25 Temmuz 2014 Cuma

KENDİNLE YÜZLEŞ MİMİ

Sevgili komşum mutluluğun dibi beni mimledi çok teşekkür ederim canım. Evet işin ucunda birazda olsa yüzsüzlük var :) Sorular çalışmadığım yerden bakalım ne olacak hadi başlıyorum:

-Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?

Şuan ortaya koymaya çalıştığım bir şey yok ki sadece kendim olarak yaşamaya çalışıyorum.

-Anne ve baban senin için ne ifade ediyor?

Güven, huzur, sığınacak liman.

-İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?

D.S.K. kimdir yazısını okudunuz mu bilmiyorum ben sorunlarımla hemen yüzleşemem. İşte imkansız da benim için kaçılması gereken bir sorun. Ama hayatımda ilk kez kaçmadım ve sonuç hüsran oldu ama hala umudum var. Artık değişim vakti imkansız gibi görünen bir olayın en ufak olma ihtimalini bile değerlendirmek istiyorum.



-Şuan sen kimsin ve ne kadar büyük, parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?

Hayatım çok sıkıcı haddinden fazla monoton ama böyle yaşamak benim seçimimdi. Şimdi olsa yine aynı kararı verirdim sanırım. İstediğim gibi yaşama lüksüne sahip olamasam da seçimlerim hep bu yönde oluyor. İstesem de bu huyumu değiştireceğimi sanmıyorum

-Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?

Benim için biten bitmiştir. Her zaman neşeli ve pozitif olmam buna bağlı sanırım. Evet kalbim kırıldı. Ama hala insanlara güveniyorum. Hala o filmlerdeki aşkı istiyorum.

Çok zorlayıcıydı bu mim. Hislerimi dökmeme yardımcı oldu. Okuyan bütün blogdaşlara pasladım mutlaka yapın :)

10 yorum:

  1. Bütün cevaplar çok gerçekçi olmuş bişey yapmıyoruz ki biz sıkıcı işte herşey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılmaya yer arıyoruz birazda rahat batıyor bize :D Sende yap okuduğuna göre sana da paslanmış oldu :D

      Sil
  2. Yazıda biraz hayattan umudunu kesmiş bir kız gördüm.Acaba mim karamsar olduğu için mi böyle yoksa gerçekten öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimden kaynaklı :D Çünkü ben gerçekten umut etmekten vazgeçmeyen pozitif kalabilen bir insanım :D Bir de her şeyi kafama takmam :)

      Sil
  3. Bence herkesin hayatı sıkıcı :D İyi görünme rolü yapıyorlar bence :D Belkide tek tesellim benim bu . Emeğine sağlık cevapların çok içten olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet herkesin hayatında canını sıkan şeyler vardır ki normal yani. Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık :) Gerçekten zor bir mime benziyor ama bende cevaplamak istiyorum :) İznin olursa mimi almak isterim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah ne izni yalnız dikkat et mimden sonra kendinle yüzleştiğin için depresyona girebilirsin :D

      Sil
    2. Girsem bile çıkarım inşaallah :D Sen girdin galiba yani bir postunda öyle görmüştüm.Tam yorum yapıyordum diğer postunda düzeldiğini gördüm mutlu oldum.Kendin gibi ve bizim yanımızda ol kaçma bi yere :D

      Sil
    3. Kaçmadım burdayım İnşAllah hayatımda her şey daha da düzene girdi kafam rahat :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma