2 Temmuz 2014 Çarşamba

En Samimi Blog Ödülü (Ben Ödül Almışım Vuhuuu :DD)


Daha önce deepin blogunda ödül dağıttığını görmüştüm. Ödül alan insanların arasında kesin ben yokumdur diye ve kıskançlıktan daha fazla çatlamamak için sadece göz gezdirdim :DD

Ama meğer ödül almışım yaa ben çok sevindim yahu (İçinizden lan abartma) falan diyen olursa gözüme görünmesin klavyeyle ağzına vurarım, dönüp arkama bakmam bile :DD Yahu ilk defa ödül aldım onu da abartarak cılkını çıkartarak anlatmazsam içimde kalır :DD Şu blog camiasında bir sürü ilk yaşadım şu kısacık zamanda aslında yine kimse okumaz diye korkularım vardı ama içimden geldiği gibi okundu okunmadı derdi olmadan yazmaya karar verdim iyi ki de vermişim. Daha çok yeniyim yeni yeni tanışıyorum herkesle ama çokta mutluyum.

Neyse duygularımı ve cümlelerimi toparlama zamanı deep çok çok teşekkür ederim. (Aslında yazılarımın o kadar samimi olduğunu düşünmüyorum. Hatta çok kasıntı yazıyorum bence ama severek yazıyorum. Bu yüzden Ödülü geri alamazsın evet :P :D)

Öyle işte (Şu kelimeler olmasa bağlayamayacam lafın sonunu :P :D) ne diyeyim mutluyum okuyan herkese teşekkür ederim :)

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :D İnşAllah ilk ve son ödülüm olmaz :DD

      Sil
  2. Tebriiikkk :)
    Bence çok samimi ve içten yazıyorsun.
    Bir de kasmasan kendini neler çıkacak kim bilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Oscar alsam bu kadar sevinmezdim :DD (Tamam tamam Oscara biraz fazla sevinirdim :P :D)

      Ne bileyim yazarken çok kasıldığım oluyor bu durumun yazılarıma da yansıdığını düşünüyorum ama bak sen böyle deyince içime su serpildi. :DD

      Kasmasam ne olur kim bilir zaten bilerek kasıyorum kendimi :P :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma