14 Temmuz 2014 Pazartesi

Plaza Mimi

Selamlar nörüyonuz bakam? Ben bugün daha iyiyim Elhamdülillah. Bugün komşularda gezinirken mimlendiğimi gördüm. Evet evet bu sefer yüzsüzlük yapmadan mimlendim :DD Hilal'in mimini bazı sebeplerden dolayı hemen yapamayacağım için bende mutluluğun dibi şekerinin bana pasladığı mimi önce yapmaya karar verdim. Yav sanki uzun zamandır bloguma gelmemişim gibi hissediyorum kendimi hayırdır İnşAllah :) Neyse hadi mime başlıyorum:

  • Blog ismin neden bu? Özel bir anlamı var mı?
Hımm çok özel bir anlamı yok. Daha önceki bir mimde cevap verdim sanırım buna benzer bir soruya. İlk blogumu özentilikten açmıştım. Bu blogumu ise sadece kişisel olarak kullanmayı planlıyordum. Hatta ilk postum kişisel bir yazıydı. Ama sonra blog amacından saptı daha doğrusu özentilik damarım kabardı :DD Kişisel Notlarım olan adını Bir Özentinin Blogu diye değiştirdim. Ama böylesi daha iyi oldu artık pek kişisel şeyler paylaşmak istemiyorum çok bunalır ve konuşacak kimse bulamazsam anca öyle.

  • Hayatının en acı olayı ne ki? Ölüm dışında sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç?
Ölüm dışında öyle pek yaşamadım. Yalnız on seneden fazla tanıdığım bir arkadaşımın(!) aslında tanıdığım gibi biri olmadığını çok geç öğrendim. Aslında ufak tefek olaylar oldu ama ben her seferinde mallığıma doymayıp kendi kendime şans verdim. İnsanlara hemen güveniyorum. Karakterini gözüme gözüme soksa bile tekrar ve tekrar güveniyorum yalnız hayatımdan çıkarınca sanki o kişi hayatımda hiç var olmamış gibi yaşıyorum.

  • Yurt dışında görmek istediğin bir yer var mı?
Olmaz mı :D hatta dünya turuna çıkmayı istiyorum. Ama en azından dünya turuna çıkamasam da Hawaii'yi görmek istiyorum. Bir de Aşka Yolculuk diye bir film seyretmiştim bol bol İrlanda'yı gösterdiler filmde oraya da bayıldım. FLY sayesinde de Macau'yu görmek istiyorum. Bir de Kabe'yi görmek istiyorum. Hatta en çok orayı görmeyi istiyorum İnşAllah gitmek nasip olur :)


  • Hayatının kitabı ne?
Şöyle bir düşündümde öyle bir kitap yok sanırım.

  • Koleksiyonun var mı varsa ne?
Sayılır mı bilmiyorum ama pullu mendil topluyorum düğünlerden :D



  • Hangi enstrüman olmak isterdin?
Hangi enstrüman olsam rahatım yerinde olurdu ki bilen varsa söylesin :DD Neyse ben en sevdiğim enstrüman olan piyanoyu seçiyorum :D



Bitti :( Eğlenceliydi sanırım mim yapmayı her zaman seveceğim :D Bu mimi Reyhan'aHilal'e ve yapmak isteyen bütün komşulara misafirlere pasladım kolay gelsin :)

10 yorum:

  1. Merhaba :)
    Daha önce de merhaba yazdıysam unutkan hafızama ver :)
    Bak pullu mendil koleksiyonunda bir ilksin ama güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin öncelikle :) Hayır daha önce merhaba demedin buda benim fil hafızam :D

      Burcumdan kaynaklı farklı olmayı seviyorum :)

      Sil
  2. ben mim olsa daa Hatice'ye paslasam diye düşünürken Hatice Hanımcım bu güzel mimi bana paslamıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al canımcım mim senin köpeğen olsun :DD Bak altta yapmak isteyen herkese pasladım dedim :D

      Sil
  3. Ah şu kolay güvenen insanlar olarak ne yapsak da değişsek acaba :( pul koleksiyonu pek bir marjinal asdfgh mim için teşekkür ettim en kısa zamanda yaparım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)

      Evet değiştirmek istediğim tonla huyum var yalnız irade yok :/

      Benimki pullu mendil üstelik renk renk dolabı süsledim sayelerinde :DD

      Merakla bekliyorum cevaplarını :)

      Sil
  4. Bence kişisel yazılar da yazabilirsin burası sana ait bir yer sonuçta. Hiç çekinme biz seve seve okuruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişisel yazsam yazacak çok şey var aslında ama bakalım :)

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim, yayınlayınca dönerim

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma