5 Ocak 2015 Pazartesi

Saçmayım Saçma A Evet Çok Saçma

Selam anten ben geldim saçmalayıp gideceğim az sabret :)

Dün ve önceki gün evimizde nostalji rüzgarları esti bildiğim şeyleri hatırlayıp yad etmek çok keyifliydi. Arada bilmediğim birkaç bir şey de öğrendim lakin beni ilgilendiren bir durum olmadığı için sallamıyorum pek.

Yaşadığım ilin güzel bir ilçesinde sekiz yıl yaşadım. Daha doğrusu çocukluğumun ilk yıllarını orada geçirdim. İlk beş yılı da atarsak, elimde üç yıl içinde yaşadığım anılarım var :D Anılarım dediysem de kafamda berrak bir şekilde hatırladıklarım var ama tek tük. Bizimkilerin sorduklarını genelde hayal meyal hatırlıyorum.

Aslında doğumumla ilgili bir olayı anlatmak istiyorum ama ifşa olmaktan korkuyorum :D Gerçi kendimi ifşa edebilecek pek çok şey paylaştım ama olsun bunu anlatmayayım :)

Aslında buraya ne anlatmaya geldiğimi de bilmiyorum :D Anladım ki gerçekten blog benim harcım değil.

Seyrettiğim bir diziyi yada filmi anlatmaya kalksam görsel olarak pek doyurucu bir anlatım yapamam. Lak lak anlatmaya kalksam sıkılırım sıkarım. Hele de beğendiğim bir yapımı anlatmak istiyorsam ne yazarsam yazayım hakkını veremem diye düşünüyorum.

Bakıyorum mesela komşulara diyorum ne güzel hazırlamış sonra bir böyle eziklik aşağılık kompleksi falan yazacağım varsa da yazmıyorum artık. Sanırım tekrar başa döndüm. Yani şöyle; ben blogu evet özentilikten açtım ama ilk başlardaki amacım kişisel olarak kullanmak içindi aslında özentilik kısmı;

dizi film yorumlayan ne bileyim pratik bilgiler veren tarifler moda vs. blogları görünce başladı.

Verdiğim örneklerden en fazla dizi film yorumlayabilirdim ki çokta hoşuma gitmişti bu fikir. Çünkü gerçekten hayatımda yaprak kıpırdamıyor yazmaya değecek hiçbir olayım yok. Anca eski anılarım yada ruh halimle ilgili karalamalar. Kaç zamandır ruh halim bir boşvermişlikle çakılı kalınca geriye sadece anılarım ya da saçma sapan fikirlerim kaldı misal akrostiş hikayelerim. Ama ne olursa olsun yazmak kendini bu şekilde ifade edebilmek çok güzel.

Aslında çoktan kapatmıştım blogu yalnız şablon çekilişini ben kazanınca Kuronuma'nın hatrına ve emeğine ihanet olmasın diye ellemedim.

Poff yazmak istediğim çok şey var aslında ama hepsi çok alakasız. Olsun ben aklımdayken yazmayı istiyorum :)

Ben başına iyi veya kötü bir şey gelsin onu birisine anlatma ihtiyacı ile dolup taşan birisiyim. Ama bu durumdan oldukça rahatsızım sadece kendimin bildiği bana ait bir şey olmasını çok isterdim. Aklımda bana ait olmasa da yalnızca benim bildiğimi düşündüğüm iki sır var ama onlarda bana ait değil iki arkadaşımın bana anlattıkları olaylar.

Fil hafızam sayesinde de unutmuyorum mesela lisede edebiyat dersinde eski Türkçe bir şiir ezberlemiştik hala aklımda arada okurum kendi kendime :)

Böyle işte daldan dala atlayıp yazdığım bu yazımın sonuna geldim. Rahatladım mı rahatladım :D Bu yüzden bloguma gelipte ''Ay ne saçma yazılar var.'' gibi ve benzeri şeyler diyen insanlar varsa bırakmıyom oğlum burayı saçma da olsa gereksiz de olsa ne bileyim ne olursa olsun burası benim alanım. İlla faydalı şeyler olacak değil ya değil mi ama? :D Neyse ben kaçar kendinize iyi davranın

2 yorum:

  1. Yazını okurken çok eğlendim ben ama!! :D Devam et sakın kapatma, bir blogger komşuyu kaybetmek üzer beni, anlaştık?

    YanıtlaSil
  2. İnşAllah kapatmayacağım :) Ama ne yazacağım da muallakta böyle yuvarlanıp gideceğiz sanırım :D

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma