21 Temmuz 2014 Pazartesi

Anime Mimi

Yeni blogdaş Şapşaloz beni mimlemiş mimler artık zayıf noktam oldu :D Yahu bir insan hepsinide mi ayılıp bayılarak yapar arkadaş :D Animelerle ilgili mim yalnız soruları cevaplarken animelere ara verdiğimi fark ettim bayramdan sonra telafi etmeliyim :) Neyse bu saçma ve gereksiz girizgahtan sonra geçelim mime:

-Hangi tür anime izlersiniz?

Shoujo tek geçerim :DD Ama diğerlerine de açığım öneriniz varsa söyleyebilirsiniz :D

-Animeler de top beşiniz?

Kaichou Wa Maid Sama, Lovely Complex, Skip Beat isim olarak hatırladığım bunlar :/

-Göz koyduğunuz beş kız karakter?

Beş yok ya sadece bir kız oda Misaki Ayuzawa uyuzu :P Ahh Usuim gerçek olaydın ne vardı gül gibin bakardım ben sağa :DD

Gerçek olmalıydın :(
-Göz koyduğunuz beş erkek karakter?

Dedim ya sadece Usui Takumi <3 <3 <3

Farz-ı Misal :D
Alıntı


-Cosplay partisine gitseniz cosplayini yapacağınız üç karakter?

Nanadaki asi tipli Nana'nın cosplayini yapardım :D Diğer ikisi yok (Ne zamandır anime izlemiyorum çaktırmayın :D)

-Kesinlikle animesi yapılmalı dediğiniz üç manga?

Ben genelde tek bölümlük manga okuyorum seri pek bana göre değil. Okuduğum mangalardan olsa olsa çizgi sinema olur oda anca 45 dakikalık kısa film tadında :D Neyse üç örnek verirsem:

*Haikei Nanashi - Sama
*Santa Claus Panic
*Santa'ya Sarılmak



Bittttiii :D Anime izleyen hangi blogdaş varsa ona pasladım :D Kolay gelsin :)

13 yorum:

  1. Yazdıklarından hiçbir şey anlamadım bir tek animeye başlamıştım ondan da tırsıp yarım bıraktım :D Ben de şaşırdım bir animeden korkar gibi olduğum için evet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde korktuğum oldu canım yalnız değilsin :D shoujo anime filmlerdeki tür gibi tarihi, aksiyon vs. gibi shoujo genç kızlar için demek :) Bak mesela kaichou wa maid samayı izleyebilirsin lovely coplexte güzeldi. Sonuncu skip beat animesi de güzeldi :)

      Sil
  2. Sayenizde animeye de başlarım artık :D

    YanıtlaSil
  3. Yaoi anime izlemeyi düşünürsen eğer, Junjou romantica ve Sekaiichi Hatsukoi'yi izleyebilirsin. :) Ben çok severek izledim her ikisinin animesini ve yetmedi mangalarınıda okudum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür bir anime izlemiştim ama pek bana göre değil :( önerilerine göz atacağım yinede merak ettim :D

      Sil
  4. Şu animegillere bir ısınamadım ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ben seviyorum anime ve mangagilleri zevk meselesi canımcım :D

      Sil
  5. usui ' ye göz koyan biri daha mıı bunu kaldıramam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaah benden geçti artık canım. Şu yorumu iki sene önce falan yazmış olsaydın ''Eğer kaldıramazsan sevmeyi bırakabilirsin. Yanlış anlama Usui için değil sağlığını düşündüğüm için hehe'' gibi bir yorum gelebilirdi benden :DD

      Ama benden geçti artık. Usuiyle yaşımdan dolayı yolumu ayırdım ben :DD

      Sil
    2. Tam zamanında demişim o zaman :D 2 senecikten bir şey olmaz canımm :P gerçi benden de geçiyor yavaştan usui'nin de bizle birlikte büyümesi gerek :D

      Sil
    3. Aslında ünili hali manga olarak devam etmiş ama animesi çıkmadı sanırım :/

      Sil
    4. tüh o zaman :( mangalarda hep devam ettirirlerken, animeyi kısa tutuyorlar çok üzülüyorum !!

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma