18 Temmuz 2014 Cuma

O mu Bu mu Mim!

Yine bir mim ile geldim ben :D sağ olsun viva dan rica ettim. Evet yaptım yüzsüzüm yakında blogun adını bir yüzsüzün yaşantısı falan diye değiştircem :D Neyse lafı uzatmak istemiyorum. Aşağıdan devam edebilirsiniz.

Aşk mı Bağlılık mı?

Aşk

Gurur mu teslim olmak mı?

Teslim olmak

Sarışın mı esmer mi?

Niye kumral yok :( Neyse Kıvanç'ı düşünerek sarışın diyorum :)

Yeşil göz mü mavi Göz mü?

Yeşil göz

Et mi tavuk mu?

Tavuk

Karpuz mu kavun mu?

Karpuz

Gümüş mü altın mı?

Altın varken gümüş neymiş :D

Kedi mi köpek mi?

Her şeye rağmen köpek :D

Beyaz mı siyah mı?

İkisi de favori rengim ikisini de seçiyorum :D

Yağmur mu güneş mi?

Elbette yağmur <3

Mesajlaşmak mı aramak mı?

Aramak, faturalar falan neyse canım boş ver diğer soruya geçelim :D

Bodrum mu Çeşme mi?

İkisine de gitmedim pas o yüzden

Deniz mi Havuz mu?

Deniz gördüm ama hiç yüzmedim zaten yüzme bilmiyorum ben neyse pas.

Bitti bu kadardı bu mimi postu okuyan herkese pasladım kolay gelsin :)

10 yorum:

  1. Üstüme alındım mimi :)) Yazacak o kadar çok mimim var kiii. Ama bu mim hem kolay hem eğlenceli^^ Ellerine sağlık!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha kalp kalbe karşı cidden önce seni ekledim. Sonra bir kaç kişi daha ekleyeyim derken aman dedim üstüne alınan yapsın :D

      Sen o yazılacak mimleri yazsan ve bize de paslasan olmaz mı? :DD

      Sil
    2. aynen şems yap biize de pasla o mimleri ayrıca bende üstüme alınıp yapıyorum :D

      Sil
    3. Yap bebeğim bekliyorum :D

      Sil
    4. Üşengeçliğimden sıyrıldığım an yazacağım sonra sende mim :) Hazır ol !! :D

      Sil
  2. Mimler hiç bitmiyo :D
    Cevaplara bittim bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya seviyorum mimleri :D

      Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  3. Mimledim koş!! http://uzakdogununsemsi.blogspot.com.tr/2014/07/mim-random-play.html :))

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum sende Merve de bu mimi yapmış şansıma kürekle girişeyim. :( Size yapmadığınız bir mim bulup paslayacağım inat ettim :) Sizde piyasadaki bütün mimleri toplamayın gençler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen boş kaldıkça mim yapıyorum :DD ama çok seviyorum napayım ya :DD

      Hehe bekliyorum biri paslamadığı sürece mim istemicem :D Bakalım olmadı sen başlat mim :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma