5 Temmuz 2014 Cumartesi

Ortaya Karışık (Dizi, Film ve Kitap)


Her yerde karşıma çıkan bu kitabı çok merak ettim. Nette biraz içeriğine baktım. Kızın kafasında bim poşetiyle koşması He Was Cool filmini hatırlattı. Zaten çok komik deniyor. Okuyan bilgilendirsin lütfen sizce almalı mıyım?

Hımm sonra iki film bekliyorum. İlki Hindistan yapımı olan Ek Villian. Konusu falan değilde direkt başrol oyuncusu olan meteor dikkatimi çekti :DD Geçen sitenin tekinde altyazısız olarak çıktı karşıma. Pek beğenmedim hele kavga sahneleri pöff  :/ İnşAllah ikinci bir Jab Tak Hai Jaan vakası olmaz :)

Konusu: Kız arkadaşının intikamı peşinde olan adamı anlatıyor. Fragmanda aşağıda :D


Başroldeki meteor :DD Hiç hintliye benzemiyo dimi :)

İkinci beklediğim film ise Confession sırf RM'nin hayın zürafası oynuyor diye merak etmiştim :DD Sonradan konusunu okuyup, fragmanını görünce film  baya ilgimi çekti. Merakla bekliyorum.

Kısaca konusu: Üç yakın arkadaşın karıştıkları bir cinayeti ve sonrasında yaşananları anlatıyor sanırım. Aklımda böyle kaldı :DD


Buda fragmanı ayrıca filmde joo ji hoon (Düşlerimin Prensindeki Prens) ve ji sung (Secret dizisinin esas adamı ama genelde Protect The Boss dizisiyle tanınıyor sanırım.) var. Bu arada ji hoon çevresinde dolandırıcı olarak bilinen birisini oynayacakmış. Ji Sung ise yanlış hatırlamıyorsam itfaiyeci daha kendi halinde birisi olup, evden işe işten eve gelen bir adamı oynayacak. Lee Kwang Soo ise arkadaşlarına bağlı küçük bir dükkanı olan adamı oynayacakmış. Bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya? :D

Son olarak Fated Love You dizisine başladım. İlk iki bölümü orjinaline (Tayvan) göre su gibi aktı resmen :D Sevdim yani, başrol abla çok şeker :) başrol adamı ise Thank You dizisinde tanıdım. Yalnız saç modeline pek alışamadım :/ Ama karakteri tam çatlak bol bol güldüm adama :D

Tipe bak ya :DD

Konusu: Mi Young her Kore dizisindeki esas kız gibi ezik büzük. Çalıştığı şirkette kimseye hayır diyemediği için ayak işlerinde kullanılıyor. Bir gün şirkette yapılan çekilişte Macau'ya iki tane tatil bileti kazanıyor. (Yalnız Macau ne kadar güzel bir yermiş bayıldım resmen :D)Kendisine yakın davranan bir avukatı davet edip tatile çıkıyorlar. Bu arada esas adamda Macau'ya kız arkadaşına evlenme teklifi etmeye gidiyor derken binbir olaydan sonra Mi Young ve Lee Gun (esas adam) geceyi beraber geçiriyorlar ve kadın hamile kalıyor. Sanırım olaylarda burdan sonra kopuyor bence :DD

Üçüncü bölümü bekliyorum meraklardayım :DD Bu arada Choi Jin Hyukta var dizide yalnız ikinci rolde :/ İnşAllah bir şekilde yüzü güler de bizde rahat ederiz. :DD

Esas bayan çok şeker
değil mi? :D
Yav bu arada yeni dizi başlamış Kiraz Mevsimi diye konusu aynen A Gentleman's Dignity dizisinden tamam biraz değişiklik var ama geneli aynı pöff bir özgün olamadık gitti yaa sırada hangi Kore veya Amerikan yapımı var acaba? Zaten bizden bir şey yapınca ya ağalı mağalı oluyor. Ya da Muğla taraflarında falan çekiyorlar (Bknz: Baba Ocağı Dürüye'nin güğümleri ve bu senenin yine Muğla taraflarında çekilen dizisi Güzel Köylü) hep aynı hep aynı :/ Dizi haricinde de hep bilgi yarışmaları var içim şişti resmen :/ Allah'tan net varda Koreyle buluşuyoruz :DD Yalnız Trt'nin dizilerini seviyorum ama reyting kurbanı oluyorlar sürekli :/

Bir yazının daha sonuna geldim. Confession filminin bilgilerini yeppudaadan aldım. Ek Villian konusunu ise buradan. Öyle işte içimi döktüm yine iyi oldu. kendinize iyi bakın :)

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldin <3

      Hangisini merak ettin anlamadım aydınlatırsan çok makbule geçer :D

      Sil
  2. merhaba çok geç kaldım ama yeni okudum yazını :D Pabucumun Ajanı çok güzel bir kitapdır yani gülmek istersen al derim . Zaten yazarı da çok tatlış dır asude çok severim kendisini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda bulmak zor ya hem ben unutmuştum bu kitabı :DD

      Bu arada hoş geldin sefalar getirdin yine beklerim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma