16 Temmuz 2014 Çarşamba

Cevapsız Sorular Mimi

Selamlar nasılsınız? (La böylede kendi kendimle konuşmaya bir türlü alışamadım) Evet yine bir mim ile karşınızdayım Dördüncü Tekilinde dediği gibi mim güzeli oldum iyice napayım ya yazacak atraksıyonlu bir olayım yok bende mimlerle idare ediyorum işte :) (Evet dünkü yazımı sildim gayet gereksizdi iyi oldu) neyse mim için tekrar teşekkür ederim aha başlıyom:

-Kaliteyi para ile ölçmek nedir?

Kalitenin parayla ölçülmeyeceğini başıma gelince anladım. Yalnız bu dediğim kıyafet için geçerli. Yiyecek ve içecekte kaliteden yanayım.

-Faşizm nedir? Sence sağ görüş mü yoksa baskı ile kısıtlama mı?

Sağ görüş diye adlandırılan okuduğumdan anladığım kadarıyla başı boş canının istediğini yapmak isteyen insanlar topluluğu.

-Az ile yetinmek, çok ile yetinmek, kanaat etmek nedir? Yetinmek nedir? Ölçütü nedir?

Az ile yetinmekten anladığım elindekinden fazlasına ihtiyaç duyulmaması. Çok ile yetinmek diye bir şeyi ilk defa duydum :D Kanaat etmek ise az ile yetinmeye eşdeğer diye düşünüyorum.

-Her hangi bir zümreye ait olmak nedir? Zümre nedir? Kendinden olmayanı kabul etmemek?

Her hangi bir zümreye ait olmak sizinle aynı imkanlara sahip, siz gibi olan insan topluluğudur. Zümre ise bulunduğunuz çevre gibi düşünmeseniz bile sahip olduğunuz imkan ve şartlarınız sizi o zümreye dahil eder. Kendin olmayanı kabul etmemek ön yargıdır, kibirdir, kısır döngüdür.

-Kendinden olmak nedir? Olmak?

Kendinden olmak deyince aklıma ilk seninle aynı düşünen, hisseden ya da seninle zevkleri aynı olan insana denilen söz ''Sende bendensin'' geldi.

-Kendin kim?

Kendim; içimde birden fazla insan yaşadığını düşünürsek hangisi gerçek ben bilemiyorum. Belki hepsi. Belki de gerçek kimliğimi ararken ortaya çıkan yalancı tipler.

-Alkol tüketmek, uyuşturucu tüketmek, tüketmek, tükenmek?

Zamanla seni, aileni, akrabalarını hatta çevreni tüketen uzak durulası kötü alışkanlıklar.

-Kıyafet. Giyinmek. Hep aynı, hep farklı. Farkı ne?

Farkı olsa olsa boyutudur. Kimisi mini giyerken kimisi o modelin tuniğini giyer. Sanırım moda denen olgu burada başlıyor. Her ne kadar takip etmediğinizi söylesenizde mutlaka renk olarak dahi de olsa zorla takip ettiriyorlar.

-Sevmek. Vücudu sevmek. Ruhu sevmek olmayanı sevmek?

İnsan önce kendini sevmeli kendine iyi davranmalı. (Ruh ve bedeni ikisini de kastediyorum.) Olmayanı sevmek deyince bazen iyi bazen kötü. Neyi nasıl ne ölçüde sevdiğinize bağlı.

-Çift olmak. O çiftten tek olmak. Kişiliği indirgemek?

Bu cümle bana çiftlerin bundan sonra sen ve ben yok ''biz'' varız. Klişesi ve bir o kadar da romantik olayını anımsattı.

-Hayvan yemek. Kanatlı, büyükbaş, küçükbaş?

Her ne kadar et hastası olmasam da mangalı falan çok severim. Hazır konusu açılmışken vejetaryen insanları da anlamıyorum. Burada bahsettiğim o vejetaryenler hani hayvanı canlı yapıp bitkiyi cansız yapanlar var ya hah işte onlar :P

Bu arada isteyen herkese pasladım kolay gele :)

4 yorum:

  1. Mim cevabım hemen gelmiş bakıyorumm :)
    Teşekkür ederim tatlım,çok güzel cevaplar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hemen yayınlamayacaktım. Cümlelerimi o kadar anlamsız kurmuşum ki on kere düzeltmek zorunda kaldım :D Ben senin cevaplarını daha çok beğendim ama :D

      Neyse beğendiğin için teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Bu mim sınav sorusu gibi ya acaba hoca kaç verecek diye düşünüyorum şuan :D
    Ama çok güzel de cevabını vermişin sen kesin 100 alırdın bak :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yahu cevap verirken çok zorlandım :D

      100 almasamda olur 70 falanda işimi görür :P

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma