23 Temmuz 2014 Çarşamba

Beklediğim Dizi ve Filmler

Yazı yazmak isteyen ancak ne yazacağını bilemeyen saçmalama bonuslu D.S.K.'nin dramını okumaktasınız. :DD Haa aklıma geldi en iyisi beklediğim dizi ve filmleri yazayım :D (Sorma çok orjinalimdir kankeyta :D)

Diziler:

It's Okay It's Love
alıntı

İlk olarak dört gözle olmasa bile It's Okay It's Love dizisini bekliyorum başrolleri çok sevmemekle birlikte konusunu seviyorum psikolojik şeyler candır :D Hem Lee Kwang Soo da var :DD

Kısaca Konusu: Psikolojik sorunları olan insanların hayatlarını anlatacak (Ben baya kısadan kestim :D) daha fazla bilgi için buraya bakabilirsin sayın okuyucu :D

Temptation
alıntı

İkinci beklediğim ise Temptation dizisi idi. İlk iki bölümü yayınlandı hatta izledim güzeldi böyle entrikalı aşklı meşkli biraz karışık ama sevdim devam etmeyi düşünüyorum.

Kısaca Konusu: Büyük miktarda borcu olan bir adam para karşılığı kendini zengin bir kadına adar. Yalnız ilk iki bölüm bu konuya biraz uymuyordu ya. Tamam adam para karşılığı kadının isteklerini yapıyordu ama belki ileri ki bölümlerde kendini adar :DD (Kadının isteği daha farklıydı biz abi başta olmak üzere durumu yanlış anladık fesat mıyız neyiz? :D) izlemek için tık :)

Surplus Princess
alıntı

Son olarak Surplus Princess dizisini bekliyorum. Başroller dikkatimi çekmişti. Konusunu okuyunca bir bu kaldıydı dedim. Uzaylıdan sonra bünye bağışıklık kazandı şaşırmıyorum artık abidik gubidik konulu dizilere adamlarda para çok akıllarına ilk gelen fikirle dizi - film yapıyorlar :DD

Kısaca Konusu:  Bir denizkızı sevdiği adamla görüşebilmek için yüz gün içinde insan olmaya çalışır. Daha fazla detay için buraya buyrun :)

Filmler: 

Fashion King
alıntı

Fashion King sade ve sadece joo won için bekliyorum. Konusu pek dikkatimi çekmedi :DD Konu ve ayrıntılı bilgi için buraya bakabilirsin :D

Sıradaki ise Crying Man filmi 456737 gözle bekliyorum sayın okuyucu başrolde jang dong gun var. Zaten bu adam için bile gözüm kapalı izlerim o derece bayandan pek hazzetmesemde jang dong ve konusu için katlanıcam artık hatta ablayı görmem bile :D

Afişin güzelliğine :D (Crying Man)
alıntı

Kısaca Konusu: Profesyonel bir katil ve onun bir sonraki hedefi arasında başlayan aşkı anlatıyor.

Konusu mükemmel değil miğğ? :D Fragman zaten on numara merakla bekliyorum valla. Fragman ve daha fazla bilgi bir tık ötenizde :D

Diğer film ise yiğidimin filmi. Yılan hikayesine dönen başrol kadın karakterleriyle Twenty filmi. Sanırım Lee Yoo Bi artık kesin olarak oynuyor. Jung So Min'nin adı da geçiyordu. Neyse, filmde görürüz artık kimler varmış kimler yokmuş :DD

Daha afişi yok sanırım :(   (Twenty)
alıntı

Kısaca Konusu: Yirmili yaşlarındaki üç erkeğin aşk hayatlarını anlatıyor. Yalnız filmde woocuğum çapkın bir erkeği oynayacakmış hala böğrüm yanıyor yapılır mı benim gibi kıskanç bir fana ha sorarım size yiğidim peki sen niye kabul ettin neyse daha fazla çatlamak istemiyorum sustum :( Karakterler için daha fazla bilgi işte burada :)

Bunun da afişi yok :(  (The Technicians)
alıntı

Son film yine yiğidimin filmi The Technicians. Şu yazı için tekrar baktımda artık iyice her şey netleşmiş :) Karakter ve daha fazla bilgi işte burada.

Öyle işte meraklardayım. Diziler hemen geliyor da filmler çok rötarlı oluyor ya :( Neyse bekliciiz artık benden bu kadar hoşçakalın :)


10 yorum:

  1. Çoğunu bende bekliyorum ama en çokta Deniz kızı hikayesi Surplus Princess dizisini bekliyorum :D
    Umarım Man From The Starsdan aldığımız tadı alırız.. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım nasıl olacak konusu ilginç geldi bana bu arada ben Man From The Stars dizisini yarım bıraktım :/

      Sil
    2. Aaa neden ki ? Çok beğenerek izledim ben :D

      Sil
    3. Sorun bende sanırım bitiremedim o diziyi de :)

      Sil
  2. Normal diziler bitti kore dizilerine saracağım artık :D
    Bu arada ilki baya kısa anlatmışın cidden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen daha başlamadın mı :D Evet kısa oldu boşuna mı link attım sanıyorsun :DD

      Sil
  3. Surplus Princess dizisini bende şimdi merak ettim ne zaman başlıyormuş gidip hemenn araştırayıııım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bakalım nasıl bir dizi çıkacak bende meraklardayım :DD

      Sil
  4. Twenty filmini bekliyorum bende heyecanla ama kadın başrole gelince bir çok şey yazıldı fakat ben So Min'i takip ettiğim için çok sıkı kontrol ediyorum haberleri ve hem Jung So Min'in hem de Lee Yoo Bi'nin ajansından filmde oynayacaklarına dair bir açıklama gelmedi fakat her ikisininde Twenty filmi için sponsor resimleri geldi ayrıca Lee Yoo Bi'nin karekterinin Kang Ha Neul'un oynadığı karekterin kız kardeşi rolünde olduğu söyleniyor yani ikiye ayrılmış siteler ancak resimlerin gelmiş olması iki bayan oyuncunuda oynayacağı gösteriyor bunların dışında şu an ismini hatırlayamadığım bir bayan oyuncu zaten kadroda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yılan hikayesine döndü kadın başrol olayı :) Ben her iki ablayı da beğeniyorum. İkisi de oynayabilir filmde :D Yalnız woodan uzak olsunlar yeter :D

      Dediğim gibi filmde görürüz artık kim varmış kim yokmuş :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma