22 Mart 2015 Pazar

Olmayan İrademe Neyse

Lafa nasıl başlayacağımı bu utancı kelimelere döküp, bu yazıyı okuyacak olan siz sevgili okuyuculara nasıl aktaracağımı bilemiyorum.

Hahah korkmayın ya bedenimdeki düşmanlardan bahsediyorum. Off, hayatımın bir bölümünde ''A senin kilon iyi bence giydiğin yakışıyor.'' tarzı cümleler duydum. Belli etmesem bile her zaman kilolarımdan şikayetçi biriydim aslında.

Karşıdan bakınca dört - beş kilo fazlam varmış gibi görünüyor ama işin aslı tartıya çıkınca anlaşılıyor. Ha boyum olsa bu kadar takılacak bir durum değil belki hepi topu bir altmış olunca düşmanlar bıngıl bıngıl kendilerini belli ediyorlar. Sanırım işin en güzel tarafı etimin sıkı olması böylelikle atıyorum elli sekiz kiloyken elli gibi görünüyorum :) Misal bir vakitler bizim gelinle aynı kilodaydık ama kız benden şişman duruyordu :)))

Ama elli sekizken elli gibi görünmenin sağlık açısından bana bir faydası yok. Yada alışveriş yaparken çektiğim eziyet azalmıyor. Hele de etrafınızda safinazdan hallice arkadaşlarınız varsa ve dahası onlarla alışverişe çıkıyorsanız.

Hahah
Ama tüm bu sorunlara rağmen zayıflamayı sırf meraktan istiyorum. Yani yanaklarımın küçülmüş halini, boynumun incelmiş halini, şimdi olduğumdan daha kısa gibi görünen boyumun kırk sekiz kilo olunca nasıl olacağını çok merak ediyorum işte burada devreye başlık giriyor: İrade. Maalesef   Ramazan ayları dışında izne çıkan bir iradem var :(((( Bir de ben sabırsız birisiyim bugün başladıysam yarın bitecek ama pek tabii mümkün değil. Yalnız metabolizmamdan kaynaklı sanırım şükür çabuk kilo verebiliyorum da o çabukluğa bile tahammül edemeyen sabrım var :P

Ama azmettim kilo vereceğim İnşAllah istediğinde her şeyi yapacak bir karakterim var çok şükür.

Şimdi bu konu nereden çıktı hiç bilmiyorum aslında uzun zamandır kilolarımdan muzdaribim ama niye şimdi yazdım bilmiyorum belki de az önce aynanın aksinde görünen D.S.K. yüzündendir. Bonus olarak da  ''Ay sen kilo almışsın'' diyen arkadaş patavatsızlığından neyse konu bu değil zaten.

6 yorum:

  1. Bir zamanlar hatırlıyorum da elmacık kemiklerim vardı benim. Çok uzun zaman oldu onları görmeyeli ahahahahaha Ben de hırslandım her yaza doğru olduğu gibi bakıyorum irilik var ama bıngıl yok o zaman boş ver diyorum :D Bir ara diyet yapıp 12 kilo vermiştim annem çıldırmıştı ne hale geldin ne gerek vardı diye. Oysa yaptığım tek şey sağlıklı beslenmekti. Bırakınca da aldım zaten geri o kiloları şimdi sabitledim aynı oranda gidiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'tan benim de sabit kilom yalnız bu ara neyse... Ama senin boyun da var bende o da yok :(( Şöyle versem on kilo falan hafifleyeceğim hehe

      Ama azmettim vermem lazım olmuyor böyle.

      Sil
  2. Bende bir yıldır kilo vermeye çalışıyorum ama iradem zayıf olmalı ki hala bunu becerebilmiş değilim, beş kilo fazlam var, ve çok kilolu olmadığımız için az kiloların verilmesi daha zormuş.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm sorun benim beş kilo fazlalığım yok öyleymiş gibi görünüyor ama bir on iki falan belki daha fazla vermem lazım :( Yerken iyi de off ama vermek istiyorum ya kendimi de ''En fazla bir ay sonra bu kadar sıkmayacaksın kendini'' diye ikna etmeye çalışıyorum :)

      Sil
  3. hadi hayırlısı kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma