31 Temmuz 2014 Perşembe

Film ve Dizili Mim

Selamlar nasılsınız? Yeni bir mimle üzerimdeki kasveti atmaya geldim :DD Bu sefer ki mimi Mert'ten yürüttüm :DD Aslında yürütmek değil okuyan herkes mimlendi yazmış e bende okuduğuma göre otomatikman mimlenmiş sayılıyorum. Haksız mıyım? Neyse Mert'in mimine buradan bakabilirsiniz :) Ha unutmadan mimin konusu sevmediğiniz dizi ve filmleri yazmak sanırım üç tane diye sınırlamış. Yalnız benden daha fazla çıkar zannımca hadi başlıyorum:

NOT: Ben uzun zamandır Kore dizisi izlediğim için sayacaklarım kdrama olacak.

Diziler:

Coffee Prince

Herkesin ayılıp bayıldığı bu diziyi ben bitiremedim. Birkaç bölüm sonra hop finale atladım. Evet konusu falan marjinaldi ama sarmayınca sarmıyor. 

49 Days

Bu dizi de çok övülüyordu. Bende merak edip ilk bölümüne bakmıştım. Lakin sonra ki bölüme bir türlü geçemeyip yarım bıraktım. Geçenlerde tekrar bakmaya çalıştım aslında gayet güzel gidiyordu ama yok kaçıncı bölümde bilmiyorum çok sıkıldım ve bıraktım devam etmeyi düşünmüyorum. Ben yine finale zıpladım istediğim gibi bitmedi zaten :(

BOF

Bof değil poff yani hem orjinalinden hem de kdrama versiyonundan acayip derecede sıkıldım. Yine yorumlara aldanıp baktığım bu dizi bana çok itici geliyor. Aslında şimdi hatırladım ben Playfull Kiss dizisini seyredip oradaki başrolün yani KHJ başka dizisini araştırırken bu dizi karşıma çıktı e baktım yorumlarda çok güzel hemen atladım ama maalesef bitiremedim. Sonra ''Orjinali daha güzel yaa.'' tarzı yorumlarla karşılaşınca aslında jdrama dan uyarlama olduğunu öğrendim. Bu sarmadı belki o sarar diye bakayım dedim yok cık ı-ıh yani olmadı bende kendime daha fazla işkence etmemek adına koşarak uzaklaştım :D Ayrıca LMH'nin oyunculunuğu beğenmiştim bu dizide ama sağ olsun hayranlarımı kimse artık koyu antisiyim kendisinin.

Filmler:

Bu kadar iğrenç hastalıklı bir film olamaz tam anlamıyla rezaletti. Beğenen var mı bilmiyorum ayrıca beğenen nasıl neyi beğendi çok merak ediyorum. Filmdeki ensest ilişki öyle bir işlenmiş ki ''Ama onlar kardeş yanlış bu ilişki'' diye düşünürken bir yandan da ''Ay ama ne kadar güzel seviyorlar birbirlerini'' diye düşündürüyor resmen iğrençti. Neyse sıradaki filme geçelim.


Bu filmin amacı neydi anlamadım. Aslında filme ne yorumlarından ne de konusu yüzünden baktım. Ki hiç sevmem korku gerilim tarzı filmleri e kardeşim o zaman niye baktın bu filme derseniz başrolde Matthew Goode var diye başladım :D Kendisini Aşka Yolculuk filmiyle tanıdım. Hem tip hem de oyunculuk olarak çok beğenince oynadığı ne kadar yapım varsa araştırdım karşıma bu film çıktı. İlk dakikalar olayı anlamaya çalışarak geçtiği için pek sıkılmadım lakin film bitti ''E ne oldu şimdi?'' diye dumur oldum. Tamam ortada bir katil var yalnız niye seri katil olmuş hiç bir ipucu yok bir ara küçüklüğünü gösterdiler falan çok tatmin edici değildi çok yüzeysel geldi yani karakterin derinlemesine inmediler sevmedim sevemedim o yüzden, hala amaç ne çözemedim. Ayrıca yönetmen old boy filminin yönetmeniymiş.

Late Autumn

Bu filme de Hyun Bin var diye başladım ama işlenişi çok ağır geldi. Seyrederken içim bayıldı yarım bıraktım. Aradan biraz zaman geçti tekrar bakayım dedim ama yine yarım bıraktım çok bayık geldi.

Öyle işte aslında düşünsem daha bulurum aklıma ilk gelenleri yazdım sadece. Demek ki bu dizi ve filmleri gerçekten sevmemişim :D

Şimdi bu mimi isteyen herkese pasladım. Üşengecim ya paslamak zor geliyor napayım :D Beğenen üstüne alınan herkes yapsın :)

Tasarım:Sawako Kuronuma