireceğiz ki televizyonumuz uydulu olanlara taş çıkarmaya devam etsin :D

Neyse terasa çıkıp, çatıdaki antenimize bir baktık bir de ne görelim daha doğrusu göremeyelim çünkü bizim hurdaya bile çıkarmaya utanacağımız antencazımız karlar altında mahsur kalmış abartmıyorum anten karlardan görünmüyordu :DD Tabii bu olaydan sonra annemle bol bol gülüp, işin cılkını çıkarana kadar geyiğini yaptık :DD

Bu arada bu benim yüzüncü yazımdı. Daha nice yüzlerde görüşmek üzere :D

2 yorum:

  1. Bu yazına çok güldüm ya kar seven antenmiş demek :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zavallının başka çaresi yoktu ki tuğlaların üzerinde hayatını idame ettirmeye çalışıyordu. Kar yağınca altında kalması kaçınılmaz bir sondu :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma