14 Temmuz 2014 Pazartesi

Random Play Mim

Alakasız resim koymayı seviyorum :D


Sağ olsun şeker kız Hilal beni Şu yazısında mimlemiş. Varol canım :D Mimin konusu ise şarkı listenizi açıp karışık moduna getirip her soruya şarkıyla cevap vermek :) Kulağa gayet keyifli gelse de benim ne bilgisayarımda ne de telefonumda müzik listem yok :DD Yanlış anlaşılmasın müzik dinlemeyi seviyorum ama listem yok işte neyse bende kendi listemi yapıp mime başladım hadi bakalım:

*Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?

Bir Başka Sevgiliyi Sevemem - Cem Özkan  (Tam kel alaka ha :D)

*Kendini nasıl tanımlarsın?

Nilüfer - Şov Yapma (Ne şovu yapıyor muşum acep :DD)

*Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?

Kendi - Kelden Adam (Hayıırrr kellerden hoşlanmıyorum çıka çıka bu çıktı yav vurun beni :DD)

*Bugün nasıl hissediyorsun?

Kim Kyu jong - Yesterday (Ben ayrılamadım bile :( )

Sonsuza kadar senden ayrı kalmak istemiyorumm....

*Yaşam amacın ne?

Grup Nara - Gitme (Al bir alakasız daha pöff :DD)

*Motton nedir?

Göksel - Senden Başka (niye bütün her şey sana çıkıyor yahu pess)

Alıntı


*Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?

Teoman - Sevdim Seni Bir Kere (Canlarım ya :DD)

*Ailen senin hakkında ne düşünür?

Orhan Gencebay - Kır Gönlünün Zincirini (Bu soruya çok güzel oldu bu cevap :DD)

*En çok düşündüğün şey nedir?

ss501- Love Ya (Pess)

*2+2?

Ege - Beni Yorma (Aynen yahu cevap belli yormayın beni :D)

*En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

Gül Kokusu - Burcu Güneş (Yinede uydu :D)

Gül kokusu kalır sana dokunanın elinde elinde. <3

*Hayat hikayen nedir?

Mustafa Sandal - Gönlünü Gün Edeni (lan bütün şarkılar anlaştınız mı oğlum :D)

*Büyüyünce ne olmak istiyorsun?

A Gentleman's Dignity - High High (Bak buda biraz uydu sanki :D)

*Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?

Boş ver Arkadaş - İlhan İrem  (Aynen yahu! Yok arkadaş bu şarkılar anlaşmış :D)

*Düğününde hangi şarkı ile dans edeceksin?

Evet mi Hayır mı - Kamuran Akkor  (Baştan anlaşamda davetlilerin önünde rezil etme beni :DD)

*Cenazende ne çalacak?

Zaz Je Veux (Şurdan da iki kilo patates :D)

*Hobin ilgi alanın nedir?

Oh Olsun - Füsun Önal  (Beterin beteri varmış :D)

*En büyük korkun nedir?

Aylin Aslım -  Bir Çocuk Sevdim  (Korkunun ecele faydası yok :D)

*En büyük sırrın nedir?

Sarp Apak - Efulim (Alakasızlara hoş geldin genç :D)

*Şuan ne istiyorsun?

Teoman - Rüzgar Gülü (He ya olsada döndürsem :DD)

*Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?

Manga Dursun Zaman (Cenazemde çalan şarkı bu olmalıydı :D)

İşte bir mim daha bitti bu mimi İlk İnsanRomanlardaki PrensesCanımcım ve tabiki üstüne alınan herkese pasladım :)

14 yorum:

  1. Bu mim en güzel mimlerdendi :)
    Denk gelenler de süper olmuş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma bazılarında sinir krizi geçirdim bazılarında da acun misali yok artık dedim :)

      Sil
  2. gittim yanlışlıkla yorumunu sildim canımcım kusura bakma ayrıca bu mimi kesin yapacağım baya eğlenceli ama öncelikle bi şarkı listesi oluşturmalıyım hep youtube dinlerdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep yutıp falan dinleyip geçiyorum :)

      Sil
  3. Kelden adama çok güldüm ya :D
    Sen de mim güzeli oldun valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hem güldüm hem de sinir oldum :)

      Sorma mimler olmasa örümcek ağı kaplayacak blogumu yalnız elimdekileri tükettim olmadı mim başlatayım bari :D

      Sil
  4. çook ciciğ cevaplar :):) bloğunda çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hoş geldin o vakit :)

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim beni mimlediğin için. Daha önce hiç mim teklifi almamıştım bu yüzden hemen karar veremedim. Bi düşünmem gerekecek ama düşünceme göre çok fazla kişisel olduğu için mim konusuna girmemek yönünde. Seni de kırmak istemiyorum olmadı mimi yapar cevapları sana yollarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mim çok kişisel değil ama bence blogunda yayınlayabilirsin gibime geliyor :D

      Sil
    2. Bu mim kişisel değil ama eğer bu mimi yaparsam sonrakilere "hayır" diyemem bunun için anlayışına sığınıyorum. Bu arada eğer kabul edersen hem çalışkanlığınla hak ettiğin için hemde özür mahiyetinde bloğumda yeni bi köşe oluşturdum ilk olarak da senin bloğunun bir bannerını oluşturup onu koydum. Umarım beğenirsin. :)

      Sil
    3. Neyse zorlama olmaz tabi senin kararın :) Bu arada çok teşekkür ederim gördüm ve yorum bıraktım bile :) Aslında daha önce cevap vermiştim ama olmamış sanırım neyse yeniden görüşürüz İnşAllah :)

      Sil
  6. teşekkürleeer, vakit bulunca yapacağım inşallahh ^^

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma