30 Temmuz 2014 Çarşamba

Bayram Bitti :P

Selamlar. Nasılsınız? Ben çok olmasada iyiyim :)

Bayram tatilim çok sıkıcı geçti. Peki sizin? Ayrıca burayı bırakmak gibi bir düşüncem yok. He başınıza kaldım :D

Geçen yazımda yazdığım kararları uygulamaya başlayacağım. Artık kendimi sevmeye çalışıp, iyi davranacağım. Bundan sonra elalem umurumda değil.

O günkü ruh halim pek geçemedi ama artık daha iyiyim. Anladım ki kendime kendimden başka fayda yok bundan sonra kendime daha iyi davranacağım.

Öyle işte çok yorgunum bundan dolayı pek yazasım yok. Ama merak edenler için bir cee diyeyim dedim :D

En kısa zamanda yeni yazımda görüşmek dileğiyle :))))

10 yorum:

  1. Kendini daha iyi hissetmene çok sevindim.
    Hep başımıza kal emi :)
    Ayrıca bayram tatili gerçekten çok sıkıcıydı ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldım canımcım başınıza :D Senin nasıl sıkıcıydı seninkiyle tatilde değil miydin sen?

      Sil
    2. Yok tatlım daha gitmedik. 11inde gidicez :)

      Sil
    3. Hımm o zaman bayramda yaşadığın sıkıntının üzerine bir güzel eğlenirsin artık :D

      Sil
  2. bende kısa bir tatile çıkmıştım geldim şöyle bir bloglara bakıyordum ana bir baktım geçen yazdığın manyakça yazı sakın bırakıp gitme bizi Haticeee seni yeni buldum :D Allah'tan o karardan vazgeçmişsin çok sevindim tekrar hoşgeldin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He vazgeçtim aslında zaten çok kararlı değildim :D Ama inan çok bunalmıştım. Şimdi daha iyiyim Elhamdülillah :) Yorumlarınızın etkisi de çok büyük sizde benim başımdan eksik olmayın <3

      Sil
  3. Kendini iyi hissediyorsan iyi :)
    Ve tabi ki kendine iyi davranmalısın, hiç canını sıkma :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Evet artık daha iyi hissediyorum :D Yorumlarınızın önemi büyük bu konuda :)

    YanıtlaSil
  5. Anca gelebildim bendee :D
    Çoook geçmiş bayramın kutlu olsun ;)

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma