13 Temmuz 2014 Pazar

Ölüyorum

Var mı böyle hastalık yahu başım dönüyor (Evet şuan bile) buna bağlı olarakta midem bulanıyor. Kusamıyordum bile beş dakika öncesine kadar.

İlk kusma denemesinde burnum kanadı. Uzandım geçmedi oturdum geçmedi yüzümü yıkadım geçmedi bir de sürekli uyku halindeyim. Beş dakika önce mutfağa gittim annem sahur için bir şeyler yapmış onların kokusu sağ olsun midemi daha da altüst etti. Nihayet üzerinize afiyet kustum. İki üç dakika rahatladım ama şimdi her şey başa döndü pöfff.

Nasıl oldu anlamadım yav bi uyandım başım dönüyor. Kansızlık var bende alışkınım birazdan geçer diye diye daha kötü oldum. Ay daha fazla yazamıcam dikkat edin kendinize.

2 yorum:

  1. geçmiş olsun canım neden oldu acaba açlıktan olabilir ya da sahurda yediklerinden de olabilir her neyse kendine dikkat et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım şimdi daha iyiyim Elhamdülillah :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma