29 Aralık 2014 Pazartesi

D.S.K.'nin Ev Hali

Alıntı


Şuan bu yazıyı özlediğimiz karın nihayet yağması ile mutlulukla yazıyorum :D (Azcık edebiyat parçalayayım dedim fazla parçaladım sanırsam :D)

Şimdi her aile ortamında belli bir olaydan sonra ya da olay yaşanırken verdiğimiz tepkiler daha doğrusu kendimizce yaptığımız espriler vardır hah ben bizim evde yaşananları aktaracağım size (Saçmalığa bak herhalde kendi evimizdekini yazacağım sizin aile içinde nasıl saçmaladığınızı ben nereden bileyim :D Yazı çok ciddiye kaydıydı gevşetmek istedim malum eğlenceli bir şey yazmaya çalışıyoz :D)

Imm mesela annem evde şiddetli bir şekilde hapşurunca:

-Vay senelik ihtiyacını giderdi deyip hahuhahu türkçe meali hunharca gülüyorum (Bazen de bu olay korku ile sıçrama olarakta tezahür edebiliyor :D)

Bir sebze veya herhangi bir şey doğrarken canım sıkıldığında doğradığım şeye hitaben:

-Yaa uff çok sıkıcısın bebeğim.

Ya da; bir şey kızartırken:

-Ooo bebeğim çok ateşlisin ya da sana zarar vermeyeceğim sakin ol.

Net gittiği zaman modeme hitaben:

-Açeydim gollarımı getme deyeydim.

ya da internetin bağlı olduğunu göstermesi gereken sarı rengin geri gelme çabalarına hitaben:

-Gel gel sarışınım gel. (Burada konser verir gibi ya da sevgilimize serenat yapar gibi söylüyoruz.)

Annem damarıma bastığında:

-Beni dellendirme gadın.

Bazen de bildiğim ya da herkes tarafından bilinen bir şey söylediğinde:

-Hadi canım (Yalnız buradaki ilk kelimenin ilk hecesini abartıp hırıldatarak söylemek işin püf noktası)

Yine bildiğim ya da herkes tarafından bilinen bir şeyi sanki kendi çözmüş gibi söylediğinde:

-Tebrikler bizden tencere takımı kazandınız.

 Son olarak; genelde mutfakta yaşanan şarkı söyleme olayında da:

-Susmak için kaç para istiyosun gadın. (Evet bir keresinde fiyat söylediği doğrudur :D)

Ay böyle işte aklıma başka gelmedi. Biz, yani babam ve ben anneme takıldığımız için babamla böyle diyolaglarım yok ama elbette onunla da yaşadığım komik hadiseler de var.

Neyse efenim ben sizi tutmayayım kendinize iyi davranın :)

27 Aralık 2014 Cumartesi

Parasızlığın Gözü Kör Olsun

alıntı


Şu para denen illetin yüzünden bugün canım çok sıkıldı. Hani diyor ya şarkıda -Varlığı bir dert yokluğu yara- diye hah aynen öyle.

Bugün arkadaşımla çarşıya gittik. İyi, güzel de benim aklım haki yeşili pantolonda, gri renkli deri detaylı hırkada, kazayağı modelli yelekte kaldı :( Pantolonu almaya kalksam boy fakiri olduğumdan paçalarını kestirecek param kalmayacaktı. Hadi aldım paçalarını sonra kestireyim dedim diyelim ya üç aydır aldırmadığım balta girmemiş kaşlarım yine başka bahara kalacaktı. Saçlarımı da kestirecektim lakin zam dolayısıyla askıya aldım hem biraz daha uzasın diye avutuyorum kendimi.

Şimdi de varlığı dert kısmına gelirsek; bir kere yeteri kadar param olsaydı. O haki yeşili pantolonu -Ay ben bu pantolonu hangi renklerle kombin yapabilirim ki yea- ya da denediğimi farz edersek -Ay çok mu dar oldu?- -Şurası şöyle olsa daha mı iyi olurdu?- diyerek en sonunda vazgeçerdim ya da direkt alırdım.

Kazayağı modelli yelekte de nasıl kombin yaparım ya da nerede giyebilirim ya da üstüme oldu olmadı diye söylenir. Her şey tamamsa bile -Ay bir yeleğe elli lira veremem- deyip gerisin geri çıkardım mağazadan direkt. Hayır tanıyorum kendimi gri hırkada da aynı diyaloglar geçerdi büyük ihtimal. Ama benim sağım solum belli olmaz bakarsın alıvermişim :D

Bence sorun ya da adı neyse şurada; hani bir söz vardır -Bekara kadın boşaması kolay- diye hah benim durumumda aynen o param yokken bütün her şey gözüme çok güzel görünüyor ve -Ay param olsa şunu alırdım bunu da alırdım. O da çok güzelmiş-  diyorum ama param olunca da kılı kırk yarıp genelde almadan geri dönüyorum. (Yalnız o haki renk pantolonla gri hırka hala aklımda ilk fırsatta alacağım İnşAllah :D)

Böyle işte genel olarak baktığımda gerçekten para varlığın bir dert yokluğun yara.

Bu arada eğer benim gibiyseniz aklınızda kalacağına dolabınızda dursun gerçekten bak sonradan yaşanan pişmanlık hiçbir halta benzemiyor.

Neyse böyle işte kendinize iyi davranın canlar <3

NOT: Bu arada en büyük hayallerimden biri para hesabı yapmadan fütursuzca alışveriş yapmak.

26 Aralık 2014 Cuma

Google Sağ Olsun 1241524

Başlık yazının konusunu ele veriyor zaten uzatmadan hadi başlıyorum:

Özenti bir çocuğa ne yapmalı: Neye özeniyor ki? Özendiği şeye göre değişir deyip işin içinden sıyrılayım :D

Kdrama hamilelik: Hııı???

Stilist çizimleri melekler mekanı: Yanlış adreste bak merak ettim o siteyi :D

Dil okuyan ama kafası savcılıkta olan an...: İkisini aynı anda okuma imkanı yok mu?

Yeşilçam caps: Benim yaptığım yok repliklerde alıntılarım var sadece.

Öldün mü Kaldın mı: Yaşıyorum çok şükür.

Aklımdan geçen meyve bugün geldi: İyi ne güzelde neden gogıl dayıda aradın anlamadım :)

Çocuk aşklar özenti sözleri: Gülüşü cennetin fragmanı gibiydi. (Aklıma bu geldi :D)

Kısa süreliğine tatile gittim yazılı dönü... Hepsi bir tarafa cümlenin sonunu merak ettim ben :D

Seni de doğuran bir ana işte: Kim kime yaptı bu atarı acep?

Hamdolsun akrostiş: :DDDDDDDDDDDDD En çok buna güldüm sanırım.

Bir üçüz daha doğuran çift: Abovv Allah kolaylık versin çifte :D

Kulak kısacası özet tanıtımı: Ya o bu değilde bana nasıl yönlendirildi bu arama ona şaşırdım ben.

Meğer on para etmiyormuş senin aşkın: O zaman aşk değilmiş.

Arkadaşlar genelde bazılarının yaptığı: Gerisi gene yok. Özenti hareketler mi acep cümlenin sonu.

Bir kadın bir kız doğuruyor ve her doğurduğu: Ölmüyor değil mi :(

Bir çapkına kaçmış: Tam mahalle dedikodusu. :D

Karosis 365: Ne ola ki?

Uludağsözlük.com ilk günlük yazma: Uludağsözlük ne alaka?

Taze liseli kızlar: Başta hangi sapık yazdı diye atarlanacaktım ama belki wattpad hikayesi de olabilir. Olsun yine de her halükarda kulağa sapıkça geliyor.

Efsane dörtlü 2: Acep film mi? Benim aklıma BOF, AGD ve SS geldi :D

Bazen bir şeyi yapmak her şeyi doğurur: Evet olabilir. Birisi bir konuda bir adım atar ve sanki herkes onu bekliyormuş gibi kendi eteğindeki taşları döker.

Wattpad kadın karakterler: Okuduğum hikayedekilerin geneli sinir bozucuydu.

Aşk sensiz sağır popüler yayınlar blogger: Yine yanlış adreste neden bana yönlendirilmiş acaba?

Ji Chan Wook dizileri: Yine alakaya maydanoz. Imm Bekarlar Manavı, Empress Ki aklıma gelen bu ikisi.

Dsk denizli borç: Bu ne lan :DDD ilk okuduğumda baya gülmüştüm :D



21 Aralık 2014 Pazar

Tembel Blogger D.S.K.

Bloga üye olmayıpta beni takip eden var mı acaba? Hani yazdığım bir post var mı diye bakan eğer yeni yazı yazmışsam okuyup, sessizce çekip giden? Hıı...

Başlığı tembel koydum ama aslında tembellik değil benim kisi inanır mısınız yazacak bir şeyim, olay olacak bir olayım yok yahu yaprak kıpırdamıyor hayatımda artık sıkılmaktan sıkıldım öyle diyeyim. 

Bana alınmasını istediğim hediye özellikle
ortadakinin koyu rengi :D
alıntı


Aslında kızlarla hediyeleşme yaptık (yılbaşı için değil ama nefret ederim öyle şeylerden) Aldığım hediyeyi göstermeyi çok isterdim. Ama şuan paketli hemen aldığım gibi fotoğrafını çekseydim bari tüh ya olmadı o zaman şöyle yapalım bana alınan hediyenin resmini koyayım ben en geç perşembeye görebilirsiniz :) Çarşamba birbirimize vereceğiz de :DD

 Bu arada İnşAllah arkadaşım aldığım hediyeyi beğenir. Ayy bir de biz değişim fişini vermeyi de kararlaştırmıştık hani olur da aldığımız hediye beğenilmez ya da büyük veya küçük gelebilir değiştirebilelim diye ama benim aldığım kazağın değiştirme fişi yok. Benim aldığım ürünün ilk fiyatı otuz üç liraymış sonra indirime girmiş yirmi lira olmuş ödeme yaparken öğrendim. İndirimli ürünlerde de maalesef  değiştirme olmuyormuş :( Ama ben çok beğenerek aldım o kazağı standart beden yani yüzde doksan arkadaşıma olur peki ya beğenmezse :S 

Yav böyle durumlarda insan ister istemez kendi göz zevkine göre alıyor hediyeyi. Arkadaşımın belli bir tarzı yok bir de gördüğüm kadarıyla her rengi giyiyor. Benim aldığım kazak kırık beyaz krem arası bir şey. Yada aman bu kadar üstünde durmamak en iyisi baktım beğenmedi gibi nasıl olsa bende ona çıktım. Bende bana aldığını beğensem de beğenmemiş gibi yaparım ne var :P Böyle de çirkefimdir :D

Off aklıma geldi yarın yine hediye almaya gitcem :D Bizim gelin burnundan ameliyat olunca bu görev bana düştü. Ama bu seferki hediyenin mutlaka değişim fişini almam gerek çünkü kızın kilosu kırk dört mü kırk beş mi ne  aslında kafamda model belli ama pek bulamadım bulduklarım da pahalıydı para sınırlı otuz lira hadi en fazla otuz beş liralık bir şey almamız lazım. Gerçi geçen sefer vaktim kısıtlıydı yarın her yeri didik didik ararım artık :D

Ay öyle işte yoruldum :D Bu arada neredeyse herkesin yeni yazılarını okuyorum ama mesaj atmak zor geliyor. Yani bu yazıma mesaj gelmezse anlayacağım ki çok kindarsınız :D 

Neyse hadi kaçtım ben kendinize iyi davranın canlar <3




Tasarım:Sawako Kuronuma