19 Temmuz 2014 Cumartesi

Gugıl Sağolsun

Sağ olsun google blogumun reklamını iyi yapmakta :DD Aslında ifşa etmek gibi bir niyetim yoktu ama maksat muhabbet olsun hem kim bilir bende hangi postta böyle rezil oldum daha da olacak gibiyim :DD

You're all surrounded yorumları blog:  Evet bu diziyi şimdilik askıya alsam da ilk dokuz bölümü için yazdığım bir postum var aha burdan bakabilirsiniz. Altta da yorumları var zaten gerçi yorumları derken dizi için düşüncelerimizi yazdığımız postta kastedilmiş olabilir bilemedim. Neyse en azından ilk dokuz bölümünü buldun :DD

You're All Surrounded Replik: Bir üstteki yazımda ilk dokuz bölümünü yazdığımdan bahsetmiştim. Hatta postun içinde komedili bir replik paylaşmıştım. İnşAllah işini görmüştür :DD

Etrafın Sarıldı Kore Dizi: Devamını getiremeden hop bloguma ışınlanmış :DD Kesin gugıl araya girmiştir. Zaten o yüzden rezil olmuyor muyuz :DD Acep devamı neydi ki izle? Konusu? Merak ettim bak :)

Karagözlüm Replikleri: Evet yeşilçamla replikleri ile ilgili bir postum vardı işte burada bir yeşilçam sever daha üstelik on numara bir filmdir ay canım çekti izlesem mi ki? :DD

Hepte etrafın sarıldı dizisinden bulmuşlar beni askıya aldıydım bu diziyi ben acep devam etsem mi? :D








9 yorum:

  1. Ay cidden neler neler var ya ben baktığımda gülmekten ölüyorum :D
    Bak tesadüfen gelen olduğunda da yaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha gülmekten ölmedim ama yakındır :D

      Tesadüfen gelen nasıl oluyor?

      Sil
    2. Mesele rüyada bişey görmek diye gelen bile oluyo :D
      O bişey artık neyse :D :D

      Sil
  2. bende yapmak istiyorum bunu çaldım haberin olsun fikrini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zaten başka bloglarda gördüm sende yap okuyalım :D

      Sil
  3. Gogıl amca sana ne yapmış orasını pek anlayamadım ama neyse :P
    You're All Surrounded dizisine devam etmelisin, pişman olmazsın :)
    He bir de mimlendin ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldin bloguma :D

      Hani bana yönlendirmiş ya o yüzden blogumun reklamını iyi yapmakta dedim :D

      Evet final yaptı devam etmeyi düşünüyorum :)

      Hemen bakıyorum mime çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Yaa seni yine iyi bulmuşlar bana 18+ içeriklerle ulaşmışlar :D Ne alakaysa kendimi bir kötü hissettim ki sorma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimkiler yarım yamalak cümle kurup bulmuşlar da seninki cidden kötüymüş canım. Bakalım ileride bana nasıl ulaşacaklar :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma