21 Ağustos 2014 Perşembe

Bu Bizim Kaderimiz Mi Acaba?

Evet alakasız ama lütfen yazıyı da okuyun :D


Selamlar nasılsınız? Bugün size bence çok komik olan bir anımı anlatacağım sıkıldım sürekli sıkıldım temalı yazılarımdan :)

Efenim bir akşamüstü ben bilgisayarda takılırken aniden telefonum çaldı. Numara tanıdık değildi ben yinede açtım. Karşı taraf Ahmet isimli birisini aradığını söyledi. Bende yanlış numara falan dedim neyse özürler Estağfurullahlardan sonra telefonları kapattık.

Ertesi gün evde temizlik yapıyorum aniden mesaj geldi. Evet dünkü şahıs bana mesaj atmış. Tam olarak ne yazmış hatırlamıyorum ama lafın özü ''Dünkü konuşmamız bizim birlikte olmamız için olan kaderdi.'' falan gibi bir şey. Ben güzellikle bu iş olmaz istemiyorum dedikçe ısrarla birlikte olmak bizim kaderimiz deyip duruyor.

Neyse derken kuzen geldi olayı anlattım. Çocuk hala mesaj falan atıyor. İstersen resmimi yollayayım dedi. Bizim meraklı melahat kuzen göndersin bakalım deyince fotoğrafını gönderdi. Yalnız ben o ara on sekiz on dokuz yaşındayım mesaj atan abide yirmi altı falan kuzende baktı görünüşü falanda otuz gibi ben yine olmaz falan derken kuzende bencede olmaz dedi. Yalnız nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. Kuzen en sonunda ya küfür edeceksin ya da ben küçüğüm diyeceksin dedi.

Hahaha ben küfür yerine abiye mesaj atıp Abi kusura bakma ama ben on iki yaşındayım dedim :DD Önce valla mı diye mesaj attı :DD ben de bozuntuya vermeden evet falan dedim ama sesin on dokuz gibi geliyordu dedi. Bende görünüşümde öyle ama on iki yaşındayım dedim. :DD Velhasıl kelam bana kendine iyi bak küçük kız dedi ve daha fazla mesaj atmadı :DD

Burdan sesleniyorum abi ben seni kekledim aslında on dokuz yaşındaydım :D

Böyle işte sayın okuyucu bir tane daha var anım ama o pek komik değil neyse kendinize dikkat edin dağdan kestim kereste :DD

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Mallığına Doymayan D.S.K.

Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere ben malım hatta önde gideniyim. Gerçi bir bakıma iyi oldu bundan sonra kendi yoluma bakacağım. İnşAllah

10 Ağustos 2014 Pazar

Öldü Mü Kaldı Mı Diyenlere



Selamlar geldim ya ben ne ka sevindiğinizi biliyorum :D

Ah sayın okuyucu ölüyorum. Hani ben kuzenin evleneceğinden çeyiz olayından şalvarımdan falan bahsettim ya hatırladın dimi hah o düğün nihayet gerçekleşti.

Ayrıntıya giremeyecek kadar yorgunum. Bu arada şablon çekilişini ben kazanmışım yalnız çok bekletmişim sevgili Sawako'yu :( Burdan da teşekkür edeyim cevap vermemi beklediği için tekrardan kusura bakma arkadaşım :(

Baktım herkes boş durmayıp güncellenmiş sürekli blogunu hepsini tek tek okumak istiyorum ama biraz vakit alacak gibi insaf yav insan bizi de düşünür :P :D

Hımm başka ay öyle işte ha iki tane kitap aldım. Ama maalesef yoğunluktan bitiremedim. Biri çok olmasada sıkıcı ama şerefsiz konusu yüzünden merak ediyorum sonunu :D Tamamlayınca paylaşayım. Diğer kitabım Peygamber Efendimiz (S.A.V.) ile ilgili onu da bitirmek istiyorum onu da paylaşayım.

Bu kadar sanırım ya ay özlemişim burayı en kısa zamanda görüşmek üzere hoşçakalın kendinize iyi davranın :)
Tasarım:Sawako Kuronuma