14 Mart 2015 Cumartesi

Karmakarışık Yazı

Hani bir aralar bir D.S.K. vardı merak etmeyin hala var :D Bir kaç bir şey yazmaya geldim kendimi hatırlatayım diye :)

Geçenlerde Nabrut'un evi tek başına çekip çevirmesi hakkındaki posta yorum yaparken aynı şey benim başıma geldi. Kınadım mı acep seni komşu? :D Gerçi ben Nabrut'a göre daha rahatım. Sabahları erken kalkmak biraz zor geliyor ama onun haricinde keyfim yerinde :D

Annem kuzenimin başında refakatçi olarak kalıyor. Bugün aradı ''Hiç arayıp sormuyorsun'' diye trip attı bana yarın erkenden aramazsam hahah :D Bu arada İnşAllah kuzenim iyileşir. Gerçi suçun büyüğü onda ya neyse girmeyeyim oraya.

Yahu bir de şu sıralar Mabel Matiz'in Gel şarkısına taktım sürekli dinleyip duruyorum. Şarkı eski bir şarkının coverı mı değil mi bilmiyorum ama tam benlik hani bazı şarkılar vardır. Böyle sezonluk değil de çok eskilerden beri varmış gibi öyle eski ama modası geçmeyen bir havası var mesela Sıla'nın Vur Kadehi Ustam şarkısı da benim için o tür şarkılardan.

Imm başka hah bir de Hint filmlerine bir daldım ki sormayın. En son Highway, Queen, Vivah, Heropanti, I Hate Luv Storys, Ek Villain, Hasee Toh Phasee, Happy New Year, Student of the Year
gibi filmleri izledim. Ama film postu yapacak cesaretim yok :DD En iyisi yazdığım şu filmleri birer ikişer cümleyle yazayım da en azından fikir sahibi olursunuz belki;

Highway: Bu filmi çok beğendim hatta sonlarda gözlerim doldu. Şiddetle tavsiye ederim.

Queen:  Bu film ise çok laylaylomdu. Her şeyi toz pembe göstermişler sevmedim. Evet filmleri -en azından ben- gerçek hayattan uzaklaşmak için izliyorum ama bu tarz konulu filmlerde sevmiyorum çok ütopik geliyor.

Vivah: Biraz uzundu ama aşırı beğendiğim bir film oldu. Görücü usulü evlilik böyle olur. Şimdilerde zorla evliliği görücü usulüyle bir tutanlar var. Eğer sizde bu düşüncedeyseniz filmi izleyin derim.

Heropanti: Sanırım bu film hangi filmin bilmiyorum yeniden çekilmişiymiş. Ben beğendim filmi baş rol hiç Hintli'ye benzemiyordu doğrusu :D iki sahnede çok etkilendim ki benim için filmi daha ileriye taşıdı bu durum ama izlemezseniz de bir şey kaybetmezsiniz.

I Hate Luv Storys: Baş rol çift çok itici geldi. Ama en çok erkek başrol. Film bence vakit kaybıydı. Klişeler içinde yüzdü resmen sevmedim.

Ek Villain: Sonlara doğru sıkıldığım ve nihayet atlayıp, final yaptığım bir filmdi. İzlediğim sitede ağladığını söyleyenler vardı. Ben bir sahnesinde kahkaha atmıştım ki komik bir sahne değildi aslında yani lafın özü film beni bir türlü içine almadı dışarıda kaldım :D Bazı dövüş sahneleri çok acemiceydi.

Hasee Toh Phasee: Ortalama bir film olmasına rağmen ben çok beğendim nedense belki de başrol ablanın oyunculuğu sayesinde bilmiyorum. Yalnız baş roldeki ablayı bu film hariç diğer filmlerinde beğenmemem de ayrı bir ironi :D Siz en iyisi açın filmi sonrasında atlar mısınız kapatır mısınız ben bilmem :D

 Happy New Year: Bir Don 2 sever olarak bu film çok sönüktü. Gerçi Don 2 filmiyle kıyaslamak ne kadar doğru bilmiyorum ama benzeyen yerleri yok değildi hah o benzeyen sahnelerde çok sönük kalmıştı bu film. Sanki Don 2 2014 yapımı diğer film 2012 :D Ama bak Allah için çok güldüğüm yerler oldu hele bir bale öğrenme sahnesi var ki :DD

Student of the Year: Bu filmin vermek istediği mesajı sevdim. Lakin Hint kültüründen uzakta Avrupai havasını sevmedim. İzlerken adeta bir Gossip Girl tadı almadım değil. Ha yok ben iki güzel kız, iki eli yüzü düzgün adam görmek arada da danslarıyla çoşup, eğlenceli vakit geçirmek istiyorum derseniz de bir şey diyemem :D Ama vakit kaybı gerçekten bak :D

Ay böyle işte benden bu kadar bir de Cennetin Çocukları ve Guzaarish filmleri var ki kelimelerle anlatamam gözüm kapalı tavsiye ederim. Hatta Guzaarish'ı izlemeye başlayın hemen. Ayrıca linke tıkladığınız zaman üstte yazdığım filmlere de ulaşabilirsiniz :)

Benden bu kadar kendinize iyi davranın :))))

8 yorum:

  1. Happy New Year'la Don 2yi kıyaslarsan Don bir köşede hüngür hüngür ağlar bak. Hoş Happy'yi kısmen seviyorum ama Don 2 yani diğeri de :) İzlediğim en iyi Hint işi aksiyon filmiydi kendisi, üstüne birde Shahrukh karizması çok başka bir film o benim için :)

    Hasee Toh Paisedeki Parineeti'yi diyorsun dimi, rollerinin hepsi birbirine benziyor belkim ondandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Don 2'ye ayıp ederim. En gerçekçi dövüş sahneleri mevcuttu ki seyir zevki yüksekti bu yüzden üçüncüsü çıkacakmış sanırım on dört gözle bekliyorum :D

      Aşka Davet filminde izledim bu üstte yazdığım filmden sonra nedense oyunculuğu göz doldurmadı. Mesela o filmdeki partneri kılık kıyafet saç olsun kendini değiştirmiş. Hah ben oyuncu da o özelliği seviyorum oynadığı karakterle dış görünüş olarak da bütünleşsin ama maalesef o kızda bunu göremedim. Belki ileri filmlerinde fikrimi değiştirebilir.

      Sil
    2. Aman aman sakın bekleme Don 3'ü. Çıkmasına yıllar yıllar var diye biliyorum Belki 2016 belki 2016'dan dan uzak. O derece yani :)
      Ben çok muzdaribim de Shahrukh'un filmlerini beklemekten ondan böyle celalleniyorum :)

      Sil
    3. Ahahah ay ben bekliyorum diyorum da ben unuturum o filmi ondan sonra bir bakarım çevirisi gelmiş sürpriz yaparım kendi kendime :DD

      Sil
  2. bugün çok eskilerde geziniyorum. ilklerimizin kulağını çınlatmadan olmaz :) biz tanışalı bayaaa olmuş meğer <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sana derken kendim geç cevap vermeye başladım iyi mi :/

      İyi etmişsin komşum yalnız klavyelerimizden resmiyet akıyor gibi :D

      Sil
    2. aşk olsun kızz ne resmiyetiymiş o aramızda lafı mı olur :)

      Sil
    3. hehehe Aynen ilahi komşu :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma