23 Ekim 2014 Perşembe

MİM'İK

Sevgili Kafadergi'nin başlattığı bu mimi üstüme alınarak yapıyorum :D Mutluluğun Dibi komşumdan ve diğer blogdaşlardan daha fazla yüzsüzlük yapmamaya karar verdim :) Neyse mime geçeyim:

Romantik: Bir süredir hoşlandığın biri var. Konuşmaya çekiniyorsun ama artık bu belirsiz gidişatı yönlendirmen lazım...

Eskiden öyle bir durumda kesinlikle konuşamazdım ama hislerimi de belli edemezdim. Şimdi ise gider konuşurum.

Dram: Çocukken öyle bir şey yaptı ki kuzenin senin kör olmana neden oldu. Ama bunu aileleriniz bilmiyor. Herkese her şeyi anlatır o kuzeninle konuşur musun? Yoksa acını içine atar hiçbir şey olmamış gibi kuzeninle konuşup yaşamına devam mı edersin?

Bir kere olayı anında aileme söylerim. Olayın olduğu dakikada haberleri olur. Kuzenim eğer bilerek ve isteyerek yapmadıysa pişmansa ve gerçekten pişmanlığını hissettirirse onu affederim ve eskisi gibi onunla konuşurum.

Bilim kurgu: Süper bir gücün olacak bunun ne olmasını isterdin?

İnsanların istediğim zaman zihinlerini okumak isterdim. İstediğim zaman görünmez olmak isterdim. Bir de nasıl anlatsam. Uğraşmadan istediğim dili konuşmak isterdim :D

Macera: Gece uyurken eve hırsız girdiğini fark ediyorsun. Dahası hırsızın odana süzülüp, çekmecelerini karıştırdığını duyuyorsun. Ne yaparsın?

Fark ettiğim an çığlığı basardım galiba. Tabi sonradan pişman olurdum büyük ihtimal :D

Komedi: Resmi bir ortamdasın. Deri koltuğa oturduğunda koltuktan ses çıktı. Ama herkes o sesin senden çıktığını öğrenmiş olabilir...

''Ay bu deri koltuklarda insan kıpırdamaya korkuyor.'' derim :D

Korku: Elinde bıçak olan bir katil üzerine doğru geliyor. Kurtulmak için ne dersin?

''İdam mahkumlarının bile son arzusu soruluyor. Bana da öyle bir hak tanıyamaz mısın?'' diye sorarım sanırım :)

Bu kadar bu mimi vivaya, bir deliden inciler ve yapmak isteyen herkese pasladım :)

10 yorum:

  1. hırsız görsem korkudan sesim çıkmaz yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hırsız var diye değil de hani nasıl desem aniden bir şey çıkar karşına elinde olmadan çığlık atarsın hah işte öyle bir şey :)

    YanıtlaSil
  3. Bu mimi bende yapacağım kısmetse :D Çok içten olmuş . Ama katile başka bir şeyler de derim :D Mesela ben bir şey demez kaçardım yahu. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabi okuyalım :) Ben kesin bir şeyler derdim katile :) Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  4. Yaa neden öyle bir karar verdin :D
    Ama sen otomatik mimlenmiş bir bloggerdın benim için :)

    YanıtlaSil
  5. Artık yüzsüzlük yapmak istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Bir Mime erkenden cevap yazıyorum :D Bozmayın beni :D Teşekkürler :)

    http://deli-sdiary.blogspot.com.tr/2014/10/bir-mimdir-iki-mimdir-sra-kimdedir.html

    YanıtlaSil
  7. Bence de sonradan pişman olurdun :)

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma