5 Kasım 2014 Çarşamba

Kişisel Mim

Sevgili komşum mutluluğun dibi beni mimlemişti. Yazacak pek bir şeyim olmadığı için bu mimi yapmaya karar verdim (Zaten özenti karakterime neyse ağzımı bozmayayım. Ulan yazacak bir şey bulamıyorsun mimlerle doldurdun blogu) Bu arada artık resmen avukat olmuş tebrikler canım :)

-Bu aralar hayatında neler oluyor? Seni nasıl etkiliyor bu olaylar?

Hayatımda güzel değişiklikler oldu. İnşAllah'ta böyle devam eder. Namazlarıma başladım. Aşure ayına girdik malum. Yalnız diyete giriyorum bir aşure delisi olarak işim çok zor sayın okuyucu :D

-Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?

Elbette hayatım çok önemli. Ama bazen sallamadığım oluyor bazen de plan yapıp duruyorum uçlardayım yani :)

-Kendini bir kenara çekip düşündüğün oldu mu?

Evet elbette oldu. Ama o mantıklı düşüncelere hiçbir zaman uymayıp kalbimin istediği gibi hareket ettim.

-Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı?

Evet var. Tembel ve dağınığım :P

-Bu hafta içinde neler yaşadın?

Öyle anlatmaya değecek bir hafta geçirmedim.

-Hayat

Monoton

-Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?

Pek fazla değil.

-Hayattan beklentilerin neler?

Şu soru bana her zaman saçma gelmiştir. Hayat dediğin şey senin seçimlerinle ilerlediğin yoldur. Yani sana verdiği bir şey yok ki. Her şey kader nasip kısmet.

Mim bu kadardı. Yapmak isteyen herkese pasladım. Hoşça kalın :)

6 yorum:

  1. Vallahi bende tembel ve dağınıktırım ama bu durumdan hiç şikayetçi değilim :D Böyle daha iyi konsantre oluyorum .Güzel mim ama kısa olmuş . Emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben çok şikayetçiyim bu durumdan :) Teşekkür ederim. Sende yap bu mimi :)

      Sil
  2. Uzun zamandır yazı yazmıyordum bugün yazdım tekrardan tabi ki hemen senin bloguna da girdim ve bu mimi gördüm çok hoş ben de yapayım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapta okuyayım :) Hemen yeni yazına bakıyorum :D

      Sil
  3. Teşekkür ederim canım :)
    Ben hiç kader kısmet diyemiyorum ya.Sürekli elimden geleni yapmadığım için kendimle kavga edip duruyorum. Herşey bizim elimizde gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  4. Ama bizim elimizde olmayan şeyler de var bu hayatta canım. O yüzden kendinle gereksiz yere kavga etme. Bir düşün en basitinden çok isteyipte alamadığın bir eşya yahut başka bir şey yok mu? :)

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma