17 Ekim 2014 Cuma

Karışık Yazı

Selamlar :) Nihayet pazartesi günü ehliyetimi çıkarttırıyorum :) Bugün vesikalık çekinmeye gittim bildiğin acıların kadını styla çıkmışım :D

Geçenlerde resimlerde güzel çıkmanın on yolu gibi bir yazı okudum. Yok işte rahat olmalıymışız, rahat olamıyorsak fotoğraf çekinmiyormuş gibi davranmalıymışız falan ama nerdee.. Gittim oturdum tabureye böyle bir kasılma, bitse de gitsek, oflamalar puflamalar sonuç berbat :(

Hayır sevmiyorum fotoğraf çekinmeyi ama çirkin çıktığım için mi yoksa çekmeyi daha çok sevdiğim için mi bilemiyorum. Üzüntüm ehliyetimde o iğrenç fotoğraf olacak :( Neyse en azından ehliyetime kavuşacağım diye sevineyim bari :)

Ay birde bugün parmağımı kestim :( Her şey o kaşar poşetinin yüzünden oldu şuan parmağım sızlıyor ve hafif şişlik var :( İşin garibi parmağımı kestim teyzem, halam ikisi de ''Bana söyleseydin ya niye kendim keseceğim diye uğraştın'' diye kızdılar :D

Dün markette kitapları incelerken hemen yan tarafta kocaman sepetin içinde ev terlikleri vardı başında da bir tane adam terlik deniyor. Ha dur ben bir ara kasanın oradaki annemin yanına uğramıştım. Neyse daha işimizin olduğunu öğrenince tekrar kitapların olduğu reyona gittim adamın yanından geçerken tuhaf bir ses çıktı. Ses denediği terliklerden mi yoksa başka bir yerden mi geldi bilmiyorum. Ben duymamazlıktan gelmeyi tercih ettim :) Muhtemelen terliklerden geldi o ses.

Bir tane daha var markette yaşadığım anım. Olay şöyle oldu:

Biz annemle alışverişteyiz. Neyse işimiz bitti bir baktık deyim yerindeyse bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor. Biraz dinmesini bekledik ki bir çok müşteri vardı kimse de çıkmadı dışarı zaten :D Neyse bir tane adamın telefonu çaldı. Karşı taraf sanırım nerede olduğunu sordu. Adam gayet rahat ''Yav sorma arkadaş bankada kuyruktayım bir bitmedi.'' falan diye yalan söyledi :) Sonra işte ''İşim biter bitmez geleceğim'' falan dedi telefonu kapattı. Zaten adam bankadayım deyince hepimiz kulak kabarttık :D Bayan müşterilerden biri ''Beyefendi yalan söylemek ne kadar kötü bir davranış'' falan dedi. Abi hafif sırıtarak ''Biliyorum da...'' dedi muhtemelen cümlenin devamı mecbur kaldım gibi bir şeydi :)

Böyle işte belki yazınca pek komik gelmemiştir ama o zamanı yaşarken çok komikti :) Neyse kendinize iyi bakın görüşmek üzere :D

8 yorum:

  1. ay sabah sabah iyi güldürdün:):):) fotoğraflarda güzel çıkmaının yolu içten bir gülümseme galiba ne bileyim ben öyle yapıyorum koccaman gülümsüyorum :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben çok kasılıyorum ya gülümsesem bile yine korkunç çıkıyorum :D

      Sil
  2. Yahu o vesikalık çeken fotoğrafçı gelip benim şeklimi kendi verdiği için hep kasılıyorum :D Bende hiç güzel çıkamıyorum vesikalıkta. Hele nüfus üczdanında bir resmim var :D Gül gül ölürsün . Parmağını kesmene gelince. Dikkatli ol geçmiş olsun. Market konusuna gelincede ya o kadın müşterinin o cesaretine hayran kaldım. Ben hiç karışmazdım :D Her koyun kendi bacağından sonuçta . Emeğine sağlık. Unutmadan ehliyetin hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kimliğimdeki resmimde felaket :D Değil mi ya dik dur oraya bak buraya bak falan pöff :D

      Teşekkür ederim parmağım şimdi daha iyi :) Kadına gelince sesindeki öğretmen havası sinir bozucuydu :D

      Sağ ol artık cüzdanımda eskimeye mahkum durur :D

      Sil
  3. Benim de ehliyetteki imzam iğrenç :D Verdikleri kalem yarım yamalak yazıyormuş. Söylemediler de ben de paldır küldür imzamı atınca silik silik bişey oldu.İmzama hiç benzemiyo.Bakınca utanıyorum :D
    Bence fotoğrafçı o halimizi komik buluyo diye düşünüyoruz ve ondan rahat olamıyoruz diye düşünüyorum.
    Ehliyetin hayırlı olsun bu arada :)
    Ben de bir kere öyle yalan söylemek zorunda kalmıştım ve etrafımdakiler de bana aynı bakışı atmıştı.Tam bi rezalet :D Otobüsteyken kantinde oturuyorum demiştim.Telefondaki duymayınca da sesimi yükseltmek zorunda kalmıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet benim o imza şeysinden haberim yoktu. Gelişigüzel attım imzayı :D Fotoğraf konusuna gelince haklısın bence olayın içine başka biri girdi mi kasılmalar baş gösteriyor. Kendi kendime Daha rahat çekiyorum. Evet yine korkunç çıktığım oluyor ama kendim çektiğim için gülüp geçmek daha kolay :)

      Teşekkür ederim. Sabah dokuz buçukta evden çıktık akşam altı buçukta eve girdik öldüm resmen ehliyeti falan gözüm görmüyor o derece :D

      Valla hiç öyle bir durum yaşamadım. Abiye çok gülmüştüm ama :D

      Sil
  4. parmakla foto dışındakiler eğlenceli yaa. böle şeler yazsana hep sevdim. ufak maceralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma geldikçe yazarım İnşAllah :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma