28 Mart 2015 Cumartesi

Yine Hüsran Yine Hüsran :(


Davulun sesi uzaktan hoş gelir :P
Alıntı
Komşum Gırla Fikir 'in mutfağında görüp, gözlerimi tıka basa doyurduktan sonra ''Hemen bende yapmalıyım'' dedim o değilde bildiğin dedim yani hay demez olaydım. Beceriksizsin işte hadi bir hata yapıp dedin niye uygulamaya geçiyorsun ki al elinde patladı işte.

Hamuru zebil ettikten sonra ''A keşke hamurun kıvamının nasıl olması gerektiğini sorsaydım.'' demek anca bendenize has bir özellik olsa gerek. 

Dağınık bir mutfak, bölük pörçük patatesli gözleme adı altında ne idüğü belirsiz birkaç pişmiş hamur ve ''Off yaa niye bu kadar beceriksizim ben'' diyen bir adet D.S.K. 

Gideyim de mutfağı toparlayayım. Sonra da depresyona girerim :) Ta ki yeni bir tarif ağzımın suyunu akıtana kadar :D

NOT: Gerçekten beceriksizim. İnternetten bir - iki tane tarif hariç gerisi çöpü boylayan zebil olmuş hamur, meyve ve sebzeler. Ama naparsın akıllanmayan Ağustos böceğiğim ben :P

2 yorum:

  1. hahayytt benden beceriksizi de varmış yahu :) demem gerekirken gıcık bir şekilde mutfakta iyi olduğumu yazayım:)
    canım olsun yavv bir iki çöpe gide gide mutfaktada kalmayı başaracak malzemelerin :)
    ayrıca mim i yanıtladıydım bakarsın bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya sevmiyorum zaten el becerisi gerektiren iş yapmayı gerçi bu tarif pek öyle değildi ama dediğim gibi ince iş yapmayı sevmiyorum hem elimde yatkın değil zaten. Nerede bir tamir işi var hemen yapayım dolabımın kapağını hep ben tamir ederim :D

      Baktım mime canım hatta yorum bile yazdım :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma