8 Ekim 2014 Çarşamba

Google Sağ Olsun 2

Daha önce paylaşmıştım google yönlendirmesiyle bloguma ışınlanan insanları şimdi de baya gelen oldu bu seferkiler biraz daha eğlenceli şeyler yazmış :D

Lee Bo Na dan Chan Young The Heirs: Ne demek istemiş hiçbir fikrim yok sanırsam lee bo na ve chan young gibi bir şey zaten sevilesi diğer çiftler postumda varlardı işine yaramadı sanırım arayan kişinin :D

Gakuen Alice: Acep seyretmek mi istiyordu? Neyse aradığı burda yok sanırsam :D

Uçur Beni Manda Uçar mı Lan?: Bu yeşilçam repliğini paylaşmıştım. Yalnız direkt böyle mi aratmış :DD

Trt Okul2014 kore dizileri ve saatleri: Trt okul hala kdrama yayınlıyor mu?

Anima ask görüntüsü: Derken gülüm?

Kpop blogları: Öyle pek grup tanımıyorum yardımcı olamiciiim :(

Kaderimizde konuşmalarımız var mı?: Öhömm şimdi kader dediğimiz olay falan diye lafa girermişim :)))) Konuşursanız elbette kaderdir :)

Akrotes Akadlar: Ne demektir arkadaşım araştırdım google dayıya sordum ama pek bir şey anlamadım aydınlatın beni lütfen :D

İm Me Ah Ri giyimleri: Bende çok beğenirdim AGD dizisinde çok güzel giyiniyordu gerçekten :)

Agrostik hikayeler: Sanırım akrostiş demek istemiş. Evet öyle tuhaflık yaptığım doğrudur :) ismini gönder senin için de yazayım kankeyta :D

Ayy bitttii :( çok eğlenceli oluyor ya mutlaka istatistikliklere bakıyorum. Daha arapça falan vardı onu paylaşmadım. :D Translate sayesinde öğrendim ne demek istenmiş ama hatırlamıyorum zaten alaksız bir şeydi :D


5 yorum:

  1. Şu istatistiklere baktığın yeri bana bi tarif et heleee. :) Çok gomik olmuuuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstatistiklere gir trafik kaynakları yazıyor oraya tıkla en altta arama kelimeleri yazıyor orada çıkıyor :D Sen de yaz okuyalım bakalım seni nasıl bulmuşlar :)

      Sil
  2. bendede ilk başlarda yazdığım teknoloji yazılarına gelmişler :D güldürdün akşam akşam :D Allah sürekli güldürsün efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin efendim :) sende paylaş okuyalım seviyorum bu tarz yazıları eğlenceli oluyor :D

      Sil
  3. Benim soracağım soruyu Aslı Seymen sormuş Allah razı olsun :) Bende bakacağım :)

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma