15 Ekim 2014 Çarşamba

Beklediğim Diziler

Geçen yazdığım bu postun ikincisinde bahsettiğim dizilere nedense bakmadım :) Filmler desen hala bekliyorum :D Bakalım şimdi yazacağım posttaki listeye sadık kalabilecek miyim? :D


Dizinin adı Hyde Jekyll, I başrolde hyun bin var. Han Ji Min ablaya teklif götürülmüş olumlu bakıyormuş projeye hadi hayırlısı :)

Konusu: Han Geu Roo iki farklı kişiliğe sahip olan bir adama aşıktır. İki farklı kişilik Hyun Bin oluyor. Karakterinden biri Ji Gil soğuk huylu bir yazarmış. Diğer kişiliği ise Ha Yi Doo olup tatlı ve masum bir karakterdir.

Bakalım merakla bekliyorum bu ikiliyi tamda geçenlerde Han Ji abla niye dizi çekmiyo ya diye üzülürken bu haber çok iyi geldi :D


Bu dizinin adı da Modern Farmer oldukça kalabalık bir kadrosu var yalnız beni fragmanları çok güldürdü. :D İlgilenenler için baş rollerdeki karakterlerden biri de Hong Ki :)

Konusu: Bir kaçış yolu olarak akıllarını toparlamak için kırsal alana yerleşen bir rock grubunun hayallerini, arkadaşlıklarını ve aşklarını anlatmaktadır.

Dediğim gibi fragmanları oldukça komikti bakalım nasıl olacak? :D

Buda fragmanı :)


Son olarak Mr. Baek dizisini bekliyorum konusu fantastik bir şeye benziyor :) Rol için önce ji chang wook'a teklif gitmişti sanırım olmamış şuan baş rolde lee joon görünüyor. Gerçi benim için fark etmez lee joon olmasına da sevindim :D Bayan karakter ise FLY dizisinin kadın karakteri jang na ra :)

Konusu:  Dizi ikinci bir şans verilen  yetmiş yaşındaki Baek Ho karakterini konu alıyor. Otel Ceo'su olan bu dede otuzlu yaşlarına geri dönüyor yalnız tek farkla artık otelin sahibi değil. En alt kademede çalışan biri olarak :)

Bu kadardı :D Yazım için aldığım tüm bilgiler Yeppudaa sitesine aittir.  Merakla bekliyorum. Aslında konusu eklenmemiş ama afişteki oyuncular sayesinde merak ettiğim birkaç dizi daha var eklenince burada paylaşırım belki :)

Kendinize iyi davranın görüşmek üzere :D

2 yorum:

  1. hayd cekyıl ne ilginç konu. bi bakyim ya sağool

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Ama daha yayınlanmıyor :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma