25 Temmuz 2014 Cuma

Devam Etsin Dediklerimiz Mim

Sevgili Uçay beni Şu yazısında mimlemiş buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. (Ay ne bu resmiyet kasıldım yahu) Efenim mim birazcık(!) eski ama mimin iyisi, kötüsü, yenisi, eskisi olmaz he mi? Konusu ise devam etmesini istediğiniz dizi, film, anime var mı varsa neler? İşte başlıyorum (Nihayet :D)

-Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?

Sonları dandik biten bütün diziler devam etmeli bence bir bölüm dahi olsa kafamızdaki soru işaretlerini kaldırmalı ya da görmek istediğimiz tabloyu bize göstermeli.



 Mesela Pasta dizisi; o kadar ayılıp bayılarak izledim. Gel gör ki öyle bir son nasıl ya diye dumur oldum resmen. Buradan senaristlere sesleniyorum o diziyi güzel hatırlamak istiyorum yardımınıza ihtiyacım var :D

hele tiplere :DD

Seri olarak düşünürsek A Gentleman's Dignity dizisinin devamı olsa bayılarak izlerdim herhalde evlilik hayatları nasıl olurdu kim bilir bizim kırklı çıtırların :D

Kendim birleştirmeye kalktım
Görüntü kirliliği için özür :D

-Devam etmesini istediğiniz filmler var mı?


Hımm düşündüm de My Tutor Friend filminin üçüncüsü çıksa hoş olur gibime geliyor :D Yalnız ikincisini bitiremedim :DD Bir de Japon bir film vardı Prenses ve Hizmetkarı diye onun da devamı gelebilir bence :D Son olarak She Is On Duty filminin devamı olsa zevkle izlerdim sanırım :D

alıntı
alıntı


-Devam etmesini istediğiniz anime var mı?

Evet var Skip Beat çok tuhaf yarım yamalak bitti bence kesinlikle devamı gelmeli. Bir de Gakuen Alice devam etmeli :D

Hımm bu kadardı yapmayan var mı bilmiyorum dediğim gibi baya eski bir mim yinede yapmamış üstüne alınan kimse ona pasladım gitti.

ÖNEMLİ NOT: Dördüncü Tekilim Şahısım senin mimi unutmadım canımcım aklımda sorular biraz kazık ama en kısa sürede yapacağım :D (Tekrar yüzsüzlük yapabilmek için çabalıyor :D)

11 yorum:

  1. Yiaa izlemeyeyim diyorum kore dizilerini bugün bi baktım çok güzelmiş ya a gentleman's dignity :))
    Şimdi anlamıyorum ama anlayacağım zamanlar yakın işteee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya çok sevindim :D (Sanki senarist benim :D) bölümler ilerledikçe seveceğini umuyorum :D Kaçıncı bölümdesin peki?

      Sil
    2. Daha 5. bölümdeyim ;)
      Senaristten daha çok seviniyosun çok sevince bakınız dexter :D

      Sil
    3. :D Kesinlikle devam et tabi bırakabilirsinde zevk meselesi sonuçta :) Ama şu kadar söyleyeyim nerdeyse dramın d si yok dizide :D

      Sil
  2. animelere ilgim yok da diğer tüm dizilere ve fimlere katılıyorum tutor serisini izledim sevmiştim ama hatrılamıyorum ben ikinci de park gi woong oynuyordu hatta değil mi? ama niye yarım bıraktın :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlki kadar pek sevemedim ya izlerken sıkıldım kapattım. Tekrar baksam mı ki? Park gi woong Gaksital'daki öğretmen mi?

      Sil
  3. A Gentlemen Dignity hariç hiç birini izlemedim desem ayıp olur ama :D AGD keşke devam etseydi gerçekten komikti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta tavsiyemdir diğer filmlerde öyle ama animeler için bir şey diyemeyeceğim :D

      Aynen AGD başkaydı ya hala açıp açıp izlerim :D

      Sil
  4. Cevaplarına şimdi bakabildim, ellerine sağlık :) O 3 filmin hiçbirini izlemedim nasıl sence? İzlemeli miyim? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmler biraz eski ama gerçekten çok güzeldi hepsi vaktin olduğunda bakmanı tavsiye ederim. Zaten prenses ve hizmetkarı kırk beş dakikalık kısa film :)

      Sil
    2. Vaktim olduğunda bakacağım :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma