21 Şubat 2015 Cumartesi

Hayalim Gerçek Oldu

Ay çok yorgunum girizgah falan Hak getire.

Çok sevgili bu yazıyı okuyan kişi bilmiyorsan söyleyeyim ben düne kadar yüzmenin Y sin den anlamıyordum. Ama artık azda olsa hatta çok azda olsa yüzme eylemini gerçekleştirdim.

Suyun içine girip zıplayarak ilerleme suretiyle bir o yana bir bu yana gidiyordum. Suyun içinde balık gibi yüzen arkadaşlarımı gördükçe de sinir oluyordum neyse ki bende azmettim ve sonunda başardım :DD (Bu arada mevsimden mütevellit sanırım, hamam bomboştu altı kız çok güzel eğlendik. Özel hamam gibiydi vaktin nasıl geçtiğini anlamadık :D)

Yalnız şöyle bir durum var ben dipte ve kurbağalama olarak azıcık yüzebiliyorum diğer türlü çok zorlandım zaten dipte yüzmek hayalimdi bir taşla iki kuş hesabı.

Tabi azmetmenin yanında cesaretim de var. Suyun içinde çok rahat olman lazım kontrolün sende olduğunu bilmen ve buna göre hareket etmen lazım tabii her şeyi bir anda denemekte olmaz.

Mesela kuzenle havuza atlamaya karar verdik daha doğrusu ben atlamak için çıktım havuzdan oda ''Sen atlayacaksan bende atlayacağım'' dedi. Ben bir iki saniye tereddütten sonra atladım. Ama maalesef bizim kuzen atlamamış aslında o da yüzmeyi biliyor ama atlayamadı işte bende birazda cahil cesareti var sanırım. Gerçi o atlamaya karar verdiğim sıralarda arkadaşımın bana söylediği ''Atladıktan sonra debelenme su zaten seni yukarı kaldırıyor'' sözleri geldi. Ne bileyim çok rahattım ya sanki rutin bir işimi yapıyormuşum gibiydi.

Yıllar sonra ilk kez hamama gittim ama sanki dedim ya her gün  gidiyormuşum gibi bir rahatlık vardı üzerimde.

Bundan sanırım beş sene önce falan hamama gittik. Neyse havuzda eğlendik falan bir ara kuzenler  hadi su kaydırağından kayalım dedi. Ama  ben yüzme bilmiyorum havuzun kenarından atlayıp, suya girmişliğim de yok. Neyse gaza geldim ve kuzenlerle birlikte kaydıraktan kaydım. Havuzun içine girer girmez debelenmeye, bir an önce çıkmaya çalıştım tabii ben debelendikçe battım. Sonra birisinin bikinisinden yakalayıp başımı çıkardım. Ama o olaydan sonra ne sudan korktum ne de havuzun içine ayaklarımı sokmakla yetindim hala içimde yüzme hevesi vardı. Dün gittiğimizde arkadaşımın biri suyun içine girmeye korkuyordu. Sanırım bir gün havuzun içinde bayılmış o gün bu gündür korkuyor sudan ama dün onun için de korkularını birazda olsa yendiği gün oldu kızı kollarından ve bacaklarından tutup havuza attı diğer arkadaşlarım :) Gitmeden önce plan yaparken ''Ben suya giremem sadece ayaklarımı sokarım'' diyen kızın :)))

Öyle işte ha aklıma geldi kaydıraktan kaydığımız gün  yengeme ''Ben aslında kurbağalama yüzmek istiyorum'' dedim. O da ''O çok zor sen önce diğer türlü yüzmeyi öğren'' dedi.

Eğer gerçekten zorsa zoru başardım :D Hala da suyun dibinde ve kurbağalama yüzmek çok kolay geliyor. İlk defa yüzen birisi için gerçekten zor yoldan mı gitmişim? Sizin ilk kez yüzmeyle ilgili anılarınız var mı paylaşırsanız çok makbule geçer :DD

Son bir şey daha yüzmek çok aşırı zevkli gelmedi bana belki dipte azıcık yüzebildiğim içindir. Bir de ilerliyor muşum gibi gelmiyor. Arkadaşlarıma teyit ettirdim kaç kere artık en son telefonda kendi resmimi görünce inandım yüzdüğüme :D

Neyse benden bu kadar kendinize iyi davranın :)

13 yorum:

  1. 5 yaşımdan beri yüzerim ama havuza atma denildiğinde... işte orada kalıyorum ben :D 14 yaşımda boyuma göre alçak bir yerden salak gibi çivileme atlamıştım (o zamanlar 1.75 ben 2-2.10 gibi bi yere) bileğim incinince acıdan ve panikten boğuluyordum o zamandan beri havuza atlayamam :') şuan senin yeni yüzme öğrenmişken atlayabilmeni kıskandım açıkçası :D
    asıl bu soğuk havalarda hamama gidilir insanlar işini bilmiyor :P yazın o sıcağında bi de hamam ooo insana fenalık gelir :D
    ve kurbağalama zordur! sen zoru başarmışsın :D en azından benim gibi ciğer sorunu olan biri için kurbağalama hayalden ibaret diyebilirim :D sırtüstü ve serbest benim favorilerim şahsen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda serbest ve sırtüstü yüzmeyi öğrenmek istiyorum. :D Atlama kısmına gelince boğulma tehlikesi yaşadığım halde vazgeçmedim :DD Bir iki saniye tereddüt ettim o kadar sonra atladım gitti. İlk atlayıştan sonra ikinci ve üçüncü daha da rahat oldu :)

      Aynen aslında kışın gitmek lazımmış acayip eğlendik doğrusu tadı damağımda kaldı :D

      Demek zoru başarmışım hala bana kolay geliyor gerçi :)

      Ayrıca atlamayla ilgili yaşadığın anın kötü olmuş biraz cesaretle başarabilirsin bence hem bir kere atlayınca gerisi geliyor zaten :D

      Sil
    2. O korku tamen derinliğe güvenmeme ya başka bir şey değil yoksa balıklamada o kadar sorun yok gibi (var ama biraz daha az) çivilemede daha derine iniyorsun ya o korkunç O_O

      Hamam sezonu açılmadan git gidebildigin kadar keselen masaj yaptir falan en güzeli. Bir de orada mahremiyet kalmıyor çok kalabalık olunca rahatsız hissediyor insan tek bir havluyla :D

      Sil
    3. Valla ben ne çivileme nede balıklama atladım burnumu kapatıp bıraktım kendimi suya :D O yüzden neler hissettiğini pek anlayamıyorum.

      Aynen ay hatta uzun zamandır gitmeyince üzerimi değiştirdikten sonra kabinden çıkamadım biraz utandım :D (Tabi bunda arkadaşlarımın çırpı gibi olmalarının etkisi de büyük ben toplugillerden olduğum için oramı buramı saklama gereği duydum. :( Ama Allah'tan kızlardan bir ima görmedim arkamdan konuşurlarsa da fark etmez duymayayım yeter :D )

      Sil
    4. Benim en utandığım nokta ortaya kese için bişi aldıklarında bir anda havlumuzu açmalarıydı. Tamam kimse kimseye bakmıyor etmiyor ama hayatımın utancı oydu benim ahahahaha hamam tehlikeli yer aslinda.

      Çivileme bildiğin dik şekilde atlama ellerin yanlarda sabit falan öyle bir şey :D

      Sil
    5. Ay o kese meselesi bende yaptırdım keseleyen kadın yarı çıplak bir de keseledikçe gıdıklanıyorum falan resmen işkenceydi :S Bence de hamam çok tehlikeli ama maalesef ki çokta eğlenceli şerefsiz :D

      Hımm atlayış stillerini biliyorum da denemedim. Balıklama da sanırım eller ve baş önde öyle atlıyorsun :) Bir daha gitmek nasip olursa deneyeceğim :DD

      Sil
  2. Resmen kendimi okudum, ben de aynen senin gibi yüzmenin y'sini bilmeyengillerdendim. Ufaktan çalışmalara başladım bende sanırım az biraz kıvırabiliyorum yüzme işini :D Şu cesaret konusunda ise çok haklısın cesur olmazsan üç beş günde öğreneceğin olay haftalar alabiliyor. Tebrikler bize :)) Yazını çok eğlenerek okudum, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)

      Aynen istemenin yanında cesaretinde olmalı ki daha kolay öğrenebilesin gerçi benim ki biraz cahil cesaretiydi sanırım o gün inanılmaz rahattım suda halbuki seneler olmuştu gitmeyeli.

      Hahah tebrik ediyorum bende bizi :)) Buradan tüm cesaretsizlere cesaret verebilmişizdir belki :)

      Sil
  3. Çok eğlenmişsin belli :) hamam hiç gitmedim ben yaaa gitmeyi çok istiyorum ama arkadaş bulamadım kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilseydim seni de çağırırdım :) Aynen çok eğlendim arkadaşım darbuka falan getirdi. Pastalar börekler ve koskoca hamamın bomboş oluşu da cabasıydı :D

      Sil
  4. Hamamda yüzmek zordur aslında su sıcak olunca kalp çarpıntısi falan da olur. Ben sana teknik falanda öğretirim kıbrıs a gelsene ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirken ne getireyim :DD Bak ben yüzsüzüm bir gün bakıvermişsin kapındayım :D Ay aklıma okuldaki okuma parçası geldi şuan ki durumumuz o parçayı anımsattı :)

      Evet gerçekten çok zorlandım hele nefesi ayarlama kısmında ama arkadaşlarım bunun normal olduğunu yüzdükçe nefesimi ayarlayabileceğimi söylediler. Bakalım nasipse tekrar gideceğiz o zaman serbest ve sırtüstü yüzmeyi deneyeceğim İnşAllah başarırım :)

      Sil
  5. hahha
    iki de kese attıraydın :)

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma