10 Temmuz 2014 Perşembe

Sorgu Mimi




Sağ olsun Mervecim beni mimlemiş lakin mimin başında pencere mimi vardı ben şu yazımda yapmıştım bir tane belki aynı mimden bahsediliyordur bilemedim. Neyse ben direkt soruları birazcık garip olan sorgu mimine geçiyorum öhöm :D

-Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?

Baya uzun bir zaman önce bir kalbin iki kişiyi birden sevebileceği bilimsel olarak kanıtlanmış diye bir şey duymuştum. Öyle bir insan için açık ilişki tam ideal yalnız diğer görüştüğü kıskançlık falan yapabilir dikkat etmeli. :D Bence saçma çünkü ben birini sevince gözüm başkasını görmez üstelik ben de çok kıskancım :))

-Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün?

Valla marka takıntısının sadece eşcinsellerde olduğunu düşünmüyorum. Genelde giyimine özen gösterenler marka takılır. Dar pantolon giyenleri eşcinsel diye düşünmezdim ama yakıştırmazdım da Korelileri izleye izleye gözüm alıştı o tür pantolonlara yalnız hala bir erkeğe yakıştırmıyorum dar pantolon.

-Küçükken evcilik oynamayı sever miydin? Bebek oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı yoksa erkek arkadaşın mı?

Ben hem bebeklerimle oynar, hem de futbol maçı yapardım. İkisinide severdim. Daha çok erkek arkadaşlar vardı mahallede bizden biraz büyüklerdi ama beraber oynardık. Onun haricinde biz üç kızdık.

-Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Dans etmeyi sever misin?
-Fantazilerin var mı?

Genelde Türkçe dinlerim. Dans etmeyi de severim. Tabi yaptığım hareketlere dans denir mi bilmiyorum :P :D

Fantazi kısmına pas diyorum :P

-X'den Next olur mu? Eski sevgiliyle arkadaş kalınabilir mi?

Olanı var çevremde şahit oldum. Ama tabi nasıl ayrıldığına bağlı mesela kimileri ayrıldıktan sonra kıymetini anlıyor partnerinin olunabilir gibime geliyor. Eski sevgiliyle arkadaş kalan var mı bilmiyorum ama bence kalınmaz :)

-Pisavur takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?

Pisavur kısmına da pas. Beden eğitimi derslerini severdim.

-Sizce eşcinseller narsist midir?

Bence de her insanda narsistlik vardır. Kimilerinde daha fazla olabilir. Eşcinseller de bu kategoriye girebilir bilemedim :P :D

-Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?

Her ne kadar ayran gönüllü olsamda birisini çok beğenince diğerlerini gözüm görmüyor dediğim gibi. Neyse cevabım

Kim Woo Bin Yiğidom :DD

Bak nasılda
mutlu oldu :DD

Yapmak isteyen herkese pasladım gitti :)

8 yorum:

  1. ayyyy amaniin sen bence kimseyi sevme amaaaaa yazık ki sevdiklerineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama niye ya :S yani sen açık ilişkiye karşı değilsin sanırım :)

      Sil
  2. Açık ilişki dedikçe delleniyorum yaa :D
    Dağıtırım orayı yeminle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir söz vardı ''Benim olanı tabi paylaşmam miras mı lan bu'' diye :DD

      Aynen ben sevdiğim birini paylaşamam. Beni başkalarıyla paylaşmayı sorun etmeyen biriyle de işim olmaz zaten :D

      Sil
  3. allam paylaşmak olmaz tabiiii ama kıskançlık kötü bişi yaaaa çok yıpratıcı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki öyle ama elimde olan bir şey değil ki aşırı derecede kıskanç değilim ama açık ilişki mi ne her ne haltsa yaşayamam yani :)

      Sil
  4. kıskançlıkla açık ilişki farklı şeyler amaaa. kapalı ilişkide aşırı kıskançlık çok kötü ama. sen de aşırı kıskanç değilmişsin zaten. yani gece gündüz kontrol etmiyorsan o zaman sorun yok kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farklılar ama ben birini sevince gözüm başkasını görmez o yüzden açık ilişki yaşayamam dedim :)

      Yok yahu gece gündüz işim gücüm yok kontrol mü etcem :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma