25 Haziran 2014 Çarşamba

ENDLESS LOVE (SONSUZ AŞK) TANITIM

Sonunda beklediğim Endless Love (Sonsuz Aşk) dizisi başladı. Bu dizinin konusu ve oyuncuları o kadar cezbetmişti  ki beni hemen listeme almıştım.

Bir kadın ki öyle ezik büzük değil gına gelmişti öyle başrol kadınlardan zaten bir elin parmağını geçmiyor o tür başroller ( Bknz: Prenses'in Aşkı ve Patronu Koru  ) o yüzden ayrı bir sempati duydum bu diziye karşı. jeoson dönemi dizilerle de aram kötü değil seviyorum yani 1990'lı yılları da repley dizileri sağolsun ön yargı mı kırdılar o yıllardaki Kore'ye karşı :DD sırada 1970'ler var :D O da bence çok güzel olacak olan Endless Love dizisiyle açılış yapılmış oldu meraklardayım lafı daha fazla uzatmadan hadi başlıyorum:

Konusu: 1970 ve 1990 yılları arasında Kore'de yaşanan politik ve finansal olayların bir kadının bakış açısından anlatan kırk bölümlük bir dizi.

Oyuncular:

alıntıdır
Seo In Ae rolüyle Hwang jung Eum: Bir gün  annesinin intikamını alma umuduyla yanıp tutuşan bir kız rolünde kendisi, yukarıda da bahsettiğim gibi  güçlü bir kadın hem karakter hem de maddi yönden. Yepte bu bilgiyi öğrenince ''Oh be sonunda! Bıkmıştık ezik kız rolünden'' diye bir mesaj atmıştım hatta :D

Bu kadını ilk  Can You Hear My Heart dizisinde gördüm. Oradaki saç modeli ve dizinin bayıklığı yüzünden yarım bıraktım hatta diziye ayılıp bayılanları görünce de çok şaşırdım. Neyse sonrasında yollarımız  Secret dizisiyle tekrar kesişti o zaman kadına hayran kaldım :D o gün bugündür takipteyim kendisini :)

alıntıdır
Han Kwang Chul karakteriyle Jung Kyung Ho: Yine yepten aldığım bilgilere göre kendisi fakir  bir balıkçı aileden gelip, kabadayı yumruklarıyla konuşan birini canlandıracak ve Seo In Ae'ye aşık bir adam olacak.

Bu adamı ilk Misa'da tanıdım orada tam anlamıyla gıcık olmuştum tee son bölümlerde ısındı içim :) Sonra Smile You dizisindeki şapşirik hallerini çok sevdim ama dönüm noktam Cruel City dizisiyle oldu. Orada tam anlamıyla muhteşemdi adam her kılığa giriyor resmen bence inanılmaz bir oyuncu crueldeki sesi, kavga sahneleri derken adam gözümde devleşti normalde hiç tipim olmayan birisi ama cruel sayesinde 'Doktorun Oğlu' diye az dolaşmadım etrafta sonra bu dizinin tanıtımını görünce bizim spo ekibini topladım hemen :DD

alıntıdır
Han Kwang Hoon rolüyle Ryu Soo Young: Kendisi hırslı bir adam olup, Han Kwang Chul'un ağabeyidir. Seo In Ae'nin de sevgilisidir.

Bu adamı da ilk Prensesim dizisinde profesör rolünde tanıdım sonrasında Ojakgyo dizisiyle devam etti tanışıklığımız :D ben beğeniyorum oyunculuğunu bakalım bu dizide nasıl olacak :)

Bu da fragmanı:



Dizinin ilk bölümü yayınlandı. Ben spodakileri beklediğimden onlarla beraber başlamayı düşünüyorum ama benim bekleyecek bir şeyim yok dersenizde buyrun buraya gelin :D

6 yorum:

  1. ayyyy hewy söleseneee izleyim mi güzel mii. gumiho ve heartstringten sona izleyiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha birinci bölümü yayınlandı canımcım bak bakalım beğenirsen devam edersin :) ama güncel sevmiyosan bölümleri bittikten sonra başlarsın tercih senin :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yakalandım mı :DD caps yapmıştım daha önce hatta buraya da eklemiştim ama nedense biri çok büyük diğeri ise çok küçük olduğu için link vermek zorunda kalmıştım. Aklıma bir şey geldi onu denedim belki istediğim şekilde capsim görünür diye yine olmadı :D onun denemesiydi boyutunu görme amaçlı :))

      Sil
  3. ayh Can You Hear My Heart sevmeyen birinin zevkine güven olmaz. Goblini de seviyorsundur sen şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazımı tekrar okudum da CYHMH dizisini bayağı gömmüşüm ama zevk meselesi sonuçta bu yazdıklarım benim şahsi görüşlerim önerdiğim dizilere bakmazsanız da siz bilirsiniz oda sizin seçiminiz :)

      Goblin dizisine gelirsek yarım bıraktım o diziyi merak da etmiyorum açıkçası tıpkı hala CYHMH dizisini merak etmediğim gibi.

      Bu arada hoş geldiniz bloguma böyle biraz atarlı biraz tripli bir yorum ilk defa aldım ve inanır mısınız bilmem ama şaşkınlığım geçince sevindim :)

      Yine gelin yine beklerim bu aralar sık yazamasam da buralardayım :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma