11 Haziran 2014 Çarşamba

Taze Taze You're All Surrounded (Etrafın sarıldı)

Muhteşem dörtlü <3
Yahu ne şeker dizisin sen böyle evladım gibi oldu resmen :DD Henüz dokuz bölümü yayınlandı ama ben şimdiden çok sevdim. <3

Şimdi konusu kısaca: Gangnam polis merkezinde çaylak dedektif olarak çalışmaya başlayan yirmili yaşlarındaki dört gencin ve burada şiddet suçları bölüm şefi Seo Pan Suk'un etrafında  geçen olayları anlatıyor.

Karakter ve daha fazla bilgi için buraya alayım sizi

Aslında diziye canımın sıkıldığı ve yapacak daha iyi bir işimin olmadığı zaman öylesine açarak başladım :DD üstelik lee seungi antisi olaraktan ama dizi sayesinde ve  konuk olduğu RM'yide izleyince  kalmadı antilik falan :DD kesinlikle tavsiyemdir;

-İlk olarak Go Ah Ra'nın sıpalığını oynayan kıza bayıldım. Çok şekerdi yahu hali tavrı hele o şivesi lan sanki aşık oldum asfssda

Çok şeker değil mi ya :)
(alıntıdır)

-Ay ilk iş günleri de komediydi. İçeride liseli kızların oppa kavgasından dolayı ifadeleri alınırken içeriye bizim muhteşem dörtlü girer. Herkes özellikle kızlar ilk defa erkek görüyormuşçasına ağğhh nidalarıyla bakarlar yetmez foto çekerler .DD bizimkilerde poz verir :DD

-Birde amir ve yardımcısıyla tanışırlarken hepsine adlarını ve neden polis olmak istedikleri soruluyor cevaplara koptum  biri eğlencesine gelmiş diğeri maaşı dolgun diye öbürünü istediği birimde kadro dolduğu için sepetlemişler bir diğeri tamamen intikam amaçlı  (intikam amaçlı lgs gelmiş hadi canım :P niye ve kimden diye sorarsanız cevap dizide :P)

-Şimdi esas oğlan böyle kuğul ne biliyim havalı takıldıkça kızın onu bozmasına olur olmadık vurmasına çok gülüyom :DD
Çok tatlılar yaa :)

-Bir de her bölüm dava hemen çözülüyor süründürmüyorlar ki ben çok sevdim öyle olmasını.

-Bu dizide gülerken ağlayabilirsiniz gözleriniz dolduğu zamanda pat bir şey olur gülmekten kırılırsınız  en çok bu özelliğini seviyorum sanırım :)

-Bakınız mesela tae il (dörtlüdeki meteor hehe) ve gözlüklü (yine dörtlüden sevimli ve şapşirik olanı) ilaç kaçakçılığı soruşturması için hastahaneye gidiyorlar. Oradaki görevli bayan gözlüklüye dönüp: ''Burası yüz ameliyatının yapıldığı kat değil.'' diyo asdsafds Neyse durum açıklığa kavuşup doğru kata giderlerken adamın teki taeyi gösterip ''Burda mı ameliyat olmuş beni de ona benzetin'' demesin mi gülmekten öldüm :DD

-Tabi dram sahneleri de çok fena ve başarılıydı ilk bölüm mesela dae gunun annesinin gözlerinin önünde ölmesi üstelik oğlunun hayatı için böhü sonra amirin çocuğunun öldüğünü öğrendiğimiz bölüm :(((

Dizide gıcık olduğum şeylerde yok değil mesela;

-Kızımız soo sunun çadırda kalması ve kimseninde bir yer bulasıya kadar geçici olarak kalabileceği başını sokacak bir çatı ayarlamaması.

-Aşk üçgeni... Tamam olacak elbette kore dizisi bu sonuçta yalnız dae gu ve soo sun arasına amiri katmak nedir arkadaş kız liseye giderken amir polisti yahu el insaf :(

-Bir de tae ilin adını gay çıkardılar oy ben nerelere gidem ;( biran önce yanlış anlaşılma olmuş deyip konuyu kapatsınlar yav :D

Öyle işte merak ettiğim çok şey var aslında şimdi yazıpta kafa karıştırmayayım. Sizleri gif yağmuruna tutmadan önce belirteyim bu benim ilk tanıtım postumdu. İnşAllah son olmaz :) işte gifler:





Ne güzel gülüyo kıza oldu bu iş :)
















































Neresi gay be zalım senarist


















Hiç oldu mu senarist etme yav :S




Neyse böyle işte gifler ve aşağıdaki foto yeppudaa dan alıntıdır. İzlemek istersenizde linkte çıkar zaten izleyin izlettirin efem :)

Şapşirikler :))))

6 yorum:

  1. eline sağlık canım :)
    (taelime sulanma bu arada) hehe

    yalnız amir efendi aşk üzgenin köşelerinden olmadığı kanaatine vardım veya varmak istiyorum çünküsü eski eşiyle araları gayet iyi bir de ben de bi aşk üçgeni olsun istiyorum ama o üçgenin köşesi bizim şapşirik gook olabilr mi kine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yav Taeye sulanmadan nasıl durayım hehe hele gülünce <3

      Evet yav nasıl sevindim anlatamam 8. bölümde böyle bir tip tip hareketler rahatsız olmalar gülmeler falan ama 9. bölümde içime su serpildi resmen hehe gook pek şansı yok gibi ama ummadık taş başta yarabilir kore dizisi bu sonuçta her şey beklerim :D

      Sil
  2. ovvv ağzımın suyu aktı! zaten daha önce duymuştum mydestiny'den, izleme listemdeydi, ama sen de öyle güzel anlatmışsın ki witch's romance'i yarıda bırakıp buna başlamaya karar verdim :D :D tenk yu canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sizler kadar olamasa da elimden geldiğince anlatmaya çalıştım beğendiğine çok çok sevindim o yüzden <3

      Başla başla zaten bir başlayınca arkası hemen geliyor mesela ben bir oturuşta beş bölüm izledim :DD

      Sil
  3. parmaklarına sağlık valla tam benim cümlelerim gibi bende dizi için yyazı yazacağım ama bitmesini bekliyorum şu zamana kadar düşündüklerimiz aynı bu dizi çok güzel eğlendiriyor beni :D ayrıca bende LSG hakkında nötrdüm yani anti değildim ama sevmiyordum da ancak bu diziden sonra her gülüşünde kalbim falan eriyor :D Strong Heart ya da RM 'da böyle hissetmemiştim ancak bu diziyle kendisini sevdirdi :D amma yazdım ya her neyse perfecto yazı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıp ikizimi buldum vuhuu :DD

      Bana LSG itici gelirdi RM'de doğal halini görünce içim ısındı :D Ama o kadar ilerisi için garanti veremem tabi :DD iki bölüm falan eklendi daha izlemedim. Bugün izleyeyim bari :) Amirle ilişkileri komediye döndü iyice. İnşAllah güzel bir finalle biter.

      Yazını sabırsızlıkla bekliyorum canım. Senden biraz kopya çeker bende bir tanıtım postu hazırlarım :)

      Yalan söylüyormuşum gibi olacak ama valla çok mutlu ettin yorumlarınla sağ ol var ol :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma