1 Temmuz 2014 Salı

Kdrama Replikleri

Bir aralar kdrama replikleri mimi vardı ben o mimi de çok yapmak istemiştim ama maalesef yetişemedim gerçi o zaman blogum olsa paslanır mıydı bilmiyorum ama yüzsüzlükte çığır aşmış biri olaraktan bir şekilde alırdım o mimi bence :D Yapılan mimleri zevkle okudum ayrıca hatta tekrar tekrar okumuşluğumda var :D

Sağolsun Romanlardaki Prenses illa replik yazmak için mim olması gerekmez deyip(Tam olarak öyle dememiş ama ben öyle anlamayı tercih ettim :D) yazmış beğendiği replikleri ki iki kısımdı o replikler ikisini de zevkle okudum :D Gerçi ben onun gibi not tutmuyorum bu yüzden yazacağım repliklerin geneli aklımda kalanlardan olacak. Erinmezsem tam olarak hatırlamadıklarıma da bakar yazarım işte başlıyorum :DD

Bir çoğumuz için efsane olan diziyle açılışı yapayım Goong bizdeki adıyla Düşlerimin Prensi :)

Düşlerimin Prensi
DÜŞLERİMİN PRENSİ

-Yarın güneşin doğuşunu seyretmeye gidelim mi?
+Güneşin doğuşunu bir kez seyretmiştim.
-İyi bir kere gördüysen diğerleri de aynıdır zaten :DD
***
-Rüzgar Gibi Geçti'den alıntı mı yaptın sen?
+Ha kim geçti ne geçti? :DD
***
-Ben gençliğimin baharında bir erkeğim.
+Neyin baharındasın... :DD
***
-Eğer sana sahip olamayacaksam. Sürekli seni düşünüp susadığımı hissedersem sadece aptalca ağlayabilirim.
(Böğrümü yaktın yul en çok ona üzüldüm dizide :( )



SECRET GARDEN (Yazmaya gerek yok aslında ama adettendir :DD)

-Hey kafanı neden topun önüne koyuyorsun :D
***
-Bu eşofman İtalyan bir terzi tarafından pulları tek tek ... :DD (Bir türlü lafını tamamlattırmıyorlardı zavallı joo wona :D)
***
-Adam gibi yapamaz mısın?
+Adam gibi yaparsam pişman olursun :)
***
-Abi sırf uzun gözükesin diye mi kafanı taşıyorsun :DD
***
-Oska seni seviyorum.
+Evet bende beni seviyorum :D
***
-Anne ben babamı sevmiyorum
+Bende seni :D
***
Son olarak joo wondan denizkızı masalının sonu :D

-Küçük denizkızı kaybolmak üzereydi. O an Prens gerçeği anladı ve Prensese şöyle söyledi ''En iyisi bu? Emin misin?''
Sonra nişanı attı ve denizkızına doğru koştu. Fakat su köpüklerini fark edince köpüklü çamaşır makinesi icat edip :D zengin oldu. Bu arada Prens kötü bir yatırım yaparak iflas etti ve denizkızının sekreter Kim'i olup, upuzun yıllar ama çok uzun yıllar boyunca mutlu mesut yaşadılar :)))


Favori dizim.
SECRET

+Lütfen yanlış anlama
-Yanlış anlama dersen anlamam.
***
-Gülümseme. Böyle gülümsüyorsun ya gün gelecek bırakıp gidecek misin beni?İstediğini aldığın an sen de... Beni bırakıp gideceksin değil mi?
+Benden her istediğini yapmamı istemiştin. Sen bana git diyene kadar bir yere gitmeyeceğim.
***
-Diz çökmek zorundaysam onu da yaparım. Bunları yapmam sana bir fayda sağlayacaksa neden yapmayayım?
+Bana yardım etmek için neden diz çökmek zorundaymışsın?
-Bunun gibi şeyleri umursamıyorum da ondan.
+Ben... Ben bunu kabullenemem. Bundan böyle kimsenin önünde diz çökme. İlla biri diz çökecekse o ben olacağım.


HEİRS

-Her şeyimi burada kaybettim. Anne, arkadaş...
+Annenin arkadaşını burada mı kaybettin? :DD
***
-Bundan sonra bana ne yapacaksın?
+Ne demek sana ne yapacağım? Daha kendi yarama bir şey yapamazken senin yarana ne yapabilirim? Sadece gittiğin için üzülmüştüm geri döndüğün içinde mutlu oldum.
***
-Ne istiyorsun benden?
+Telefonuna senin cevap vermeni. Seninle konuşurken benimle konuşmanı. Gördüğünde bana selam vermeni. (Evet hepside woo binin sahneleri :DD lmh ısınamadım sana süt oğlan :P)


Yine yazmaya gerek yok aslında neyse yazayım yinede A GENTLEMAN'S DIGNITY

-Hey Park Min Sook burada ciddi bir şeyden bahsediyormuş gibi yap.
+Ben zaten ciddi bir şey söylüyorum serseri :D
***
-İstese bile topu düzgün atacak yetenek yok onda :D
***
-Neden iki kahve aldınız?
+Bir tane az olacaktı, üç tane çok sinsi bu yüzden iki tane...
***
-Beni mi daha çok seviyorsun Betty mi?
+İnince söyleyeceğim.
-Neden?
+Betty dinliyor.
****
-Sana bu ayakkabıları giymenin önemini açıkça söyledim. Bana geldiğinde gerçekten bana geldiğinde, bunları giymeni istediğimi söyledim. Hava güzel olduğunda güzel bir şekilde.
+Şaşırttım değil mi? Özür dilerim izin ver açıklaya---
-Bir özürle nasıl fikrimi değiştirebilirim?
+Ne?... Gerçekten özür dilerim bir kereliğine anlamaya çalışırsan---
-Bir kere daha mı? ''Benim itiraf etmek istediğim kişi Kim Do Jin'' Bu duygusuz itirafı ikinci kez kabul etmemi mi bekliyorsun? Sana karşılıksız bir şekilde aşık olmam beni kullanabileceğin anlamına gelmiyor.
+Amacım bu değildi.
-Değilse bile beni kullandın. Tabi ki bende hata yaptım. ''İlk görüşte aşık oldum.'' derken aslında yalan söylüyordum. Seni ilk gördüğümde sadece seninle yatmak istemiştim. Ama... Her karşılaşmamızda kalbimde daha çok yer edindin. Ne yapabilirim?  Başka bir adama ait çikolataları aldığımda bile, seninle birlikte uzun bir hayat yaşamayı diliyordum.
+Çok uzun zaman olmadı. Se Ra stres yüzünden hastahanelik oldu. Benim yüzümden... Tae San senden Se Ra için ev barı yapmanı istedi. Benim yüzümden... İkisi de rahatsız olmaya devam edecekti. Benim yüzümden... Bu yüzden...
-Yani ben incinen kişiler listesinde yokum. Anlıyorum, senin için dikkate alınacak kadar önemli birisi değilim çünkü.
+Herkesin iyiliği için.
-Herkesin iyiliği? Herkesin iyiliği umurumda değil. Benim için gururum her şeyden önemlidir. Ben buyum. Hala senden hoşlanıyorum ama bu şekilde kullanılacak kadar değil.
*****
Son replik biraz uzun oldu ama çok sevdiğim bir sahne olduğu için kesemedim. Zaten nerden keseceksem :DD Bu arada öğretmen abla hak etmişti bu lafları :P

Aşağıdakiler de Pasta, You're Beautiful ve Cruel City dizilerinden hepsinden  tek replik olunca fotoğraf koymadım :D

-Bayım... Bay Gangster... Jung Shi Hyun... Shi Hyun-a... Shi Hyun oppa.

Şimdi her şekilde çağırdım seni. Hoşçakal... / Cruel City
***
-Bana gelince ben ailenin asi kızıyım.
+Sakın uslu kız olma. / Pasta
***
-Hanımefendi mi? Eskiden beni anne diye çağırırdın.
+O zamanlar tam bilmiyordum beni doğuran kişiyi anne sanıyordum. / You're Beautiful.

-BİTTİ-

Öyle işte etkilendiğim sahnedeki replikleri aklıma gelenleri ve aklıma gelipte tam hatırlayamadığım kopya sayesinde tamamladığım replikler bitti. Şu dizide ki şu replikte olmalıydı derseniz buyrun yazın. Bu arada İnşAllah sıkmamışımdır Gerçi sıktıysam da yapacak bir şey yok :D Hadi kaçtım ben :P

6 yorum:

  1. sana ödül vermiştim. gördün di mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödülleri gördüm ama ben yokumdur diye çok dikkatli bakmamıştım. Bi dakka şimdi sen bana ödül verdin dimi vuhuu çok teşekkür ederim :DD

      Sil
  2. Güzel repliklermiş :) Ama ben şu çekik gözlü arkadaşlara alışamadım bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta bende alışamamıştım ama şimdi kopamıyorum :DD

      Sil
  3. Ya süperlerr!! Birçoğunu hatırladımmm ^^

    SECRET'ı izlemediimm favori dizim demişsiinn..:O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim çok teşekkür ederim yorumun için <3 çok mutlu oldum :D

      Secret dram romantik bir dizi pek tanınmıyor nedense :( Eğer dram- romantik artı intikam seviyorsan üçü bir arada olan bu dizi tavsiyemdir. Yalnız sinir krizleri geçirmen kuvvetle muhtemel :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma