12 Ekim 2014 Pazar

Kitap; Aşkın Baharına Uyanmak


Bir adet Alexander Daniel Christian alabilir miyim acaba? :D Hannah kayınvalideciğim ol beya :D

Görüldüğü üzere fena halde abayı Alex'e yaktım. :D O bana yeşil yeşil baksın bende ona bak yeşil yeşil şarkısını söyleyeyim :DD

Ay saçmalamaktan asıl konuya gelemedim bir türlü :) Neyse Öhömm:

Kitap yine tarihi bir roman böyle türleri nedense okumayı daha çok seviyorum :) Konusu ise:

Lauren amcasının baskısıyla anlaşmalı olarak yaşlı bir kontla evlenir. Aradan bilmem kaç zaman geçtikten sonra zaten bir ayağı çukurda olan kont ölür. Lauren anlaşmanın şartını yerine getirmediği yani bir varis doğurmadığı için konttan kalan mirası kabul etmez. Etmez ama ailesinin yanına tekrar dönünce aslında bu paraya ne kadar ihtiyacı olduğunu görür lakin yine de kabul etmez.

Öte yandan adını unuttuğum ve bakmaya erindiğim bir kızla nişanlı olan dük Alex'in yolu bizim kızın fakirhanesine düşer. İkisi de ilk görüşte aşık olmuşlardır birbirlerine adam kadının kontes kadında adamın dük olduğunu bilmeden aralarında bir şeyler filizlenir. Alex'in işinin bitip gitmesiyle her şey yarım kalmıştır ama Lauren amcası ve kardeşi Paul'ün Lauren' e yeni eş bulmak için Londra'ya gitmeleriyle tekrar karşılaşırlar. Ama onların aşkları imkansızdır mı acaba?

Neyse böyle bir konu işte kitabın yazarı Julia London kitap 432 sayfa son yerleri gereksiz uzatılmış diyen bir kaç yorumla karşılaştım. Evet sonlara doğru hadi artık birleşsinler diye demedim değil ama yazar başka türlü nasıl bağlayabilirdi fikrim yok zaten sevgili hannah olmasa zor birleşirlerdi :) Bir de bu büyük aşkın mimarı olan Lucy'i unutmamak gerek hahahahah

Lauren çok tatlı bir kızdı her duruma şiir yada romandan yada şekspırın oyunlarından alıntı yapıyordu :) Üstelik beş veya altı olması lazım yetim çocuğa annelik ablalık yapıyordu. İlişkileri çok güzeldi gerçekten :)

Neyse Alex'ten bahsedeyim birazda çarpıldım bu adama yaa Lauren'in peşinde evlendiği kontun yeğeni dolaşıp duruyor adamın adı Magnus mu neydi Alex inadına Madgoose diyordu ahahha son anlardaki  kızgınlığında da haklıydı bence :D

Böyle işte tavsiyemdir okuyun hele bu türü sevenler için birebir diye düşünüyorum :D

2 yorum:

  1. Tarihi Aşk delisi olan ben,bu kitabı hemen kapıyor ve bağrıma basıyorum. :) Bu arada,Google Sağolsun hakkında yorum yazmıştım,ama cevap gelmedi kii. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şiddetli şekilde tavsiye ediyorum bende :DD Cevap vermiştim aslında görmedin mi ki neyse tekrar yazayım istatistiklere gir trafik kaynakları yazan butona bas açılan sayfada en altta arama kelimeleri yazan yerde çıkıyor google yönlendirmesiyle gelenleri :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma