21 Temmuz 2014 Pazartesi

Kitap Mimi

Selamlar yine mimle geldim ben :D Bu seferki mimi Uçay komşu paslamış çok teşekkür ederim sağ ol komşu :) Başlıktanda anlaşılacağı üzerine kitaplarla ilgili mim hadi başlıyorum:

-Ne sıklıkla kitap okursunuz?

Elimde olsa 7/24 okurum aslında ama maalesef mümkün olmuyor. Yine de sık sık okurum.

-En sevdiğiniz yazarlar?

Üzgünüm ama pek yazar tanımıyorum.

-En beğendiğin kitaplar?

İncir Kuşları

-Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?

Genelde aldıklarım yabancı yazarın kitabı oluyor.

-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Kitap serisi daha önce okumadım yalnız en son okuduğum Bir Çapkına Vuruldum kitabı serinin ilk kitabıymış ona devam etmeyi düşünüyorum. Birde Görücü Usulü Aşk diye bir kitap okumuştum onun da Görücü Usulü Aşk - Vuslat Vakti diye ikincisi varmış onu da okumak istiyorum.



-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?

En çok tarihi okuyorum ya düklü kontesli yalnız diğer türlere de açığım ama içinde mutlaka aşk olmalı!

-En son hangi kitabı okudun?

Bir Çapkına Vuruldum. Buda özeti.

-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?

Şuan okumuyorum.

-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?

Açıkçası pek kitap bloglarını bilmiyorum o yüzden pas.

-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

Bulunduğum zamandan, mekandan, ruh halinden uzaklaşıyorum. Karakterlerin hayatlarına, acılarına, sevinçlerine ortak oluyorum bu yüzden sanırım hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim kitap okumaktan.

Bitti :( Bu güzelim mimi LoverKDeepDördüncü Tekil Kristal Kitap Yasemin'e ve üstüne alınan herkese pasladım kolay gelsin :)

26 yorum:

  1. Zevklerimiz baya benziyormuş.Okurken aynı ben demekten dilim damağım kurudu:D
    Aşk romanları vs. ayrıyeten polisiye de severim^ ^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sevindim <3 Ha dur hemen sana da paslıyorum mimi yaparsan çok sevinirim :D

      Sil
    2. Teşekkürler hemen yapıyorum:D

      Sil
  2. Aşk omanlarını pek sevemedim ben hani konu fantastik olsun içinde aşk olsun tamam ama sadece aşk dediği zaman içim bayılıyo :D
    Du ben bi kitap özetine bakıp geleyim çok merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım sadece aşk romanı olan bir kitap yok içinde mutlaka bir entrika dalavere oluyor :D

      Sil
  3. Keyifle okudum ellerine sağlık :D Hemen de cevaplamışsın mim delisi :D (sana böyle sesleneceğim ^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tekrardan pasladığın için :D Bende sana komşu demeye devam edeceğim :D

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bloguma bakarsan sevinirim.Bir de seni mimledim cevaplarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna baktım sanırım çok yenisin mimi en kısa zamanda yapmaya çalışacağım teşekkür ederim :) Bu arada Yasemin bu ikinci blogun mu?

      Sil
    2. Evet,şapşalozda daha çok mim ve kitaplardan bahsetmeyi düşünüyorum:)

      Sil
    3. Hayırlı olsun tekrardan madem :)

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim ^_^Yapmaya başlıyorum şimdi bakalım ne zaman bitireceğim? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim adaşçım :) Bekliyorum yapta okuyayım :) Hatta senin yazdığın deve kuşu postundan da mim konusu olur bence :DD

      Sil
    2. Aslında iyi fikir ama şu sıralar ortalıkta çok mim var onlar yeterli :D

      Sil
    3. :D Gerçi sende haklısın hem düşündüm de bana uyan hayvan var mı acep diye bulamadım :D

      Sil
  7. Eğlenceli sorular, eğlenceli cevaplar. :) Bende hazırlıyorum konuyu yavaştan. Böyle sorulu cevaplı mimlere bayılıyorum. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum bu tarz mimleri. Kolay gelsin şimdiden cevaplarını bekliyorum :D

      Sil
  8. Tam bir Mim Canavarısın!! :D Ellerine sağlık çok sevimli olmuş :) Bende mimlendim bu mime ama artık şu üşengeçliğimden kurtulduğum vakit buralardayım :) Tekrardan ellerine sağlık ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lakaplarım gittikçe kötüleşiyor önce Mim Güzeli sonra delisi şimdi ise canavarı :/

      Çok teşekkür ederim bekliyorum seninkini o zaman :) Şu mim şeysi unutulana kadar yazı yazmak istemiyorum ama bende o irade sıfır :/

      Sil
    2. Aaa estağfirullah ben kötü baabda demedim ki :( Hani Kurabiye Canavarı var sevimlikten ölecek olan hah seninkisi de o yüzden. Alınma lütfen blogdaşımı üzmek istemem :|

      Sil
    3. Ay yok kendini kötü hissetme bana bakma benim tepkim kendimeydi :D Sürekli mimleri önce yaptığım için sana alınmadım yani :)

      Sil
  9. Yihhuuu ben de mimliyiim :D
    Teşekkür ederim tatlış. Bu ara mim cevaplarımı ertelemek zorunda kalıyorum. Ablamlar falan bizde. Ama en kısa zamanda cevaplarım :)
    Bu arada benim için lakabın hala mim güzeliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim senin canımcım ne zaman istersen kullan :) Evet mimler sağ olsun yapıştı üstüme :DD

      Bekliyorum cevaplarını canımcım :)

      Sil
  10. Belki inanmayacaksın ama yazılarını okuyorum ve aşırı dercede ortak yönümüz var.Sadece kitaplar için değil.Birsürü konuda ortak yönümüz var!!Örneğin ben de çoğunlukla aşk okurum.Hatta aşırı sürükleyici macera kitapları dışında hep aşk!! Aman neyse süpersin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan belki sende inanmayacaksın ama yazdıklarınla çok mahcup oldum :) Ayrıca rica ederim o senin süperliğin <3 Valla ne desem bilemedim ama yazdıklarınla çok çok mutlu oldum.

      Hoş geldin sefalar getirdin :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma