31 Temmuz 2014 Perşembe

Film ve Dizili Mim

Selamlar nasılsınız? Yeni bir mimle üzerimdeki kasveti atmaya geldim :DD Bu sefer ki mimi Mert'ten yürüttüm :DD Aslında yürütmek değil okuyan herkes mimlendi yazmış e bende okuduğuma göre otomatikman mimlenmiş sayılıyorum. Haksız mıyım? Neyse Mert'in mimine buradan bakabilirsiniz :) Ha unutmadan mimin konusu sevmediğiniz dizi ve filmleri yazmak sanırım üç tane diye sınırlamış. Yalnız benden daha fazla çıkar zannımca hadi başlıyorum:

NOT: Ben uzun zamandır Kore dizisi izlediğim için sayacaklarım kdrama olacak.

Diziler:

Coffee Prince

Herkesin ayılıp bayıldığı bu diziyi ben bitiremedim. Birkaç bölüm sonra hop finale atladım. Evet konusu falan marjinaldi ama sarmayınca sarmıyor. 

49 Days

Bu dizi de çok övülüyordu. Bende merak edip ilk bölümüne bakmıştım. Lakin sonra ki bölüme bir türlü geçemeyip yarım bıraktım. Geçenlerde tekrar bakmaya çalıştım aslında gayet güzel gidiyordu ama yok kaçıncı bölümde bilmiyorum çok sıkıldım ve bıraktım devam etmeyi düşünmüyorum. Ben yine finale zıpladım istediğim gibi bitmedi zaten :(

BOF

Bof değil poff yani hem orjinalinden hem de kdrama versiyonundan acayip derecede sıkıldım. Yine yorumlara aldanıp baktığım bu dizi bana çok itici geliyor. Aslında şimdi hatırladım ben Playfull Kiss dizisini seyredip oradaki başrolün yani KHJ başka dizisini araştırırken bu dizi karşıma çıktı e baktım yorumlarda çok güzel hemen atladım ama maalesef bitiremedim. Sonra ''Orjinali daha güzel yaa.'' tarzı yorumlarla karşılaşınca aslında jdrama dan uyarlama olduğunu öğrendim. Bu sarmadı belki o sarar diye bakayım dedim yok cık ı-ıh yani olmadı bende kendime daha fazla işkence etmemek adına koşarak uzaklaştım :D Ayrıca LMH'nin oyunculunuğu beğenmiştim bu dizide ama sağ olsun hayranlarımı kimse artık koyu antisiyim kendisinin.

Filmler:

Bu kadar iğrenç hastalıklı bir film olamaz tam anlamıyla rezaletti. Beğenen var mı bilmiyorum ayrıca beğenen nasıl neyi beğendi çok merak ediyorum. Filmdeki ensest ilişki öyle bir işlenmiş ki ''Ama onlar kardeş yanlış bu ilişki'' diye düşünürken bir yandan da ''Ay ama ne kadar güzel seviyorlar birbirlerini'' diye düşündürüyor resmen iğrençti. Neyse sıradaki filme geçelim.


Bu filmin amacı neydi anlamadım. Aslında filme ne yorumlarından ne de konusu yüzünden baktım. Ki hiç sevmem korku gerilim tarzı filmleri e kardeşim o zaman niye baktın bu filme derseniz başrolde Matthew Goode var diye başladım :D Kendisini Aşka Yolculuk filmiyle tanıdım. Hem tip hem de oyunculuk olarak çok beğenince oynadığı ne kadar yapım varsa araştırdım karşıma bu film çıktı. İlk dakikalar olayı anlamaya çalışarak geçtiği için pek sıkılmadım lakin film bitti ''E ne oldu şimdi?'' diye dumur oldum. Tamam ortada bir katil var yalnız niye seri katil olmuş hiç bir ipucu yok bir ara küçüklüğünü gösterdiler falan çok tatmin edici değildi çok yüzeysel geldi yani karakterin derinlemesine inmediler sevmedim sevemedim o yüzden, hala amaç ne çözemedim. Ayrıca yönetmen old boy filminin yönetmeniymiş.

Late Autumn

Bu filme de Hyun Bin var diye başladım ama işlenişi çok ağır geldi. Seyrederken içim bayıldı yarım bıraktım. Aradan biraz zaman geçti tekrar bakayım dedim ama yine yarım bıraktım çok bayık geldi.

Öyle işte aslında düşünsem daha bulurum aklıma ilk gelenleri yazdım sadece. Demek ki bu dizi ve filmleri gerçekten sevmemişim :D

Şimdi bu mimi isteyen herkese pasladım. Üşengecim ya paslamak zor geliyor napayım :D Beğenen üstüne alınan herkes yapsın :)

30 Temmuz 2014 Çarşamba

Bayram Bitti :P

Selamlar. Nasılsınız? Ben çok olmasada iyiyim :)

Bayram tatilim çok sıkıcı geçti. Peki sizin? Ayrıca burayı bırakmak gibi bir düşüncem yok. He başınıza kaldım :D

Geçen yazımda yazdığım kararları uygulamaya başlayacağım. Artık kendimi sevmeye çalışıp, iyi davranacağım. Bundan sonra elalem umurumda değil.

O günkü ruh halim pek geçemedi ama artık daha iyiyim. Anladım ki kendime kendimden başka fayda yok bundan sonra kendime daha iyi davranacağım.

Öyle işte çok yorgunum bundan dolayı pek yazasım yok. Ama merak edenler için bir cee diyeyim dedim :D

En kısa zamanda yeni yazımda görüşmek dileğiyle :))))

25 Temmuz 2014 Cuma

KENDİNLE YÜZLEŞ MİMİ

Sevgili komşum mutluluğun dibi beni mimledi çok teşekkür ederim canım. Evet işin ucunda birazda olsa yüzsüzlük var :) Sorular çalışmadığım yerden bakalım ne olacak hadi başlıyorum:

-Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?

Şuan ortaya koymaya çalıştığım bir şey yok ki sadece kendim olarak yaşamaya çalışıyorum.

-Anne ve baban senin için ne ifade ediyor?

Güven, huzur, sığınacak liman.

-İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?

D.S.K. kimdir yazısını okudunuz mu bilmiyorum ben sorunlarımla hemen yüzleşemem. İşte imkansız da benim için kaçılması gereken bir sorun. Ama hayatımda ilk kez kaçmadım ve sonuç hüsran oldu ama hala umudum var. Artık değişim vakti imkansız gibi görünen bir olayın en ufak olma ihtimalini bile değerlendirmek istiyorum.



-Şuan sen kimsin ve ne kadar büyük, parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?

Hayatım çok sıkıcı haddinden fazla monoton ama böyle yaşamak benim seçimimdi. Şimdi olsa yine aynı kararı verirdim sanırım. İstediğim gibi yaşama lüksüne sahip olamasam da seçimlerim hep bu yönde oluyor. İstesem de bu huyumu değiştireceğimi sanmıyorum

-Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?

Benim için biten bitmiştir. Her zaman neşeli ve pozitif olmam buna bağlı sanırım. Evet kalbim kırıldı. Ama hala insanlara güveniyorum. Hala o filmlerdeki aşkı istiyorum.

Çok zorlayıcıydı bu mim. Hislerimi dökmeme yardımcı oldu. Okuyan bütün blogdaşlara pasladım mutlaka yapın :)

Devam Etsin Dediklerimiz Mim

Sevgili Uçay beni Şu yazısında mimlemiş buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. (Ay ne bu resmiyet kasıldım yahu) Efenim mim birazcık(!) eski ama mimin iyisi, kötüsü, yenisi, eskisi olmaz he mi? Konusu ise devam etmesini istediğiniz dizi, film, anime var mı varsa neler? İşte başlıyorum (Nihayet :D)

-Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?

Sonları dandik biten bütün diziler devam etmeli bence bir bölüm dahi olsa kafamızdaki soru işaretlerini kaldırmalı ya da görmek istediğimiz tabloyu bize göstermeli.



 Mesela Pasta dizisi; o kadar ayılıp bayılarak izledim. Gel gör ki öyle bir son nasıl ya diye dumur oldum resmen. Buradan senaristlere sesleniyorum o diziyi güzel hatırlamak istiyorum yardımınıza ihtiyacım var :D

hele tiplere :DD

Seri olarak düşünürsek A Gentleman's Dignity dizisinin devamı olsa bayılarak izlerdim herhalde evlilik hayatları nasıl olurdu kim bilir bizim kırklı çıtırların :D

Kendim birleştirmeye kalktım
Görüntü kirliliği için özür :D

-Devam etmesini istediğiniz filmler var mı?


Hımm düşündüm de My Tutor Friend filminin üçüncüsü çıksa hoş olur gibime geliyor :D Yalnız ikincisini bitiremedim :DD Bir de Japon bir film vardı Prenses ve Hizmetkarı diye onun da devamı gelebilir bence :D Son olarak She Is On Duty filminin devamı olsa zevkle izlerdim sanırım :D

alıntı
alıntı


-Devam etmesini istediğiniz anime var mı?

Evet var Skip Beat çok tuhaf yarım yamalak bitti bence kesinlikle devamı gelmeli. Bir de Gakuen Alice devam etmeli :D

Hımm bu kadardı yapmayan var mı bilmiyorum dediğim gibi baya eski bir mim yinede yapmamış üstüne alınan kimse ona pasladım gitti.

ÖNEMLİ NOT: Dördüncü Tekilim Şahısım senin mimi unutmadım canımcım aklımda sorular biraz kazık ama en kısa sürede yapacağım :D (Tekrar yüzsüzlük yapabilmek için çabalıyor :D)

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Kadir Gecesi

alıntı


Selamlar bugün bin aydan daha hayırlı mübarek Kadir Gecesi. Rabbim en iyi şekilde değerlendirmeyi nasip etsin İnşAllah peki bu gece neler yapmalıyız:

*Bol bol Kuran-ı Kerim okunmalı

*Kaza namazı kılınmalı.

*Gazzedeki Filistindeki kardeşlerimiz için bol bol dua etmeli. Bir de Peygamber Efendimiz (S.A.V.)'in Hz. Aişe annemize öğrettiği şu dua okunmalı:

''Allah'ım sen affedicisin. Affı seversin bizleri de affeyle.''

Rabbim yaptığımızı ibadetleri kabul etsin İnşAllah bizi daha nice Ramazanlara ve bu mübarek geceye erdirsin İnşAllah. Allah'a emanet olun.

Beklediğim Dizi ve Filmler

Yazı yazmak isteyen ancak ne yazacağını bilemeyen saçmalama bonuslu D.S.K.'nin dramını okumaktasınız. :DD Haa aklıma geldi en iyisi beklediğim dizi ve filmleri yazayım :D (Sorma çok orjinalimdir kankeyta :D)

Diziler:

It's Okay It's Love
alıntı

İlk olarak dört gözle olmasa bile It's Okay It's Love dizisini bekliyorum başrolleri çok sevmemekle birlikte konusunu seviyorum psikolojik şeyler candır :D Hem Lee Kwang Soo da var :DD

Kısaca Konusu: Psikolojik sorunları olan insanların hayatlarını anlatacak (Ben baya kısadan kestim :D) daha fazla bilgi için buraya bakabilirsin sayın okuyucu :D

Temptation
alıntı

İkinci beklediğim ise Temptation dizisi idi. İlk iki bölümü yayınlandı hatta izledim güzeldi böyle entrikalı aşklı meşkli biraz karışık ama sevdim devam etmeyi düşünüyorum.

Kısaca Konusu: Büyük miktarda borcu olan bir adam para karşılığı kendini zengin bir kadına adar. Yalnız ilk iki bölüm bu konuya biraz uymuyordu ya. Tamam adam para karşılığı kadının isteklerini yapıyordu ama belki ileri ki bölümlerde kendini adar :DD (Kadının isteği daha farklıydı biz abi başta olmak üzere durumu yanlış anladık fesat mıyız neyiz? :D) izlemek için tık :)

Surplus Princess
alıntı

Son olarak Surplus Princess dizisini bekliyorum. Başroller dikkatimi çekmişti. Konusunu okuyunca bir bu kaldıydı dedim. Uzaylıdan sonra bünye bağışıklık kazandı şaşırmıyorum artık abidik gubidik konulu dizilere adamlarda para çok akıllarına ilk gelen fikirle dizi - film yapıyorlar :DD

Kısaca Konusu:  Bir denizkızı sevdiği adamla görüşebilmek için yüz gün içinde insan olmaya çalışır. Daha fazla detay için buraya buyrun :)

Filmler: 

Fashion King
alıntı

Fashion King sade ve sadece joo won için bekliyorum. Konusu pek dikkatimi çekmedi :DD Konu ve ayrıntılı bilgi için buraya bakabilirsin :D

Sıradaki ise Crying Man filmi 456737 gözle bekliyorum sayın okuyucu başrolde jang dong gun var. Zaten bu adam için bile gözüm kapalı izlerim o derece bayandan pek hazzetmesemde jang dong ve konusu için katlanıcam artık hatta ablayı görmem bile :D

Afişin güzelliğine :D (Crying Man)
alıntı

Kısaca Konusu: Profesyonel bir katil ve onun bir sonraki hedefi arasında başlayan aşkı anlatıyor.

Konusu mükemmel değil miğğ? :D Fragman zaten on numara merakla bekliyorum valla. Fragman ve daha fazla bilgi bir tık ötenizde :D

Diğer film ise yiğidimin filmi. Yılan hikayesine dönen başrol kadın karakterleriyle Twenty filmi. Sanırım Lee Yoo Bi artık kesin olarak oynuyor. Jung So Min'nin adı da geçiyordu. Neyse, filmde görürüz artık kimler varmış kimler yokmuş :DD

Daha afişi yok sanırım :(   (Twenty)
alıntı

Kısaca Konusu: Yirmili yaşlarındaki üç erkeğin aşk hayatlarını anlatıyor. Yalnız filmde woocuğum çapkın bir erkeği oynayacakmış hala böğrüm yanıyor yapılır mı benim gibi kıskanç bir fana ha sorarım size yiğidim peki sen niye kabul ettin neyse daha fazla çatlamak istemiyorum sustum :( Karakterler için daha fazla bilgi işte burada :)

Bunun da afişi yok :(  (The Technicians)
alıntı

Son film yine yiğidimin filmi The Technicians. Şu yazı için tekrar baktımda artık iyice her şey netleşmiş :) Karakter ve daha fazla bilgi işte burada.

Öyle işte meraklardayım. Diziler hemen geliyor da filmler çok rötarlı oluyor ya :( Neyse bekliciiz artık benden bu kadar hoşçakalın :)


21 Temmuz 2014 Pazartesi

Anime Mimi

Yeni blogdaş Şapşaloz beni mimlemiş mimler artık zayıf noktam oldu :D Yahu bir insan hepsinide mi ayılıp bayılarak yapar arkadaş :D Animelerle ilgili mim yalnız soruları cevaplarken animelere ara verdiğimi fark ettim bayramdan sonra telafi etmeliyim :) Neyse bu saçma ve gereksiz girizgahtan sonra geçelim mime:

-Hangi tür anime izlersiniz?

Shoujo tek geçerim :DD Ama diğerlerine de açığım öneriniz varsa söyleyebilirsiniz :D

-Animeler de top beşiniz?

Kaichou Wa Maid Sama, Lovely Complex, Skip Beat isim olarak hatırladığım bunlar :/

-Göz koyduğunuz beş kız karakter?

Beş yok ya sadece bir kız oda Misaki Ayuzawa uyuzu :P Ahh Usuim gerçek olaydın ne vardı gül gibin bakardım ben sağa :DD

Gerçek olmalıydın :(
-Göz koyduğunuz beş erkek karakter?

Dedim ya sadece Usui Takumi <3 <3 <3

Farz-ı Misal :D
Alıntı


-Cosplay partisine gitseniz cosplayini yapacağınız üç karakter?

Nanadaki asi tipli Nana'nın cosplayini yapardım :D Diğer ikisi yok (Ne zamandır anime izlemiyorum çaktırmayın :D)

-Kesinlikle animesi yapılmalı dediğiniz üç manga?

Ben genelde tek bölümlük manga okuyorum seri pek bana göre değil. Okuduğum mangalardan olsa olsa çizgi sinema olur oda anca 45 dakikalık kısa film tadında :D Neyse üç örnek verirsem:

*Haikei Nanashi - Sama
*Santa Claus Panic
*Santa'ya Sarılmak



Bittttiii :D Anime izleyen hangi blogdaş varsa ona pasladım :D Kolay gelsin :)

Kitap Mimi

Selamlar yine mimle geldim ben :D Bu seferki mimi Uçay komşu paslamış çok teşekkür ederim sağ ol komşu :) Başlıktanda anlaşılacağı üzerine kitaplarla ilgili mim hadi başlıyorum:

-Ne sıklıkla kitap okursunuz?

Elimde olsa 7/24 okurum aslında ama maalesef mümkün olmuyor. Yine de sık sık okurum.

-En sevdiğiniz yazarlar?

Üzgünüm ama pek yazar tanımıyorum.

-En beğendiğin kitaplar?

İncir Kuşları

-Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?

Genelde aldıklarım yabancı yazarın kitabı oluyor.

-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Kitap serisi daha önce okumadım yalnız en son okuduğum Bir Çapkına Vuruldum kitabı serinin ilk kitabıymış ona devam etmeyi düşünüyorum. Birde Görücü Usulü Aşk diye bir kitap okumuştum onun da Görücü Usulü Aşk - Vuslat Vakti diye ikincisi varmış onu da okumak istiyorum.



-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?

En çok tarihi okuyorum ya düklü kontesli yalnız diğer türlere de açığım ama içinde mutlaka aşk olmalı!

-En son hangi kitabı okudun?

Bir Çapkına Vuruldum. Buda özeti.

-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?

Şuan okumuyorum.

-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?

Açıkçası pek kitap bloglarını bilmiyorum o yüzden pas.

-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

Bulunduğum zamandan, mekandan, ruh halinden uzaklaşıyorum. Karakterlerin hayatlarına, acılarına, sevinçlerine ortak oluyorum bu yüzden sanırım hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim kitap okumaktan.

Bitti :( Bu güzelim mimi LoverKDeepDördüncü Tekil Kristal Kitap Yasemin'e ve üstüne alınan herkese pasladım kolay gelsin :)

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Gugıl Sağolsun

Sağ olsun google blogumun reklamını iyi yapmakta :DD Aslında ifşa etmek gibi bir niyetim yoktu ama maksat muhabbet olsun hem kim bilir bende hangi postta böyle rezil oldum daha da olacak gibiyim :DD

You're all surrounded yorumları blog:  Evet bu diziyi şimdilik askıya alsam da ilk dokuz bölümü için yazdığım bir postum var aha burdan bakabilirsiniz. Altta da yorumları var zaten gerçi yorumları derken dizi için düşüncelerimizi yazdığımız postta kastedilmiş olabilir bilemedim. Neyse en azından ilk dokuz bölümünü buldun :DD

You're All Surrounded Replik: Bir üstteki yazımda ilk dokuz bölümünü yazdığımdan bahsetmiştim. Hatta postun içinde komedili bir replik paylaşmıştım. İnşAllah işini görmüştür :DD

Etrafın Sarıldı Kore Dizi: Devamını getiremeden hop bloguma ışınlanmış :DD Kesin gugıl araya girmiştir. Zaten o yüzden rezil olmuyor muyuz :DD Acep devamı neydi ki izle? Konusu? Merak ettim bak :)

Karagözlüm Replikleri: Evet yeşilçamla replikleri ile ilgili bir postum vardı işte burada bir yeşilçam sever daha üstelik on numara bir filmdir ay canım çekti izlesem mi ki? :DD

Hepte etrafın sarıldı dizisinden bulmuşlar beni askıya aldıydım bu diziyi ben acep devam etsem mi? :D








Çekilişe Katıldım

Sevgili Kuronuma'nın başlattığı çekilişe katıldım şuraya tıkladığınızda görebilirsiniz. Bu sefer çok istiyorum bu çekilişi kazanmayı o yüzden post olarak hak kazanmak istedim :DD İnşAllah ben kazanırım :DD

18 Temmuz 2014 Cuma

O mu Bu mu Mim!

Yine bir mim ile geldim ben :D sağ olsun viva dan rica ettim. Evet yaptım yüzsüzüm yakında blogun adını bir yüzsüzün yaşantısı falan diye değiştircem :D Neyse lafı uzatmak istemiyorum. Aşağıdan devam edebilirsiniz.

Aşk mı Bağlılık mı?

Aşk

Gurur mu teslim olmak mı?

Teslim olmak

Sarışın mı esmer mi?

Niye kumral yok :( Neyse Kıvanç'ı düşünerek sarışın diyorum :)

Yeşil göz mü mavi Göz mü?

Yeşil göz

Et mi tavuk mu?

Tavuk

Karpuz mu kavun mu?

Karpuz

Gümüş mü altın mı?

Altın varken gümüş neymiş :D

Kedi mi köpek mi?

Her şeye rağmen köpek :D

Beyaz mı siyah mı?

İkisi de favori rengim ikisini de seçiyorum :D

Yağmur mu güneş mi?

Elbette yağmur <3

Mesajlaşmak mı aramak mı?

Aramak, faturalar falan neyse canım boş ver diğer soruya geçelim :D

Bodrum mu Çeşme mi?

İkisine de gitmedim pas o yüzden

Deniz mi Havuz mu?

Deniz gördüm ama hiç yüzmedim zaten yüzme bilmiyorum ben neyse pas.

Bitti bu kadardı bu mimi postu okuyan herkese pasladım kolay gelsin :)

17 Temmuz 2014 Perşembe

Kdrama Sevilesi Diğer Çiftler

Bu aralar -aslında uzun zamandır- başladığım bir kdramanın sonunu getiremedim. Heyecanla beklediğim diziler dahil bir kaç bölümden sonra pat bir şey oldu ve ben her seferinde yarım bıraktım. Bundan dolayı  vakti zamanında ayılıp bayılarak izlediğim dizileri tekrar izlemeye başladım. Kimilerine ise sadece diğer çifti özlediğim için baktığım oldu işte bende birkaçını derleyip sizlerle paylaşıyorum:

Gumiho - Hala ve yönetmen

Bu ikili benim favorimdi. Genelde insanlar çok sıkıcı bulmuş bu ikiliyi lakin benim sahnelerini dört gözle beklediğim çiftti kendileri. Her sahnesi komedili romantikti :DD Şu sıralar bu çift için tekrar bakmayı düşünüyorum bu diziye.

Patronu Koru - Moo Won ve Na Yoon

Şimdi bu ablayı ilk Personal Taste dizisinde görüp etmediğim beddua kalmamıştı. Ama bu diziyle sevdirdi kendini hatta kdrama tarihine ''İkinci kızlarda sevimli olabilir bir kere hıh'' diyerek adını altın harflerle yazdırmıştır :D Dizinin neşe kaynağıydı resmen geçenlerde tekrar baktım hatta bu çift için :D

Wild Romance

Bu kadar şapşirik ama aynı zamanda sevimli bir çift olamaz. Başrolleri de çok sevdim elbette ama bu ikili bambaşkaydı :D Hatta durun aklıma gelen bir repliği caps yapıp paylaşayım okuyun ne kadar orjinal bir çift olduklarını görün :)


:DD çok eğlencelilerdi yahu en kısa zamanda tekar bakmalıyım :D

Heirs - Bo Na ve Chan Young

Heirs dizisine katlanmam -woo bin dışında- bu çifttir. Çok şapşirikti ikisi de özellikle Bo Na :D hele kıskançlıkları çok şekerlerdi yahu. Şimdi ek bilgi gibin bir şey verirsek ben bu diziyi bitiremedim. Woo Bin üzüldükçe sinir oldum Lmh'den daha çok soğudum falan ama nedense aklıma bu çiftte geldi demek ki gerçekten sevmişim :)

AGD - Im Me Ah Ri ve Avukat

Bu diziyi güncel takip ettiğim zamanlar favori çifttim bu ikisi idi. Gerçi hala da öyle kızın aşkından vazgeçmeyişini her fırsatta aşkını ilan edişini çok çok sevdim.Yalnız bu diziye tekrar tekrar baktıkça kim do jin gerçek adıyla Jang Dong Gun karizması da ayrı bir yere sahip oldu bende :D Maalesef  Kim Ha Neul ablayı ya da teyzeyi fazla beğendiğimi söyleyemeyeceğim :/ Neyse her postunu okuduğum bu dizi tekrar tekrar seyredilecek türden bir dizi izleyin yaşlı deyip geçmeyin :)

Secret Garden - Yoon Seul ve Oska
Alıntı
Şimdi efendim ben ne bu dizide ne de The King 2 Hearts dizisinde Ha Ji Won teyzeye ısındım. Fanları kusura bakmasın ya da baksın kadın bana çok itici geliyor.  Diziyi çok sevmesem de  şapşirik çifti beğendim. Oska ve Yoon Seul tam birbirleri için biçilmiş kaftanlardı çok sevdim ikisini de :D

Bu kadardı biliyorum biraz yavan oldu görsel açıdan ama elimden bu kadarı geliyor idare ediverin :D Belki ikinci bir post çıkar bu yazıdan bilemiyorum. Öyle işte kendinize dikkat edin :)


16 Temmuz 2014 Çarşamba

Çiftlerim Mim

Evet yine ve yine bir mim :D Artık kimse beni mimlemeyecek diye korkuyorum :D Ama beni mimlemeye devam edin lütfen :D Efendim sıradaki mim ise Kdrama da birlikte görmek istediğiniz çiftler Kuronuma'nın blogunda görüp isteyen herkese  pasladım yazısını okuyunca direkt atladım çünkü konusunu çok sevdim :D Yalnız bir de şart var en az üç en fazla beş çift olması lazım benim çiftlerim üç tane hadi başlıyorum:


Kim Woo Bin ve Uee bu kızı YB'de sevmemiştim. Sonra Ojakgyo dizisi ve RM derken ısındım :D Woo Bin zaten yiğidim dizi çekse diye baktığım her fotoğrafına gifine sanki ilk defa woocuğumu  görüyormuşçasına ağzımın suyunu akıttığım tekrar tekrar katlanarak aşık olduğum öhömm falan filan işte Ramazan Ramazan günaha sokmayayım kendimi :D Neyse KWB dizi çekse yalnız kimle olsa diye (Gerçi tek kişilik olsa daha iyi olur kanaatindeyim kimse izlemese bile ben izlerim :D) kısa bir düşünceden sonra aklıma bu kız geldi boy olarakta uygun diye düşünüyorum. Yalnız gerçek hayatta aralarında bir şey olursa Uee'nin saçını başını yolar eline veririm net!


Song Ye Jin ve Park Shi Hoo birlikte bir dram çekseler bayıla bayıla izlerim. Helede intikamlı falan of of ağzımın suyu aktı :DD


Son olarak Lee Kwang Soo nam-ı diğer hain zürafa ve lee yoo bi çiftini tekrar bir arada görmek istiyorum. Nice Guy daki favori çiftimdi. Romantik komedi türünde bir kdrama çekseler fena olmazdı hani :D

Benden bu kadar üç beni kesmez beş yaparım derken üç yetti de arttı bile. Mimin güzelliğinden çok seçici olduğumu unutmuşum :D Yalnız bütün çiftler içime sindi zevkle yaptım mimi. Sıra geldi paslamaya Merve'yeLoverK adaşıma  Hilal'e Atarlı Hatuna ve Kore'ye Sevgiler blogdaşlara ve isteyen herkese pasladım yapın bizde okuyalım :DD

Cevapsız Sorular Mimi

Selamlar nasılsınız? (La böylede kendi kendimle konuşmaya bir türlü alışamadım) Evet yine bir mim ile karşınızdayım Dördüncü Tekilinde dediği gibi mim güzeli oldum iyice napayım ya yazacak atraksıyonlu bir olayım yok bende mimlerle idare ediyorum işte :) (Evet dünkü yazımı sildim gayet gereksizdi iyi oldu) neyse mim için tekrar teşekkür ederim aha başlıyom:

-Kaliteyi para ile ölçmek nedir?

Kalitenin parayla ölçülmeyeceğini başıma gelince anladım. Yalnız bu dediğim kıyafet için geçerli. Yiyecek ve içecekte kaliteden yanayım.

-Faşizm nedir? Sence sağ görüş mü yoksa baskı ile kısıtlama mı?

Sağ görüş diye adlandırılan okuduğumdan anladığım kadarıyla başı boş canının istediğini yapmak isteyen insanlar topluluğu.

-Az ile yetinmek, çok ile yetinmek, kanaat etmek nedir? Yetinmek nedir? Ölçütü nedir?

Az ile yetinmekten anladığım elindekinden fazlasına ihtiyaç duyulmaması. Çok ile yetinmek diye bir şeyi ilk defa duydum :D Kanaat etmek ise az ile yetinmeye eşdeğer diye düşünüyorum.

-Her hangi bir zümreye ait olmak nedir? Zümre nedir? Kendinden olmayanı kabul etmemek?

Her hangi bir zümreye ait olmak sizinle aynı imkanlara sahip, siz gibi olan insan topluluğudur. Zümre ise bulunduğunuz çevre gibi düşünmeseniz bile sahip olduğunuz imkan ve şartlarınız sizi o zümreye dahil eder. Kendin olmayanı kabul etmemek ön yargıdır, kibirdir, kısır döngüdür.

-Kendinden olmak nedir? Olmak?

Kendinden olmak deyince aklıma ilk seninle aynı düşünen, hisseden ya da seninle zevkleri aynı olan insana denilen söz ''Sende bendensin'' geldi.

-Kendin kim?

Kendim; içimde birden fazla insan yaşadığını düşünürsek hangisi gerçek ben bilemiyorum. Belki hepsi. Belki de gerçek kimliğimi ararken ortaya çıkan yalancı tipler.

-Alkol tüketmek, uyuşturucu tüketmek, tüketmek, tükenmek?

Zamanla seni, aileni, akrabalarını hatta çevreni tüketen uzak durulası kötü alışkanlıklar.

-Kıyafet. Giyinmek. Hep aynı, hep farklı. Farkı ne?

Farkı olsa olsa boyutudur. Kimisi mini giyerken kimisi o modelin tuniğini giyer. Sanırım moda denen olgu burada başlıyor. Her ne kadar takip etmediğinizi söylesenizde mutlaka renk olarak dahi de olsa zorla takip ettiriyorlar.

-Sevmek. Vücudu sevmek. Ruhu sevmek olmayanı sevmek?

İnsan önce kendini sevmeli kendine iyi davranmalı. (Ruh ve bedeni ikisini de kastediyorum.) Olmayanı sevmek deyince bazen iyi bazen kötü. Neyi nasıl ne ölçüde sevdiğinize bağlı.

-Çift olmak. O çiftten tek olmak. Kişiliği indirgemek?

Bu cümle bana çiftlerin bundan sonra sen ve ben yok ''biz'' varız. Klişesi ve bir o kadar da romantik olayını anımsattı.

-Hayvan yemek. Kanatlı, büyükbaş, küçükbaş?

Her ne kadar et hastası olmasam da mangalı falan çok severim. Hazır konusu açılmışken vejetaryen insanları da anlamıyorum. Burada bahsettiğim o vejetaryenler hani hayvanı canlı yapıp bitkiyi cansız yapanlar var ya hah işte onlar :P

Bu arada isteyen herkese pasladım kolay gele :)

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Random Play Mim

Alakasız resim koymayı seviyorum :D


Sağ olsun şeker kız Hilal beni Şu yazısında mimlemiş. Varol canım :D Mimin konusu ise şarkı listenizi açıp karışık moduna getirip her soruya şarkıyla cevap vermek :) Kulağa gayet keyifli gelse de benim ne bilgisayarımda ne de telefonumda müzik listem yok :DD Yanlış anlaşılmasın müzik dinlemeyi seviyorum ama listem yok işte neyse bende kendi listemi yapıp mime başladım hadi bakalım:

*Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?

Bir Başka Sevgiliyi Sevemem - Cem Özkan  (Tam kel alaka ha :D)

*Kendini nasıl tanımlarsın?

Nilüfer - Şov Yapma (Ne şovu yapıyor muşum acep :DD)

*Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?

Kendi - Kelden Adam (Hayıırrr kellerden hoşlanmıyorum çıka çıka bu çıktı yav vurun beni :DD)

*Bugün nasıl hissediyorsun?

Kim Kyu jong - Yesterday (Ben ayrılamadım bile :( )

Sonsuza kadar senden ayrı kalmak istemiyorumm....

*Yaşam amacın ne?

Grup Nara - Gitme (Al bir alakasız daha pöff :DD)

*Motton nedir?

Göksel - Senden Başka (niye bütün her şey sana çıkıyor yahu pess)

Alıntı


*Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?

Teoman - Sevdim Seni Bir Kere (Canlarım ya :DD)

*Ailen senin hakkında ne düşünür?

Orhan Gencebay - Kır Gönlünün Zincirini (Bu soruya çok güzel oldu bu cevap :DD)

*En çok düşündüğün şey nedir?

ss501- Love Ya (Pess)

*2+2?

Ege - Beni Yorma (Aynen yahu cevap belli yormayın beni :D)

*En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

Gül Kokusu - Burcu Güneş (Yinede uydu :D)

Gül kokusu kalır sana dokunanın elinde elinde. <3

*Hayat hikayen nedir?

Mustafa Sandal - Gönlünü Gün Edeni (lan bütün şarkılar anlaştınız mı oğlum :D)

*Büyüyünce ne olmak istiyorsun?

A Gentleman's Dignity - High High (Bak buda biraz uydu sanki :D)

*Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?

Boş ver Arkadaş - İlhan İrem  (Aynen yahu! Yok arkadaş bu şarkılar anlaşmış :D)

*Düğününde hangi şarkı ile dans edeceksin?

Evet mi Hayır mı - Kamuran Akkor  (Baştan anlaşamda davetlilerin önünde rezil etme beni :DD)

*Cenazende ne çalacak?

Zaz Je Veux (Şurdan da iki kilo patates :D)

*Hobin ilgi alanın nedir?

Oh Olsun - Füsun Önal  (Beterin beteri varmış :D)

*En büyük korkun nedir?

Aylin Aslım -  Bir Çocuk Sevdim  (Korkunun ecele faydası yok :D)

*En büyük sırrın nedir?

Sarp Apak - Efulim (Alakasızlara hoş geldin genç :D)

*Şuan ne istiyorsun?

Teoman - Rüzgar Gülü (He ya olsada döndürsem :DD)

*Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?

Manga Dursun Zaman (Cenazemde çalan şarkı bu olmalıydı :D)

İşte bir mim daha bitti bu mimi İlk İnsanRomanlardaki PrensesCanımcım ve tabiki üstüne alınan herkese pasladım :)

Plaza Mimi

Selamlar nörüyonuz bakam? Ben bugün daha iyiyim Elhamdülillah. Bugün komşularda gezinirken mimlendiğimi gördüm. Evet evet bu sefer yüzsüzlük yapmadan mimlendim :DD Hilal'in mimini bazı sebeplerden dolayı hemen yapamayacağım için bende mutluluğun dibi şekerinin bana pasladığı mimi önce yapmaya karar verdim. Yav sanki uzun zamandır bloguma gelmemişim gibi hissediyorum kendimi hayırdır İnşAllah :) Neyse hadi mime başlıyorum:

  • Blog ismin neden bu? Özel bir anlamı var mı?
Hımm çok özel bir anlamı yok. Daha önceki bir mimde cevap verdim sanırım buna benzer bir soruya. İlk blogumu özentilikten açmıştım. Bu blogumu ise sadece kişisel olarak kullanmayı planlıyordum. Hatta ilk postum kişisel bir yazıydı. Ama sonra blog amacından saptı daha doğrusu özentilik damarım kabardı :DD Kişisel Notlarım olan adını Bir Özentinin Blogu diye değiştirdim. Ama böylesi daha iyi oldu artık pek kişisel şeyler paylaşmak istemiyorum çok bunalır ve konuşacak kimse bulamazsam anca öyle.

  • Hayatının en acı olayı ne ki? Ölüm dışında sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç?
Ölüm dışında öyle pek yaşamadım. Yalnız on seneden fazla tanıdığım bir arkadaşımın(!) aslında tanıdığım gibi biri olmadığını çok geç öğrendim. Aslında ufak tefek olaylar oldu ama ben her seferinde mallığıma doymayıp kendi kendime şans verdim. İnsanlara hemen güveniyorum. Karakterini gözüme gözüme soksa bile tekrar ve tekrar güveniyorum yalnız hayatımdan çıkarınca sanki o kişi hayatımda hiç var olmamış gibi yaşıyorum.

  • Yurt dışında görmek istediğin bir yer var mı?
Olmaz mı :D hatta dünya turuna çıkmayı istiyorum. Ama en azından dünya turuna çıkamasam da Hawaii'yi görmek istiyorum. Bir de Aşka Yolculuk diye bir film seyretmiştim bol bol İrlanda'yı gösterdiler filmde oraya da bayıldım. FLY sayesinde de Macau'yu görmek istiyorum. Bir de Kabe'yi görmek istiyorum. Hatta en çok orayı görmeyi istiyorum İnşAllah gitmek nasip olur :)


  • Hayatının kitabı ne?
Şöyle bir düşündümde öyle bir kitap yok sanırım.

  • Koleksiyonun var mı varsa ne?
Sayılır mı bilmiyorum ama pullu mendil topluyorum düğünlerden :D



  • Hangi enstrüman olmak isterdin?
Hangi enstrüman olsam rahatım yerinde olurdu ki bilen varsa söylesin :DD Neyse ben en sevdiğim enstrüman olan piyanoyu seçiyorum :D



Bitti :( Eğlenceliydi sanırım mim yapmayı her zaman seveceğim :D Bu mimi Reyhan'aHilal'e ve yapmak isteyen bütün komşulara misafirlere pasladım kolay gelsin :)

13 Temmuz 2014 Pazar

Ölüyorum

Var mı böyle hastalık yahu başım dönüyor (Evet şuan bile) buna bağlı olarakta midem bulanıyor. Kusamıyordum bile beş dakika öncesine kadar.

İlk kusma denemesinde burnum kanadı. Uzandım geçmedi oturdum geçmedi yüzümü yıkadım geçmedi bir de sürekli uyku halindeyim. Beş dakika önce mutfağa gittim annem sahur için bir şeyler yapmış onların kokusu sağ olsun midemi daha da altüst etti. Nihayet üzerinize afiyet kustum. İki üç dakika rahatladım ama şimdi her şey başa döndü pöfff.

Nasıl oldu anlamadım yav bi uyandım başım dönüyor. Kansızlık var bende alışkınım birazdan geçer diye diye daha kötü oldum. Ay daha fazla yazamıcam dikkat edin kendinize.

11 Temmuz 2014 Cuma

Beş Kelime Mimi

Evet yine bir mim yapmanın mutluluk sarhoşluğuyla yazıyorum bu satırları :D Canımcım Dördüncü Tekil arkadaşımdan rica ettim bu mim için (Hala yüzsüzlük demiyo pes :D) çünkü çok beğendim hemende yapmaya koyuldum :D hadi başlıyorum:

AŞK

Bence aşk çok geniş bir duygu. Yani bir insan Allah'a sonra, her hangi bir filme, kitaba, resme, yemeğe, eşyaya, ülkeye, şehre, söze vs. aklınıza gelebilecek her şeye aşık olabilir. Ama bunların haricinde karşı cinsin birbirlerine hissettiklerinden biri de aşktır. Yalnız karşılıklı olması bence en makbulüdür. İnsan üzüldükten sonra anlıyor.

HAYAT

Her şeyi ciddiye alacak kadar değerli. Hiçbir şeyi ciddiye almayacak kadar da değersiz değildir.

UMUT

Umut her zaman için her şeyde vardır. Bence insan ''Artık hiçbir şeyden umudum kalmadı'' dediği zaman bile içinde umut taşıyordur. Çünkü ne olursa olsun yaşamayı herkes sever ve her zaman bir umuda tutunur diye düşünüyorum.

ACI

İnsanın olgunlaşmasında tecrübe sahibi olmasında rolü büyük (Edebiyata gel :D) İnsan acı çekecek ki büyüsün, olgunlaşsın elindekinin kıymetini anlasın hatalarından ders alsın dimi ama :)

GÜLMEK
Bu capslere çok gülüyom ya
belki seni de gülümsetir :D
alıntı
Eşittir D.S.K. :) gülmek güzeldir kalori yakarsın :D Nedense en zorlandığım kelime bu oldu. Aslında sürekli gülen  bir insanım ya da güler yüzlü müydü o kelime bilemedim. Ama dediğim gibi gülmek güzeldir. Hala çocuk yanınızı kaybetmediğinize işarettir bence. Tabi içten gülümsemeyi kastediyorum. Her daim gülün İnşAllah.

Bir mim daha bitti şu bu demek daha doğrusu bağlantı eklemek zor geldi. Beğenen, isteyen yapsın :) Neyse ben gittim. Kendinize iyi davranın :D



10 Temmuz 2014 Perşembe

Sorgu Mimi




Sağ olsun Mervecim beni mimlemiş lakin mimin başında pencere mimi vardı ben şu yazımda yapmıştım bir tane belki aynı mimden bahsediliyordur bilemedim. Neyse ben direkt soruları birazcık garip olan sorgu mimine geçiyorum öhöm :D

-Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?

Baya uzun bir zaman önce bir kalbin iki kişiyi birden sevebileceği bilimsel olarak kanıtlanmış diye bir şey duymuştum. Öyle bir insan için açık ilişki tam ideal yalnız diğer görüştüğü kıskançlık falan yapabilir dikkat etmeli. :D Bence saçma çünkü ben birini sevince gözüm başkasını görmez üstelik ben de çok kıskancım :))

-Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün?

Valla marka takıntısının sadece eşcinsellerde olduğunu düşünmüyorum. Genelde giyimine özen gösterenler marka takılır. Dar pantolon giyenleri eşcinsel diye düşünmezdim ama yakıştırmazdım da Korelileri izleye izleye gözüm alıştı o tür pantolonlara yalnız hala bir erkeğe yakıştırmıyorum dar pantolon.

-Küçükken evcilik oynamayı sever miydin? Bebek oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı yoksa erkek arkadaşın mı?

Ben hem bebeklerimle oynar, hem de futbol maçı yapardım. İkisinide severdim. Daha çok erkek arkadaşlar vardı mahallede bizden biraz büyüklerdi ama beraber oynardık. Onun haricinde biz üç kızdık.

-Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Dans etmeyi sever misin?
-Fantazilerin var mı?

Genelde Türkçe dinlerim. Dans etmeyi de severim. Tabi yaptığım hareketlere dans denir mi bilmiyorum :P :D

Fantazi kısmına pas diyorum :P

-X'den Next olur mu? Eski sevgiliyle arkadaş kalınabilir mi?

Olanı var çevremde şahit oldum. Ama tabi nasıl ayrıldığına bağlı mesela kimileri ayrıldıktan sonra kıymetini anlıyor partnerinin olunabilir gibime geliyor. Eski sevgiliyle arkadaş kalan var mı bilmiyorum ama bence kalınmaz :)

-Pisavur takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?

Pisavur kısmına da pas. Beden eğitimi derslerini severdim.

-Sizce eşcinseller narsist midir?

Bence de her insanda narsistlik vardır. Kimilerinde daha fazla olabilir. Eşcinseller de bu kategoriye girebilir bilemedim :P :D

-Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?

Her ne kadar ayran gönüllü olsamda birisini çok beğenince diğerlerini gözüm görmüyor dediğim gibi. Neyse cevabım

Kim Woo Bin Yiğidom :DD

Bak nasılda
mutlu oldu :DD

Yapmak isteyen herkese pasladım gitti :)

9 Temmuz 2014 Çarşamba

Kpop Mimi


Resme aldanmayın :D

Alıntı

Yüzsüzlüğün doktorasını yapmış biri olaraktan sevgili loverK adaşıma kendimi mimlettirdim :DD Yalnız bende onun gibi  Kpop özürlüyüm bu yüzden cevaplarımda hep aynı kişilerle karşılaşırsanız o kişileri çok sevdiğimden değil yani :DD Beni zorlayacağını düşündüğüm mime başlıyorum hadi bakalım:

-En beğendiniz kız / erkek kpop grupları?

Kız grubu olarak KARA diyorum :DD erkek ise; Cnblue ve 2PM

-Beğendiğiniz kpop grubu üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz. Neden?

Hımm sevmek demeyelim de yakın bulduğun diyelim. Sevmek daha farklı daha yoğun hepsini sevecek kadar tanımıyorum çünkü neyse cevaba gelirsek:

KARA: Park gyuri (RM'ye konuk olmuştu orada grubundaki diğer üyelere nazaran daha samimi geldi)

CNBLUE: Lee jong Hyun (Tamamen görsel olaraktan seçtim :DD diğerlerinin görünüşleri kötü demiyorum ama gamzeli prensin yeri ayrı öhöm :DD)

2PM: Chansung (Nedense bu grupta içlerinden en çok bu çocuğu beğeniyorum :D)


Diğerlerini de temsilen
geldi :D


-Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz üç erkek üye?

Hımm 2PM'den Jang Wooyoung DBSK den Yoochun ve BigBang T.O.P. diyorum :D

-Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz üç kız üye?

SNSD den Yoona T-ara'dan jiyeon ve f(x) krystal (hepsi de izlediğim dizlerde sevdiğim karakterlerdi :D)

-Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz en sevimli kız / erkek kpop üyeleri?

Hımm  A Pink üyesi Eun Ji ve SHINee den choi Minho :DD (Nedenini bilmiyorum ay kardeş olsak hiç anlaşamazmışız :DD)

-En çok görmek istediğinz kpop üyesi?

Kpop üyesi mi bilmiyorum ama se7en ve Cnbule full kadro :DD bir de 2PM den Chansung ve Wooyoung bir de ss501 ful kadro :DD

Bir mimin daha sonuna geldim. Sanırım beni en zorlayan mim buydu :DD ama çokta eğlendim yaparken şimdi bu mimi Merve'ye pasladım. İsteyen herkes yapabilir tabi. :)


7 Temmuz 2014 Pazartesi

Dünden Bugüne Ramazan


Alıntı


Biraz önce Dün Gibi çizgi sinemasını seyrederken bende Taeko gibi geçmişe gittim. Aklıma bir kaç anı geldi.

Sonra Ramazan ayı ve bayramlar geldi aklıma. Eskiden dört gözle beklerdim bayramı. Aldığım kıyafetlerim benim için çok değerliydi. Her gelene giyiverirdim kıyafetlerimi dolabımda en başa asardım. Heyecanlanırdım bayram gelse diye. Arife günü uyuyamazdım mesela.

Sahur için heyecanlanır davulcunun sesini duyunca sevinirdim. Bayram için erkenden valizimi hazırlar sabahı zor ederdim. Küpeciğe çıkardık çoluk çocuk :)

Köyde kuzenlerle, bizimkiler senenin son teravihi için camiye gittiklerinde, evi talan ederdik :D Ertesi gün erkenden kalkar, kıyafetlerimizi giyerdik. Herkesin ellerini öperdik. Para veren olunca da sevinirdik :D

Şimdi ise:

Bayram alış verişi neredeyse işkence geliyor. Zaten Ramazandan önce alış veriş yaptığım oluyor ''Ay bunu daha yeni aldım bayramda da giyeyim.'' deyip götürüyorum.

Sahuru ben hazırlıyorum ne zamandır. Davulcumuz yok :( millet ''Biz saat kuruyoruz.'' falan deyip şikayet etmiş sanırsam. Valiz olayına gelince ütü bilmem ne oda zor geliyor son güne bırakıyorum çoğu zaman :( Yaşımdan dolayı küpeciğe çıkmıyorum. Artık eskisi gibi çoluk çocukta kaynamıyor sokaklar :(

Hepimiz büyüdük kuzenler evlenip çoluğa çocuğa karıştı. Koca evde ben kaldım. Bayramlar çok sıkıcı geçiyor. Bu bayramın da pek farklı olacağını sanmıyorum :/

Sanırım bende Taeko gibi biraz geçmiş takıntılıyım. Çocukluğum acı tatlı bir sürü anılarla geçti. Çok kötü şeylerde yaşadım ama hala çocukluğuma dönmek istiyorum. Ya da en azından o eski heyecanım gelse :/ Ne oldu da o heyecan gitti bilmiyorum. Büyüdükçe bazı şeyleri daha kolay idrak ettim. Her şeyin göründüğü gibi toz pembe olmadığını gördüm. Kendi kendime yalnızlaştım her şeyin bu kadar rahat elde edilmesi artık canımı sıkıyor. Okulda mektup yazmayı öğrenmiştik mesela şimdi hala öğretiliyor mu merak ediyorum.

Kaçıp gidesim geliyor çoğu zaman. Her türlü teknolojiden uzak üç beş insanın yaşadığı kendi halinde saf ama içi dışı bir insanlarla yaşamak istiyorum. Gerçi öyle bir yer var mıdır emin değilim. Hiç olmazsa kendimle baş başa kalbileceğim, şöyle bir kaç günlüğüne de olsa gidebileceğim bir sahil kasabası ya da ada olsa ne kadar güzel olurdu. :D

Mesela böyle bir yer :)
Alıntı


İyice dağıttım konuyu. Yine de Rabbim'e şükür ne diyeyim. Allah'a emanet olun ve kendinize iyi davranın <3


5 Temmuz 2014 Cumartesi

Ortaya Karışık (Dizi, Film ve Kitap)


Her yerde karşıma çıkan bu kitabı çok merak ettim. Nette biraz içeriğine baktım. Kızın kafasında bim poşetiyle koşması He Was Cool filmini hatırlattı. Zaten çok komik deniyor. Okuyan bilgilendirsin lütfen sizce almalı mıyım?

Hımm sonra iki film bekliyorum. İlki Hindistan yapımı olan Ek Villian. Konusu falan değilde direkt başrol oyuncusu olan meteor dikkatimi çekti :DD Geçen sitenin tekinde altyazısız olarak çıktı karşıma. Pek beğenmedim hele kavga sahneleri pöff  :/ İnşAllah ikinci bir Jab Tak Hai Jaan vakası olmaz :)

Konusu: Kız arkadaşının intikamı peşinde olan adamı anlatıyor. Fragmanda aşağıda :D


Başroldeki meteor :DD Hiç hintliye benzemiyo dimi :)

İkinci beklediğim film ise Confession sırf RM'nin hayın zürafası oynuyor diye merak etmiştim :DD Sonradan konusunu okuyup, fragmanını görünce film  baya ilgimi çekti. Merakla bekliyorum.

Kısaca konusu: Üç yakın arkadaşın karıştıkları bir cinayeti ve sonrasında yaşananları anlatıyor sanırım. Aklımda böyle kaldı :DD


Buda fragmanı ayrıca filmde joo ji hoon (Düşlerimin Prensindeki Prens) ve ji sung (Secret dizisinin esas adamı ama genelde Protect The Boss dizisiyle tanınıyor sanırım.) var. Bu arada ji hoon çevresinde dolandırıcı olarak bilinen birisini oynayacakmış. Ji Sung ise yanlış hatırlamıyorsam itfaiyeci daha kendi halinde birisi olup, evden işe işten eve gelen bir adamı oynayacak. Lee Kwang Soo ise arkadaşlarına bağlı küçük bir dükkanı olan adamı oynayacakmış. Bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya? :D

Son olarak Fated Love You dizisine başladım. İlk iki bölümü orjinaline (Tayvan) göre su gibi aktı resmen :D Sevdim yani, başrol abla çok şeker :) başrol adamı ise Thank You dizisinde tanıdım. Yalnız saç modeline pek alışamadım :/ Ama karakteri tam çatlak bol bol güldüm adama :D

Tipe bak ya :DD

Konusu: Mi Young her Kore dizisindeki esas kız gibi ezik büzük. Çalıştığı şirkette kimseye hayır diyemediği için ayak işlerinde kullanılıyor. Bir gün şirkette yapılan çekilişte Macau'ya iki tane tatil bileti kazanıyor. (Yalnız Macau ne kadar güzel bir yermiş bayıldım resmen :D)Kendisine yakın davranan bir avukatı davet edip tatile çıkıyorlar. Bu arada esas adamda Macau'ya kız arkadaşına evlenme teklifi etmeye gidiyor derken binbir olaydan sonra Mi Young ve Lee Gun (esas adam) geceyi beraber geçiriyorlar ve kadın hamile kalıyor. Sanırım olaylarda burdan sonra kopuyor bence :DD

Üçüncü bölümü bekliyorum meraklardayım :DD Bu arada Choi Jin Hyukta var dizide yalnız ikinci rolde :/ İnşAllah bir şekilde yüzü güler de bizde rahat ederiz. :DD

Esas bayan çok şeker
değil mi? :D
Yav bu arada yeni dizi başlamış Kiraz Mevsimi diye konusu aynen A Gentleman's Dignity dizisinden tamam biraz değişiklik var ama geneli aynı pöff bir özgün olamadık gitti yaa sırada hangi Kore veya Amerikan yapımı var acaba? Zaten bizden bir şey yapınca ya ağalı mağalı oluyor. Ya da Muğla taraflarında falan çekiyorlar (Bknz: Baba Ocağı Dürüye'nin güğümleri ve bu senenin yine Muğla taraflarında çekilen dizisi Güzel Köylü) hep aynı hep aynı :/ Dizi haricinde de hep bilgi yarışmaları var içim şişti resmen :/ Allah'tan net varda Koreyle buluşuyoruz :DD Yalnız Trt'nin dizilerini seviyorum ama reyting kurbanı oluyorlar sürekli :/

Bir yazının daha sonuna geldim. Confession filminin bilgilerini yeppudaadan aldım. Ek Villian konusunu ise buradan. Öyle işte içimi döktüm yine iyi oldu. kendinize iyi bakın :)
Tasarım:Sawako Kuronuma