17 Ocak 2015 Cumartesi

Ev Telefonumuz Gezmeye Gitmiş

Şu yazıyı kahkahalar arasında yazıyorum sayın okuyucu :DD

Şimdi efendim olay  tam olarak nasıl tezahür etmiş bilmiyorum anladığım kadarıyla;

Sabah annem ve halam arkadaşlarının torununun doğuluğuna gitmişlerdi. İşte gitmeden önce diğer buluşup, beraber gidecekleri arkadaşı halam aramış sonra aldığı hediyeyi anneme gösterdikten sonra sanırım bizim telefonu da poşetin içine koymuş :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Akşam annem eve geldi döne döne telefonu arıyor ben cepten çaldırdım falan ama telefondan ses seda yok :D En sonunda annem doğuluğa gittiği arkadaşını aradı kadın gelen hediyelerin içine bakmış bizim gezenti telefon poşetin tekinden yakayı ele vermiş :D

Şimdi annem almaya gitti. Hahahah artık aklıma geldikçe gülerim ben :DD

10 yorum:

  1. gezmiş oldu işte telefon da ne güzel
    bu telsiz telefonların kaderi sanırım kaybolmak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki eve ilk geldiğinden beri ilk defa dış dünyayı gördü :) Ama zaten hayret ediyorum bizim ailede ve ilk defa kayboldu gerisi için çok umutluyum artık :D

      Sil
  2. Biz ev telefonunu kapattırdık öle bir derdimiz kalmadı :P
    Bir de bizimki kocaman ya hayatta kaybolmazdı herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bazı sebeplerden kapattıramıyoruz :D Artık bizim telefonun önü açıldı unutulup unutulup kaybolur. :)

      Sil
  3. hehe ne tatlı olmuş yaaaa :) doğuluk ne ki ya doğumla mı ilgili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğumla ilgili canım :)

      Sil
  4. Haha başka evleri de görmüş işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen gördüğü evde tarihi bir bina hemde :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma