9 Haziran 2014 Pazartesi

YEŞİLÇAM REPLİKLERİ

Ben tam anlamıyla yeşilçam hastasıyım. Bundan dolayı yeşilçam deyince aklıma sayısız replik gelir. Bende birazını paylaşmaya karar verdim. Merak etmeyin ''Senin annen bir melekti yavrum.'' yada ''Amca size baba diyebilir miyim?'' tarzı cümleler yok :DD ama filmle özdeşleşen replikler var mesela Dönüş filmi deyince hemen aklıma ''-Dönüşün böyle mi olacaktı İbrahim?'' repliği gelir hadi başlayalım:

-Hayatınızdaki ilk erkeği hatırlıyor musunuz?
+İlk aşklar unutulmaz Harun Bey bende unutmayacağım giydiğim ilk topuklu ayakkabı gibi/ Arım Balım Peteğim
***
Kara Gözlüm
-Her şeye birden sahip olmak isteyen insan elindekini de kaybeder. / Kara Gözlüm
***
-Kusura bakma madam yengeç bu adamdan sayılmaz. asdfssas / Kara Gözlüm
***
-Her şey bitti babacığım bütün hayallerim aşkım her şey şöhret, para insanı mutlu etmiyormuş meğer. Sevgiye ihtiyacım var baba dostluğa, kapanıp rahatça ağlayabileceğim sıcak bir göğse ihtiyacım var. Artık beni bırakma baba bırakma... / Kara Gözlüm.

Türkan Şoray evet evet o asfdad
Tipek bak yahu :D
Tatlı Meleğim


-Aa sen kim oluyorsunda bana karışıyorsun?
+Şimdilik kocanım itiraz edersen katilin olurum asdsaf / Tatlı Meleğim

***
-Bana bak seni patlamış mısır suratlı herif asdaf / Tatlı Meleğim.

(Leyla'nın kendini kovan patronuna ettiği hakaret asfsadf)



***

-Güzel nişanlım Ayvalık'a hoş geldin. Gel seninle bir toke edelim.
+A dur bırak beni bee ağaç mı silkeliyorsun asdaff / Hayat Bayram Olsa

-Birini gırtlaklıyorlar galiba.
+Hayır babam horluyor asdfa / Hayat Bayram Olsa

***

-Napıyorsunuz?
+Boyunuzu ölçüyorum santimine bin lira alacağım.
-Bilseydim mantar topuklu ayakkabılarımı giyerdim.
+Ben namuslu adamım mantara para almam asfssd / İstasyon.

***
-Al kollarına uçur beni sevgilim
+Manda uçar mı yaa asdfa / Darıldın mı Cicim Bana?

***

İşte en sevdiklerimden bir tanesi ve sonuncusu:

Ah Müjgan Ah


-Semtimizin bir tanesiydi Müjgan.
Saçları sırtına kadar sırma sırma dökülür, elleri ufacık gözleri dört defa lacivertti.
Vede her ne hikmetse oda bana gönüllüydü.
Öyle bir sevdim ki Müjgan'ı... Dünyamı şaşırdım haddimi bilemedim evleniriz gibi geldi bana.
Evimiz, yuvamız olur ışığımız yanar fakir soframız kurulur gibi geldi.
Sahil bahçesinde gazoz içerekten gizli gizli mal-ü hülya kurardık. Sonrada çarşılara giderdik eşya beğenirdik elden düşme.
Aynalı konsolumuz, topuzlu karyolamız bile olacaktı.
Müjgan'ım her an her bir daim yanımda olacaktı.
Ama olmadı gitti, nereye mi? Paraya gitti abicim paraya... / Ah Müjgan Ah


Böyle işte aslında daha vardı ama kısadan kestim ben belki bu postun devamı niteliğinde bir post daha hazırlar geri kalanları da yazarım. Sizinde varsa buyrun yazın :)






4 yorum:

  1. Ah Müjgan Ah :(
    Ben de neredeyse bütün Yeşilçam filmlerini izlemişimdir babamgil sayesinde bu yüzden tiksindim sanırım :(
    Artık görür görmez kanalı değiştiriyorum.
    Ama bu repliklerin de hiç birini hatırlamıyorum :) Güzellermiş de benim kalbimi tekrar kazanmaya yetmez sanırım :)
    Bu arada bir e-posta adresi ya da sosyal hesabını yazarsan bir şey göstereceğim blogunla ilgili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz hala (özellikle babamla) sıkılmadan ilk kez izliyomuşuz gibi izleriz. :)

      Hadi ya ben çok güldüysem yada etkilendiysem demek, aklımda kalmışlar :) gerçi ben fil hafızalıyım :/

      Buraya yazayım: D.S.K-0231@hotmail.com (göstereceğin iyi mi kötü mü?)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar. ben de çok severim Türk filmlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum yine çok teşekkür ederim :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma