31 Temmuz 2014 Perşembe

Film ve Dizili Mim

Selamlar nasılsınız? Yeni bir mimle üzerimdeki kasveti atmaya geldim :DD Bu sefer ki mimi Mert'ten yürüttüm :DD Aslında yürütmek değil okuyan herkes mimlendi yazmış e bende okuduğuma göre otomatikman mimlenmiş sayılıyorum. Haksız mıyım? Neyse Mert'in mimine buradan bakabilirsiniz :) Ha unutmadan mimin konusu sevmediğiniz dizi ve filmleri yazmak sanırım üç tane diye sınırlamış. Yalnız benden daha fazla çıkar zannımca hadi başlıyorum:

NOT: Ben uzun zamandır Kore dizisi izlediğim için sayacaklarım kdrama olacak.

Diziler:

Coffee Prince

Herkesin ayılıp bayıldığı bu diziyi ben bitiremedim. Birkaç bölüm sonra hop finale atladım. Evet konusu falan marjinaldi ama sarmayınca sarmıyor. 

49 Days

Bu dizi de çok övülüyordu. Bende merak edip ilk bölümüne bakmıştım. Lakin sonra ki bölüme bir türlü geçemeyip yarım bıraktım. Geçenlerde tekrar bakmaya çalıştım aslında gayet güzel gidiyordu ama yok kaçıncı bölümde bilmiyorum çok sıkıldım ve bıraktım devam etmeyi düşünmüyorum. Ben yine finale zıpladım istediğim gibi bitmedi zaten :(

BOF

Bof değil poff yani hem orjinalinden hem de kdrama versiyonundan acayip derecede sıkıldım. Yine yorumlara aldanıp baktığım bu dizi bana çok itici geliyor. Aslında şimdi hatırladım ben Playfull Kiss dizisini seyredip oradaki başrolün yani KHJ başka dizisini araştırırken bu dizi karşıma çıktı e baktım yorumlarda çok güzel hemen atladım ama maalesef bitiremedim. Sonra ''Orjinali daha güzel yaa.'' tarzı yorumlarla karşılaşınca aslında jdrama dan uyarlama olduğunu öğrendim. Bu sarmadı belki o sarar diye bakayım dedim yok cık ı-ıh yani olmadı bende kendime daha fazla işkence etmemek adına koşarak uzaklaştım :D Ayrıca LMH'nin oyunculunuğu beğenmiştim bu dizide ama sağ olsun hayranlarımı kimse artık koyu antisiyim kendisinin.

Filmler:

Bu kadar iğrenç hastalıklı bir film olamaz tam anlamıyla rezaletti. Beğenen var mı bilmiyorum ayrıca beğenen nasıl neyi beğendi çok merak ediyorum. Filmdeki ensest ilişki öyle bir işlenmiş ki ''Ama onlar kardeş yanlış bu ilişki'' diye düşünürken bir yandan da ''Ay ama ne kadar güzel seviyorlar birbirlerini'' diye düşündürüyor resmen iğrençti. Neyse sıradaki filme geçelim.


Bu filmin amacı neydi anlamadım. Aslında filme ne yorumlarından ne de konusu yüzünden baktım. Ki hiç sevmem korku gerilim tarzı filmleri e kardeşim o zaman niye baktın bu filme derseniz başrolde Matthew Goode var diye başladım :D Kendisini Aşka Yolculuk filmiyle tanıdım. Hem tip hem de oyunculuk olarak çok beğenince oynadığı ne kadar yapım varsa araştırdım karşıma bu film çıktı. İlk dakikalar olayı anlamaya çalışarak geçtiği için pek sıkılmadım lakin film bitti ''E ne oldu şimdi?'' diye dumur oldum. Tamam ortada bir katil var yalnız niye seri katil olmuş hiç bir ipucu yok bir ara küçüklüğünü gösterdiler falan çok tatmin edici değildi çok yüzeysel geldi yani karakterin derinlemesine inmediler sevmedim sevemedim o yüzden, hala amaç ne çözemedim. Ayrıca yönetmen old boy filminin yönetmeniymiş.

Late Autumn

Bu filme de Hyun Bin var diye başladım ama işlenişi çok ağır geldi. Seyrederken içim bayıldı yarım bıraktım. Aradan biraz zaman geçti tekrar bakayım dedim ama yine yarım bıraktım çok bayık geldi.

Öyle işte aslında düşünsem daha bulurum aklıma ilk gelenleri yazdım sadece. Demek ki bu dizi ve filmleri gerçekten sevmemişim :D

Şimdi bu mimi isteyen herkese pasladım. Üşengecim ya paslamak zor geliyor napayım :D Beğenen üstüne alınan herkes yapsın :)

19 yorum:

  1. Emeğine sağlım efendşm. Filmlerden Lanetli kanı izledim. Onuda pek sevmedim. Güzel yorumlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende pek sevmedim amacını da pek anlamadım zaten :)

      Sil
  2. salam. Rəy yazma səbəbim- Hoş gəldin, O kadar gəldin yorum yap öylə git- yazısı oldu =D Sənin Plaza Mimini də Hilalın blogundan aldım ;) Hər kəsin Mimlənməsi əladır =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :) Sanırım Azerisin şu sanal alemde bir sürü Azeri arkadaşım oldu çok sevindim tanıştığımıza :)

      Valla blogtaki istediğin mimleri alabilirsin :D

      Sil
  3. Merhaba ,
    Blogun çok keyifli , seni hemen takibe aldım. Benim bloguma da beklerim..:) Biz kocaman bir aileyiz ne de olsa.. Sevgilerimle..
    grilady.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin komşu şu sıralar kuzenin evlilik işleri falan yoğunum ama müsait olduğumda mutlaka uğrarım :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  4. D.S.K yine güzel bir mim olmuş :D Hep sevdiklerimizi anlatıyorduk sevmediklerimizi de söylemiş olduk.Bazı dizilerde sana gerçekten katılıyorum.Ve bu mimi alıyorumm :)

    YanıtlaSil
  5. Al tabi canım mim senin köpeğin olsun :D

    YanıtlaSil
  6. Mim olsun köpek olmasına gerek yok :D

    YanıtlaSil
  7. Bende izliyorum artık sayenizde kore dizilerini :)
    Ama işte önerilerinize göre ;)
    Bunnarı izlememek lazım di miii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :D Filmleri izlemeni tavsiye etmem lakin dizilere bakabilirsin belki çok beğenirsin ;)

      Sil
  8. BOF'u sevmemene acayip şaşırdım :O Bıkmadan milyonlarca kez izleyebileceğim bir dizi benim için. İzlediğim ilk Kore Dizisi ve beni Korecan yapan dizidir. Çevremdekiler de onlarca kez izlemiştir. Tam olarak neresini sevmedin cidden merak ettim, ama vardır ya işte renkler ve zevkler tartışılmaz :D ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ya çok yeşilçamvariydi çok sıktı :)

      Sil
  9. Coffee Prince'in genelinde sıkılan bir ben varım sanıyordum, tek değilmişim :P

    BOF ve 49 Days konusundaysa bir şey diyemeyeceğim, ikisi de favori dizilerimden ama gömecek olursan o konuda çok iyi olduğumu, diziyi şu an sevsem de seninle beraber gömebileceğimi bil, zira ikisinde de çok saçma, çok dayaklık anlar ve karakterler var :D

    Old Boy nefretlik bir filmdi, ve Late Autumn'a tekrar başlayıp tekrar yarıda bırakmana çok güldüm, ben de genelde öyle yaparım slşdgk Ama yok anacım bir defa olmadı mı olmuyor bu korelilerin dizileri filmleri, bende yürümüyor en azından işler öylefglksdgşl

    Ha bu arada, çalıyorum efenim bu miminizi, saygılar :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sıkıldım hatta gong yooyu da pek sevmem :D

      Bof sanırım o dayaklık anlara ve karakterlere daha fazla dayanamadım :) 49 days ise bilmiyorum ya her şey çok güzel giderken bir baktım ilk aldığım zevki almıyorum bıraktım :)

      Aynen benim içinde öyle uçlardayım kdrama ve filmlerinde ya seviyorum ya nefret ediyorum :D

      Sil
  10. pinocchio ve kill me heal me ve secret garden oneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Secret Garden'i hatmedip, tekrar tekrar bakmışlığım doğrudur :D KMHM dizisine ise devam etmeyi düşünüyorum zira ne olduysa birden on altıncı bölümde bıraktım ama devam etmek istiyorum.

      Pinocchio ise ilk bölümlerine baktım ama pek sarmadı. Başrol erkekten dolayı sanırım pek sevmemde :D

      Yorumun için teşekkür ederim hoş geldin bloguma :)

      Sil
  11. Ne demek:) hoş bulduk:)

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma