18 Mart 2015 Çarşamba

Anlayamıyorum


Çok isteyip isteğine biraz olsun kavuşmuşken kendine dikkat etmeyen kuzenimi,

Ablası, arkadaşı veya herhangi biri şuram ağrıyor diye şikayette bulunduğunda o kişiye doktora gitmediği için kızan ama aynı şey kendi başına geldiğinde ''Aman doktor ne yapacak bana?'' diye çıkışan annemi

Kendime dikkat etmeyip hastalandığımda, bana kızan ama zerre kendiyle ilgilenmeyen ve şuan hastalıktan kırılan babamı,

Başkasının fikrine saygı duymayıp, kendi fikrine saygı bekleyen insanları,

Çocuğunun huzurunu bozan kayınvalideleri, görümceleri,

Sürekli ilk adımı erkekten bekleyen hemcinslerimi,

Falan filan bu liste böyle uzaaar gider son olarak;

Bu sefer böyle olmayacak deyip, yine aynı şeyi yapan kendimi anlayamıyorum.

2 yorum:

  1. bu yazının altına kocaman bir BEN DE demek istiyorum. ne denir ki şu durumda başka? insanlık baştan aşağı kendisiyle çelişiyor başka bir şey değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sırf bu yüzden kendime tahammül edemediğim zamanlarım oluyor.

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma